Eensch, maar ik heb wel een tip: Luister eerst 5 minuten naar 2.0 speed.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
1.75 speed? Joh dat is toch niet gezond joh!
Yeah man, pas op! Let it go zo nu en dan!quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
...bla bla bla...
En dat tweede..Hmm ja.. we gaan richting input overload.
OK, maar die is wel bij de tegenstandersquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik herinnerde me dat ik sinds de fusie tussen Tiscali en KNP ook online TV heb !
Kijk nu 10 seconden en ben al fan van Oberdorf
Doet me denken aan wintersport
Ik heb alleen medestanders en idioten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, maar die is wel bij de tegenstanders
quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yeah man, pas op! Let it go zo nu en dan!
Niets mis met een monoïstische dialoog, of is het andersom?quote:
zeg maar monoloogquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets mis met een monoïstische dialoog, of is het andersom?
Dat zei ik al, in het eerste woord, ik vulde het aan met wat intern dualisme.quote:
Du hast ihn verloren,quote:
Ban op de radio toch?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoorde hem vandaag nog op de radio.
Klein wonder, aangezien ze de Film Grease willen cancelen.
Officieel of infidenteel?quote:
Nu niet meer jaren 90.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Officieel of infidenteel?
Hoorde hem vandaag op Q
Hij was er toch echt vandaag en terecht, briljant tijdsnummer.quote:
Briljant kan ik het niet noemenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij was er toch echt vandaag en terecht, briljant tijdsnummer.
Overigens was het wel een mooie miniset. Check the titles (onder beginnen) :
Playlist Q van vandaag:
[ afbeelding ]
Hoe zou jij het noemen?quote:
Kut nummerquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe zou jij het noemen?

Vanwege de tekst?quote:
Gewoon kut. Slaat nergens op. Hype is dat het verboden was.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Black and White, Running together:
[..]
Vanwege de tekst?
Slechte herinneringen?
Onderbuik?
Gewoon zwaar kut?
De wereld is gek gewordenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon kut. Slaat nergens op. Hype is dat het verboden was.
Nee hoor ik vind het een kut nummer. De meeste van die twee btw.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De wereld is gek geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |