Het is stoer om ze niet de dragen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat zo? Je kunt ook een grotere smak in het voertuig maken als je je gordels bv niet om hebt ..
die blijft niet op zn zij liggen ,,quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meestal wel, zitten nou eenmaal steviger in elkaar.
Als je je gordels niet om hebt heb je nog steeds die 'kooi' om je heen.
Vergelijk het eens met een sportwagen, als die zo terecht komt.
Die zitten nog vaster in de gordels. Heb je enig idee wat er met een lichaam gebeurt met een over de kop rolt. Je ziet alle hoeken van de auto en een paar ramen waar je door getieft word als een ping pong bal. Fijnquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meestal wel, zitten nou eenmaal steviger in elkaar.
Als je je gordels niet om hebt heb je nog steeds die 'kooi' om je heen.
Vergelijk het eens met een sportwagen, als die zo terecht komt.
Dat bedoel ik, die ligt mogelijk op zijn dak en dat dak deukt wel een stuk in.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
die blijft niet op zn zij liggen ,,
Bij racewagens wel, maar ook de gemiddelde porsche oid die voor een consument is?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zitten nog vaster in de gordels. Heb je enig idee wat er met een lichaam gebeurt met een over de kop rolt. Je ziet alle hoeken van de auto en een paar ramen waar je door getieft word als een ping pong bal. Fijn
Ik heb genoeg filmpjes gezienquote:
Die kopen ze zelf toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij racewagens wel, maar ook de gemiddelde porsche oid die voor een consument is?
ja, maar of daar dan ook een extra zware gordel is zit?quote:
Geen idéé maar het ligt wel lekker op de wegquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja, maar of daar dan ook een extra zware gordel is zit?
Je hebt er 1?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé maar het ligt wel lekker op de weg
Nee MR2 was de snelstequote:
Ja tweezitter waar je niet veel aan hebt. En je boodschappen aan de voorkant moet.quote:
Hoe vaak stonden mensen je raar aan te kijken als je ze daar in ging zetten?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tweezitter waar je niet veel aan hebt. En je boodschappen aan de voorkant moet.
Lol nooit op geletquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe vaak stonden mensen je raar aan te kijken als je ze daar in ging zetten?
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:16 schreef chufi het volgende:
Ziet er niet goed uit ...heeft ie zo'n lelijke auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Heb jij een standaard PI?quote:
Ja vanmiddag toch maar aangevinktquote:
Oh weer niet, gelukkigquote:
Ik kan nog steeds een keus makenquote:
Naar...ik vind datquote:
Ik doe dat als ik het meenquote:
Ik vergeet mijn mening wel eensquote:
Iam imortal i spilled the blood of many kings !!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:38 schreef chufi het volgende:
Sex Pistols is toch ook ver voor je tijd ?
oehhhhhhhhhhhhhhhquote:
prachtig!!!quote:Op woensdag 24 februari 2021 06:20 schreef pullup het volgende:
Bomen zijn cool
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.jpg?quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:03 schreef drakin het volgende:
Kennelijk kan ik geen plaatje plaatsen?
I got my eye on you
[ afbeelding ]
Waarom zou hij geen comeback maken?quote:Op woensdag 24 februari 2021 02:25 schreef chufi het volgende:
OK Tiger heeft het overleeft
https://www.nu.nl/sport-o(...)ar-auto-ongeluk.html
speeding lul
Die maakt geen comeback denk ik
We hebben hier net een zalige wandeling gemaakt door het park met kleinkind en hond. Wat word je hier blij van zeg?quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:30 schreef Prisha het volgende:
Jongens wat is het prachtig weer...ik staar verlangend naar buiten. Ik wilde eerst een dagje vrij nemen maar niet gedaan.
Denk dat ik toch een paar uur vrij neem en vanmiddag het ervan neem.
Dit ziet er meer uit als aanbouwquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het werkt ook met stenen
[ afbeelding ]
LOL, zo kun je het ook zienquote:
ja datquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL, zo kun je het ook zien
Tenzij er een aanbouw aan stond en die is weg gebeiteld
Mooiquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze staan bij ons in het Dorp, moet eerlijk zeggen dat ze best mooi zijn en tot mijn grote verbazing nooit onder de graffiti zitten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi![]()
Staan die op een rotonde?
Wat een werk al die vakjes schilderenquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze staan bij ons in het Dorp, moet eerlijk zeggen dat ze best mooi zijn en tot mijn grote verbazing nooit onder de graffiti zitten![]()
[ afbeelding ]
Ik ben ook zwaar teleurgesteld.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een werk al die vakjes schilderen
Hahaha tis nog waar ookquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben ook zwaar teleurgesteld.![]()
Ik dacht (en 90% van het dorp) dat het baksteen was....
Lees ik onder dat filmpje van hierboven dat het gewoon fokking beton is.
Luie Prutsers.
oefenmatch tegen de Duitsers op Veronica nuquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn ze aan het ballen ergens?
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi![]()
Staan die op een rotonde?
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2595533/8/25#p198184638]woensdag 24 februari 2021 18:44[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/181124]chufi[/url] het volgende:
1.75 speed? Joh dat is toch niet gezond joh!quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ondertussen kijk en luister ik op een ander scherm het tweede kamer live debat op 1.75 speed omdat ik later thuis was.
#totallyfuckedupandconfused
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |