Door het slotjequote:
Ik welquote:
Ken je die uitdrukking, ’een plank voor je kop hebben’?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Deisyy zag een plank over het hoofd, toen stootte ze haar hoofd.
Ow sorry, ik dacht oprecht dat ik de laatste hadquote:
En tonja legde het nog wel zo duidelijk uit.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
iets over het hoofd zien (=iets vergeten of ontbreken) Ik begrijp het nog steeds niet
Niet voor mij.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En tonja legde het nog wel zo duidelijk uit.
Bedankt voor de reminder mede-user, ik heb de OP aangepast.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:20 schreef Domnivoor het volgende:
Zeg TS, wordt het niet eens tijd voor Sunday Night Fever?
Misschien kan ze het voor jou uit tekenen ofzo.quote:
Ja dat is beterquote:Op zondag 21 februari 2021 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
Tonja zou het eigenlijk moeten tekenen.
Ik ken wel 'Een bord voor je kop hebben' Maar die plank werkt ook primaquote:Op zondag 21 februari 2021 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ken je die uitdrukking, ’een plank voor je kop hebben’?
Het betekent: iets niet willen zien.
Om de verwarring te vergrotenquote:Op zondag 21 februari 2021 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
Tonja zou het eigenlijk moeten tekenen.
Soms duiken dingen ineens op lijkt het wel.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow sorry, ik dacht oprecht dat ik de laatste had![]()
Zouden ze toch eens iets aan moeten doen.
Ik verwar me rotquote:
Die plank komt ook wel aan ja.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ken wel 'Een bord voor je kop hebben' Maar die plank werkt ook prima
quote:Op zondag 21 februari 2021 19:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Soms duiken dingen ineens op lijkt het wel.
quote:
Van dik hout zaagt men planken.quote:
Stelletje eikels zijn hetquote:Op zondag 21 februari 2021 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
Het coronafeestje in het Vondelpark gaat nog effe door...
Hebben ze nog een bbq nodig daar?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
Nu is het 21 uurr geweest.. oppakken dan maarquote:Op zondag 21 februari 2021 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een Primera in de straat die open is omdat ze ook postpakketjes aannemen.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef Soury het volgende:
Misschien een gekke vraag maar iemand is overleden, de vrouw van een ex collega die ik graag mag. Ik kan nergens kaarten kopen. Alles is dicht en op internet word ik er niet vrolijk van, of kijk ik scheel ik heb er maar één nodig
Maar die mogen ze niet verkopen behalve 4 uur vantevoren besteld online ofzoquote:Op zondag 21 februari 2021 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een Primera in de straat die open is omdat ze ook postpakketjes aannemen.
Die hebben ook wel kaarten volgens mij
Oh ok Bruna is al weken dicht. Er zit een primera in de buurt.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een Primera in de straat die open is omdat ze ook postpakketjes aannemen.
Die hebben ook wel kaarten volgens mij
Zuchtquote:Op zondag 21 februari 2021 21:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar die mogen ze niet verkopen behalve 4 uur vantevoren besteld online ofzo
Ow dat wist ik niet, loop al een tijdje langs dat schapquote:Op zondag 21 februari 2021 21:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar die mogen ze niet verkopen behalve 4 uur vantevoren besteld online ofzo
Dat kan best kloppen. Nou ja dan maar een brief, misschien ook wel persoonlijker. En ik heb geen papier behalve een schriftje met lijntjesquote:Op zondag 21 februari 2021 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet, loop al een tijdje langs dat schap
sorry, stomme regels maken ervan dat postpacketpunten dat niet mogen verkopen.quote:
Ja maar supermarkt kaarten zijn het net niet. Heb jij niet wat?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
sorry, stomme regels maken ervan dat postpacketpunten dat niet mogen verkopen.
Maar misschien een supermarkt wel weer? Die hebben vaak ook kaarten en zijn dan zoveel % food waardoor het misschien wel weer mag.
Ik heb maar liefst 1 kaart in het Engelsquote:Op zondag 21 februari 2021 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar supermarkt kaarten zijn het net niet. Heb jij niet wat?
Dat bedoel ik niet lullig hoor maar iets persoonlijk in een cadeautje dan verstuur ik een pakjequote:Op zondag 21 februari 2021 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen. Nou ja dan maar een brief, misschien ook wel persoonlijker. En ik heb geen papier behalve een schriftje met lijntjes
Die is erg mooiquote:Op zondag 21 februari 2021 21:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb maar liefst 1 kaart in het Engels
[ afbeelding ]
Dat maakt niet uit ik krijg altijd wat als ik jarig ben van hemquote:Op zondag 21 februari 2021 21:54 schreef drakin het volgende:
Ook nog Engelse tekst binnenzijde https://elvegeluk.nl/product/the-universe/
Maar dan ben je 6 euro kwijt voor een kaartje, kaart zelf want dit is een dure milieuvriendelijke kaart en verzendkosten.
Wel een dingetje hij is zwaar gelovig (katholiek)quote:Op zondag 21 februari 2021 21:55 schreef drakin het volgende:
Ik ben een slechte verkoopster, ik doe alles om je die kaart niet te laten kopen en nu vind je hem mooi
Ja doosquote:Op zondag 21 februari 2021 21:55 schreef drakin het volgende:
Ik ben een slechte verkoopster, ik doe alles om je die kaart niet te laten kopen en nu vind je hem mooi
O dat is wel heel lief van hemquote:Op zondag 21 februari 2021 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit ik krijg altijd wat als ik jarig ben van hem
En jij bent?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een dingetje hij is zwaar gelovig (katholiek)
Je mag nog altijd naar de supermarktquote:
Ja precies, bestelling is gedaanquote:Op zondag 21 februari 2021 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is wel heel lief van hem
[..]
En jij bent?
Is een redelijk neutrale kaart hoor, maar goed voor het milieu wat zijn god geschapen schijnt te hebben.
shit nou moet ik van mijn kont af komenquote:
Hoe lang duurt het ?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Je mag nog altijd naar de supermarkt
Hup hup !!! Nee hoor doe rustig aan. Komt goed. Mooie kaartquote:Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
shit nou moet ik van mijn kont af komen
morgen zoeken en meteen versturen, heb toch niks anders te doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
morgen zoeken en meteen versturen, heb toch niks anders te doen.Zijn vrouw is al een aantal weken dood. Dat wist ik niet dus geen bloedspoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Blijft niet leuk voor hem, en voor jou ook niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn vrouw is al een aantal weken dood. Dat wist ik niet dus geen bloedspoed.
Via wats app. Ik had wat gepost uit het verleden (werk) en ik ben verhuisd dus hij heeft mijn adres nietquote:Op zondag 21 februari 2021 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Blijft niet leuk voor hem, en voor jou ook niet.
Hoe kan het dat je het nu pas wist?
ah vandaar.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Via wats app. Ik had wat gepost uit het verleden (werk) en ik ben verhuisd dus hij heeft mijn adres niet
Ja normaal gesproken hadden we elk jaar een etentje. Maar dat gaat ook even niet door.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
ah vandaar.
Soms gebeuren die dingen als je elkaar al even niet meer ziet.
etentje via zoomquote:Op zondag 21 februari 2021 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken hadden we elk jaar een etentje. Maar dat gaat ook even niet door.
Nee ik moet er niet aan denken via zoom.quote:
Ik dacht eraan omdat sinds vorig jaar echt alles via zoom gaatquote:Op zondag 21 februari 2021 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik moet er niet aan denken via zoom.
Ja werk en vergaderingen maar een etentje met de mannen is toch wat anders. En ik werk al jaren niet meer met zequote:Op zondag 21 februari 2021 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht eraan omdat sinds vorig jaar echt alles via zoom gaat
Ik ken iemand die boardgames speelt via zoom. Je kan workshops en opleidingen volgen via zoom, een soort klein festival is hier gehouden. Rollenspellen, meditaties, en ja vergaderingen.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja werk en vergaderingen maar een etentje met de mannen is toch wat anders. En ik werk al jaren niet meer met ze
Dat is prima toch? Fok is het zelfdequote:Op zondag 21 februari 2021 22:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken iemand die boardgames speelt via zoom. Je kan workshops en opleidingen volgen via zoom, een soort klein festival is hier gehouden. Rollenspellen, meditaties, en ja vergaderingen.
Etentje nog niet geprobeerd, ook nog niet koffieleuten online gedaan dat wil ik nog eens proberen.
Sommige dingen zijn hier niet mogelijk en daar wel, en andersom, maar ja ik doe daar niet veel mee nog.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is prima toch? Fok is het zelfde
Oh ja dat snap ik wel. Maar ik doe er niet graag aan mee. Lijkt me vreselijk nu om via zoom klassen te volgen.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn hier niet mogelijk en daar wel, en andersom, maar ja ik doe daar niet veel mee nog.
Een cursus of opleiding volgen via zoom is wel interessant
Ja liever echt, zeker in het veld waarin ik opleidingen volg wil je dat gewoon face to face doen, maar het opent ook weer een nieuwe kijk op dingen.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat snap ik wel. Maar ik doe er niet graag aan mee. Lijkt me vreselijk nu om via zoom klassen te volgen.
Kaartjes versturenquote:Op zondag 21 februari 2021 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja liever echt, zeker in het veld waarin ik opleidingen volg wil je dat gewoon face to face doen, maar het opent ook weer een nieuwe kijk op dingen.
Maar ja ik moet het ook niet voor mijn werk dat scheelt, plus ik zit teveel op mijn kont nu ik veel niet kan en mag doen.
Dat nog welquote:
Ik betaal je godverdomme voorquote:
dubbel?quote:
Ja ik wilde wat aanpassen maar toen quote ik mezelf.quote:
o zo dubbelquote:Op zondag 21 februari 2021 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik wilde wat aanpassen maar toen quote ik mezelf.
Nooit gezien? Komt wel vaker voor. Oorzaak drankquote:
lekkerquote:Op zondag 21 februari 2021 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit gezien? Komt wel vaker voor. Oorzaak drank
Morgen weerquote:
door de koffie?quote:Op zondag 21 februari 2021 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Appie heeft nu deze [ link | afbeelding ]
En een paar druppeltjes is best lekker.
Jaquote:
Maar dan moet ik een kaartje versturenquote:
Ja, dat is lekker spul. Ook over desserts.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag zoiets ook op insta voorbijkomen bij een ondernemer die koffiegeluk heetquote:Op zondag 21 februari 2021 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het ook dus 2 druppels voor de smaak. De fles is erop gemaaktquote:
Ik eet nooit dessertsquote:Op zondag 21 februari 2021 23:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker spul. Ook over desserts.
Ze waren meestal te koop bij Simon Leveltquote:Op zondag 21 februari 2021 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag zoiets ook op insta voorbijkomen bij een ondernemer die koffiegeluk heet
Dat is lekkere koffiequote:Op zondag 21 februari 2021 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze waren meestal te koop bij Simon Levelt
Alleen als ik weer eens Ben&Jerry krijg van de postcode loterij.quote:
En Theequote:
Heb die van hun nog nooit gehad, ik drink ook nauwelijks theequote:
Oh ik ook niet vaak maar dan moet het wel lekker zijn. En daar kunnen zakjes niet tegenop. Vanille thee was mijn favoriet maar die hebben ze niet meerquote:Op zondag 21 februari 2021 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb die van hun nog nooit gehad, ik drink ook nauwelijks thee
PC loterij? Je betaald voor iets wat niet bestaatquote:Op zondag 21 februari 2021 23:49 schreef chufi het volgende:
Ik moet nog steeds thee kado krijgen ... van de PC Loterij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |