Koffie natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat komt eigenlijk eerst? Verzet of opstand?
Alleen nog maar kwaliteitspostsquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
No worries.
Quality over quantity.
neequote:Op woensdag 24 februari 2021 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vinden jullie de Q ook de mooiste letter?
De Q is een Qutletter, helemaal als je ermee blijft zitten in wordfeud.quote:
Nice ookquote:
Mijn zus maakte mij altijd bang met deze serie, als we alleen thuis waren zei ze altijd dat in een donkere kast de man in de witter regenjas zatquote:
Nee, de X is Gebo en de M is Ehwazquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nice ook
De M staat voor duizend en de X voor tien, heeft dat er wat mee te maken?
Wiite regenjas?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus maakte mij altijd bang met deze serie, als we alleen thuis waren zei ze altijd dat in een donkere kast de man in de witter regenjas zat
Hij had er wel iets onder aan hoorquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wiite regenjas?
That's a first.
Oeh! Is dat hekserij?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, de X is Gebo en de M is Ehwaz
Het heeft niks met hekserij te maken, google op de woorden en je ziet wat het isquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh! Is dat hekserij?
Ik heb me aardig verdiept in alchemie, dus ben benieuwd!
Nopequote:Op woensdag 24 februari 2021 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
..unwishfull thinking...
Maar als je de man in de witte regenjas niet kent ken je de serie dus niet.
"Google it"quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Het heeft niks met hekserij te maken, google op de woorden en je ziet wat het is
Gebo = tegels, ijs, bevestigingsmateriaalquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Het heeft niks met hekserij te maken, google op de woorden en je ziet wat het is
Je mag ook Ecosia gebruiken, of Bing hoorquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Google it"
< Voelt zich afgewezen.
Niet deze Geboquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gebo = tegels, ijs, bevestigingsmateriaal
Ik wil geen machine resultaat, ik wil je mening en de onderbouwing van een mens.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Je mag ook Ecosia gebruiken, of Bing hoor
Je klinkt als mijn moederquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:01 schreef drakin het volgende:
waarom heeft een man een witte regenjas aan? Wordt veel te snel vies
Exact, en zo pikt een ieder zijn/haar trauma.quote:
Of je hebt jezelf een jeugdtrauma aangepraat, is de man in de witte regenjas een eigen leven gaan leiden en was het een hele lieve man.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact, en zo pikt een ieder zijn/haar trauma.
En bij de betere series blijken dat uiteenlopende trauma's te zijn voor een ieder.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Noooo !!
Blijf graven
Mogelijkquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je hebt jezelf een jeugdtrauma aangepraat, is de man in de witte regenjas een eigen leven gaan leiden en was het een hele lieve man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |