quote:
Ja dat kan ook. Je hebt het niet voor het kiezen qua familiequote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:43 schreef drakin het volgende:
Was die van mij maar 20 jaar eerder gegaan, wat een ellendeling
Dan was jouw vader ook ontzettend jong zeg. Raar idee inderdaad dat we steeds meer in de buurt komen, al dat duurt dat voor mij nog 15 jaarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Gekke is dat je zelf al richting de leeftijd gaat. Mijn vader was 62 en mijn zus is al bijna net zo oud
Klopt, ik weet gelukkig dat er heel veel lieve vaders bestaan, just my bad luck.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Je hebt het niet voor het kiezen qua familie
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:43 schreef drakin het volgende:
Was die van mij maar 20 jaar eerder gegaan, wat een ellendeling
Je hebt je ouders inderdaad niet voor het kiezen, maar fijn dat je moeder er nog is. Die van mij is ook al weer bijna 20 jaar geleden overleden, ik was op mijn 35e al wees.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, ik weet gelukkig dat er heel veel lieve vaders bestaan, just my bad luck.
Heb dan wel mijn mams nog
Jup, en als je denkt dat het nog erger kan, dan is dit er 1.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Sorry hoor. Was het zo'n etterbak ja?
Ja ik moet ook nog wel even voor dat ik pensioen krijgquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan was jouw vader ook ontzettend jong zeg. Raar idee inderdaad dat we steeds meer in de buurt komen, al dat duurt dat voor mij nog 15 jaar
ow dat is wel heel jong alquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt je ouders inderdaad niet voor het kiezen, maar fijn dat je moeder er nog is. Die van mij is ook al weer bijna 20 jaar geleden overleden, ik was op mijn 35e al wees.
Daarom van genieten!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:46 schreef Treehut362 het volgende:
Het leven is een damp: zo voorbij.
Dat is erg jong zeg, ik heb ook alleen maar de moeder van moeder's kant gekend, de rest was er al van tussen gepiept voordat ik geboren werd.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:47 schreef drakin het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik mijn opa's nooit gekend heb, beide dood op 52 jarige leeftijd.
Wel in een ander jaar. Vooral de pa van mijn moeder moet een hele fijne man zijn geweest.
Ik zit wel eens te denken om mijn pensioen uit te laten betalen. Kost wel watquote:
Ik kende zelfs mijn oerbeppe nog, o wat was dat een lief mens, zo lief dat toen mijn mama beppe werd ze echt straalde omdat ze haar naam draagt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is erg jong zeg, ik heb ook alleen maar de moeder van moeder's kant gekend, de rest was er al van tussen gepiept voordat ik geboren werd.
Oh dat is kutquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Jup, en als je denkt dat het nog erger kan, dan is dit er 1.
Zit ook in de familie aan zijn kant, zijn voorouders waren al klote corrupte lui die misbruik van hun macht maakten.quote:
Je denkt dat je het niet gaat halen?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit wel eens te denken om mijn pensioen uit te laten betalen. Kost wel wat
Treequote:
Heel eerlijk. Jawel maar niet echt lang met mijn levensstijl.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je denkt dat je het niet gaat halen?
Dat zijn veelbelovende leeftijdenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:53 schreef Treehut362 het volgende:
Mijn oma was 98.
Mijn ene opa 89 en de andere 92.
De andere oma die was overleden toen was ik 5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |