oehhhhhhhhhhhhhhhquote:
prachtig!!!quote:Op woensdag 24 februari 2021 06:20 schreef pullup het volgende:
Bomen zijn cool
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.jpg?quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:03 schreef drakin het volgende:
Kennelijk kan ik geen plaatje plaatsen?
I got my eye on you
[ afbeelding ]
Waarom zou hij geen comeback maken?quote:Op woensdag 24 februari 2021 02:25 schreef chufi het volgende:
OK Tiger heeft het overleeft
https://www.nu.nl/sport-o(...)ar-auto-ongeluk.html
speeding lul
Die maakt geen comeback denk ik
quote:
We hebben hier net een zalige wandeling gemaakt door het park met kleinkind en hond. Wat word je hier blij van zeg?quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:30 schreef Prisha het volgende:
Jongens wat is het prachtig weer...ik staar verlangend naar buiten. Ik wilde eerst een dagje vrij nemen maar niet gedaan.
Denk dat ik toch een paar uur vrij neem en vanmiddag het ervan neem.
Het werkt ook met stenenquote:
Dit ziet er meer uit als aanbouwquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het werkt ook met stenen
[ afbeelding ]
LOL, zo kun je het ook zienquote:
ja datquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL, zo kun je het ook zien
Tenzij er een aanbouw aan stond en die is weg gebeiteld
Mooiquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze staan bij ons in het Dorp, moet eerlijk zeggen dat ze best mooi zijn en tot mijn grote verbazing nooit onder de graffiti zitten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi![]()
Staan die op een rotonde?
Wat een werk al die vakjes schilderenquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze staan bij ons in het Dorp, moet eerlijk zeggen dat ze best mooi zijn en tot mijn grote verbazing nooit onder de graffiti zitten![]()
[ afbeelding ]
Ik ben ook zwaar teleurgesteld.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een werk al die vakjes schilderen
Van een afstandje, al rotonde driftend, komen ze een stuk minder creepy overquote:
Hahaha tis nog waar ookquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben ook zwaar teleurgesteld.![]()
Ik dacht (en 90% van het dorp) dat het baksteen was....
Lees ik onder dat filmpje van hierboven dat het gewoon fokking beton is.
Luie Prutsers.
Zijn ze aan het ballen ergens?quote:
oefenmatch tegen de Duitsers op Veronica nuquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn ze aan het ballen ergens?
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi![]()
Staan die op een rotonde?
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2595533/8/25#p198184638]woensdag 24 februari 2021 18:44[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/181124]chufi[/url] het volgende:
1.75 speed? Joh dat is toch niet gezond joh!quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ondertussen kijk en luister ik op een ander scherm het tweede kamer live debat op 1.75 speed omdat ik later thuis was.
#totallyfuckedupandconfused
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |