Jaja we blijven sterkerquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ondertussen: Donk dunks 2-1.
Wat heeft dat met de gekke wereld te maken?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind het een kut nummer. De meeste van die twee btw.
Piets paardjesquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Black and White, Running together:
[ afbeelding ]
[..]
Vanwege de tekst?
Slechte herinneringen?
Onderbuik?
Gewoon zwaar kut?
Dat maak jij er van, dat heb ik nooit gezegdquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de gekke wereld te maken?
Klopt... als een ader in extase.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, dat heb ik nooit gezegd
Kut nummer niet meer niet minderquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt... als een ader in extase.
Geef je nu commando's of sta je Achter muisemeisje?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Juist vertel het hem maar even
Die komt ff goed binnenquote:
Aanval is de beste verdediging.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
Een fabrikant van stemmachines is helemaal klaar met de beschuldigingen van verkiezingsfraude.
Ze komen met een miljardenclaim![]()
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
Niet gekeken maar:quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:26 schreef chufi het volgende:
Yeah we hebben gewonnen van de Duitsers
Die heeft er zin inquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Do nut trust machines for human purpose, Stand ready!
[ afbeelding ]
Winnen van een volk is altijd leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |