Stom van mijn.quote:
Wat een kut muziekquote:
Ik heb geluk gehad ...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met je eigen leven.
wat is je BMIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
LOL Nou ik ken Chufi en er is niks mis mee. Hij is wel grootquote:
Ja precies net zoals ik een paar weken bijna geschept was door een semi truck op het zebrapad. Ik voel nog de windquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het over een fietsongeluk en een naderende truck op een industrieterrein
jullie kennen mekaarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
LOL Nou ik ken Chufi en er is niks mis mee. Hij is wel groot
OKquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
jullie kennen mekaar
hoe heet iemand uit Mokum
Mokenees?
Amsterdammerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
jullie kennen mekaar
hoe heet iemand uit Mokum
Mokenees?
Ik moest het Googelen persconferentie.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:30 schreef chufi het volgende:
Ik heb de persco opstaan, maar ik kan me er niet op concentreren
Is deze beter dan de vorige ?quote:
ik doe maar watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Treehut362 op 23-02-2021 19:46:22 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik doe maar wat
dan zijn we op de hoogteOp die manier doe ik het ook in mn Spaanse muziekjes topic ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag weer open volgende week voor het contactgedeelte en en shoppen mogen ze ook max 6 per uurquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:12 schreef drakin het volgende:
Is er al nieuws wat er wel en niet weer mag?
alle contactberoepen en niet alleen kappers?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag weer open volgende week voor het contactgedeelte en en shoppen mogen ze ook max 6 per uur
6 klanten per uur, maximaal 10 minuten per klant.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
alle contactberoepen en niet alleen kappers?
En wat bedoel je met 6 per uur max?
shit dan moet ik gaan opruimen
Winkel is alleen op afspraak en max 2 tegelijk en 6 timeslots per uur per verdiepingquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
alle contactberoepen en niet alleen kappers?
En wat bedoel je met 6 per uur max?
shit dan moet ik gaan opruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |