Weet niet of die erger zijn dan de COR wappiesquote:
Hoe dan ?quote:
Grote jongen, ik ben trots.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oke, oke. het duurde ff... maar het is gelukt !
Ze is wel wat eng. DIe moeten zij bij iedere MacD bij het ballenbad neerzettenquote:
En toch ben ik bang dat het met haar alleen maar drukker wordquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze is wel wat eng. DIe moeten zij bij iedere MacD bij het ballenbad neerzetten
Alle vaders 4 keer per week met de kinderen naar de MacD ja?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En toch ben ik bang dat het met haar alleen maar drukker word
Allemaal pappies in de ballenbakquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alle vaders 4 keer per week met de kinderen naar de MacD ja?
Al die vaders die hun koters uit de ballenbak gaan halenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al die vaders die hun koters uit in de ballenbak gaan halen vergeten
Dit was een opwelling.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben we weer een thema vanavond?
Zo'n thema als afgelopen week was wel leuk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit was een opwelling.
Open voor een thema. Dus als iemand zich geroepen voelt, of gewoon denkt fok it!
Kom d'r maar in.
Een jaartje minimaalquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:51 schreef chufi het volgende:
Bel al heel lang niet meer bij een Mac geweest
Ik ook niet, ik krijg al pijn in mijn buik als ik eraan denk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:51 schreef chufi het volgende:
Bel al heel lang niet meer bij een Mac geweest
minimaal 8 jaar terug denkquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Een jaartje minimaal
In ieder geval niet na de eerste lockdown afkondiging
Ik wees de kids altijd op de mooie bomen links als ik een McD paal rechts zag.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik krijg al pijn in mijn buik als ik eraan denk.
Het is in de tussentijd niet beter gaan smakenquote:
En trapten ze daar in? Toen mijn kinderen nog jong waren kwam ik er wel wat regelmatiger, Happy Meal speeltjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wees de kids altijd op de mooie bomen links als ik een McD paal rechts zag.
Ik had het idee dat het werktequote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En trapten ze daar in? Toen mijn kinderen nog jong waren kwam ik er wel wat regelmatiger, Happy Meal speeltjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Weekend?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n thema als afgelopen week was wel leuk.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had het idee dat het werkte
Ik weet niet of ik dat nou een hele verbetering vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
telefoon thema hadden we toch alquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nou een hele verbeter vind
Papa ik moet plasse en ik heb al geplast is toch van Liesje van Harry Nakquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest zelf ff zoeken, alhoewel Liesje wel bekend klonk
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:09 schreef engine het volgende:
Thema bevestigd zie ik![]()
Moest meteen hier aan denken
ja jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Papa ik moet plasse en ik heb al geplast is toch van Liesje van Harry Nak
Als jij die niet had gepost had Chufi hem wel gepost, toch chuf?quote:
Met leuke videoquote:
Ik was nog niet bezig met het thema .quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jij die niet had gepost had Chufi hem wel gepost, toch chuf?
Al is deze ookquote:
Laatbloeiert!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was nog niet bezig met het thema .
Zaterdag is ook weekendquote:
quote:
En zondag ookquote:
quote:
@FreshFruitquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Get Fresch, for the weekend
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh.quote:
Uh, why?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh.
Lekker numnmer wel, maar zij is verkocht aan de duivel
Uh, ken het nummer daar haal ik het niet uitquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
1. Luister en kijk.
2. Ask Russel,
No offensequote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, ken het nummer daar haal ik het niet uit
Orlando Bloom toch?
quote:
Gelukkig ben ik oud genoegquote:Voor deze content is een leeftijdsbeperking ingesteld.
Kan prima dat ik het mis hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
No offense![]()
It is My mindset.
Lol ik moet inloggen om mijn leeftijd te bevestigenquote:
Ik ben ingelogd, maar er gebeurt nietsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol ik moet inloggen om mijn leeftijd te bevestigen
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is dat voor vunzige clip?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Heb die melding trouwens nooit eerder gehad.
Ze hebben er nog 1quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Heb die melding trouwens nooit eerder gehad.
Ik ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Viel toch wel mee dacht ik...maar heb niet alles gezien. Misschien toch nog maar een keer kijkenquote:
quote:
Ik word hier wel vrolijk vanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Viel toch wel mee dacht ik...maar heb niet alles gezien. Misschien toch nog maar een keer kijken
[..]![]()
Scooooooooooooterquote:
FF helder hč die titel:quote:
Haha ja ben nu nog even paar andere nummers aan het luisteren. Moet je ook niet te vaak doen maar af en toe wel grappigquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Van Scooter word ik altijd wel vrolijk
Gooi ze er gerust in!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Haha ja ben nu nog even paar andere nummers aan het luisteren. Moet je ook niet te vaak doen maar af en toe wel grappig
Ik zat een nummer te luisteren dat compleet het tegenovergestelde wasquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Van Scooter word ik altijd wel vrolijk
Hij moet wat die loverboyquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF helder hč die titel:
Loverboy - Working for the weekend.
< Knijpt ff in zijn derde arm.
Je word er wel een beetje hype, hyper van jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Haha ja ben nu nog even paar andere nummers aan het luisteren. Moet je ook niet te vaak doen maar af en toe wel grappig
Dan is het wel een schrikkenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zat een nummer te luisteren dat compleet het tegenovergestelde was
Leuk wat je zo allemaal tegenkomt als je beetje doorklikt op youtube en door afspeellijsten bladertquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gooi ze er gerust in!
Welk?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zat een nummer te luisteren dat compleet het tegenovergestelde was
Dat vind ik ook vaak het leukste op Youtube, de voorstellen die je dan rechts krijgt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk wat je zo allemaal tegenkomt als je beetje doorklikt op youtube en door afspeellijsten bladert
Daar moet ik altijd meteen aan denken als ik Scooter hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je word er wel een beetje hype, hyper van ja
Ja kan dan soms uren doorgaanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vaak het leukste op Youtube, de voorstellen die je dan rechts krijgt.
Dat is wel een beetje different koek.quote:
Ja echt, je komt dan van het één in het ander, en er komen dan vaak liedjes voorbij die je helemaal vergeten was.quote:
En daar is dan weer het Thema voor uitgevondenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt, je komt dan van het één in het ander, en er komen dan vaak liedjes voorbij die je helemaal vergeten was.
Billie Eilishquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aangezien het thema weekend is...
\
Stel ik bij deze dat het Weekend No time to die is,
Mooi thema weer.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En daar is dan weer het Thema voor uitgevonden
Die is wel wat minder vrolijkquote:
Ik heb zo'n raar "onderbuikgevoel" bij U2 en Bono.quote:
En hoe verhoudt dit liedje zich tot het weekend?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb zo'n raar "onderbuikgevoel" bij U2 en Bono.
Kan er niets aan doem, maar nekharen overeind.
Doordeweeks is ie groenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hoe verhoudt dit liedje zich tot het weekend?
"T'all we sail to the sun, till we find the sea of dreams"quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hoe verhoudt dit liedje zich tot het weekend?
In dat gevalquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"T'all we sail to the sun, till we find the sea of dreams"
Meer?
Hermanquote:
Zeker wetenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Herman![]()
We missen Nederlanders zoals dat.
@tong80 vindt dit leukquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Herman![]()
We missen Nederlanders zoals dat.
Telt!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:14 schreef mazaru het volgende:
Draaide ik vroeger altijd in het weekend
Hey manquote:
Hey makker, ik had jou hier niet verwacht eigenlijkquote:
Of feesten in het weekend?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Stukje rijden in het weekend, telt dat?
Ik jou ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hey makker, ik had jou hier niet verwacht eigenlijk![]()
Prima clip ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of feesten in het weekend?
(liedje is echten
)
Je bent vanavond een beetje een zeikerd chufquote:
Dezequote:
Woud heeft er een goede kijk opquote:
Is toch altijd het minst leuke moment van de avond.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou als het licht aan gaat in de dark room?
@DerRabbitquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of feesten in het weekend?
(liedje is echten
)
quote:
Ik luister nog dagelijks, sterker nog, ik ben weer van plan om zelf weer te gaan draaienquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Lag ik, met mijn philips radio cassette recorder onder de dekens naar piratenzenders te nluisteren
Je wil er 40- van maken?quote:
Jij begon daarover en toevallig was dat liedje even daarvoor hier gepostquote:
Ik werd hier heen gelokt.quote:
Wel een mooi lied!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij begon daarover en toevallig was dat liedje even daarvoor hier gepost
Om het gemiddelde een beetje naar beneden te krijgenquote:
Helenequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zit zo ff te kijken nu hier.....
En denk:
Arme jijquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik werd hier heen gelokt.
Ik hoorde iets over drank, drugs en een overvloed aan mooie vrouwen
Dan moet je wel @mario390 ...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En denk:
Kloptquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En denk:
Hoi!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah kijk!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt
En dat willen we graag zo houden !
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah kijk!
Laten we bij het begin beginnen, bij wie moet ik zijn om op dit tijdstip nog wat leuke snoepjes tegen een zacht prijsje te verkrijgen?![]()
Samen delen, samen spelenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt
En dat willen we graag zo houden !
@Haagsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah kijk!
Laten we bij het begin beginnen, bij wie moet ik zijn om op dit tijdstip nog wat leuke snoepjes tegen een zacht prijsje te verkrijgen?![]()
Ik voel me al een kinderlokker vanavond, maar nu helemaalquote:
Jij had toch wat pilletjes aangeleverd gekregen?quote:
Jeugdsentimentquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef engine het volgende:
Deze kan ook nog wel in het thema toch![]()
Ja maar of dat nou een positieve uitwerking gaat hebben.....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij had toch wat pilletjes aangeleverd gekregen?
Dan zijn het de verkeerdequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar of dat nou een positieve uitwerking gaat hebben.....
Zekers, we gaan hier meestal zeer ruim met het thema om.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef engine het volgende:
Deze kan ook nog wel in het thema toch![]()
Haaaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel me al een kinderlokker vanavond, maar nu helemaal
Meestal, je vergeet meestal!.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers, we gaan hier zeer ruim met het thema om.
Beetje een deceptie dit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar of dat nou een positieve uitwerking gaat hebben.....
Bedankt, goed teamwork dit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meestal, je vergeet meestal!.
En toch snapt iedereen wel wat er bedoelt wordt, meestal.quote:
Nu zin in een banaan maar die heb ik niequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het weekend eet ik weleens een banaan.
Deze is erg vergezochtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het weekend eet ik weleens een banaan.
Deze!quote:
vaak wel jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toch snapt iedereen wel wat er bedoelt wordt, meestal.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soms moet je ergens naar toe werken
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soms moet je ergens naar toe werken
Dolly, zucht... legend.quote:
quote:NEW YORK -- Dolly Parton has been singing about everyday office employees working "9 to 5" for over 40 years, but now the country icon is singing about entrepreneurs working "5 to 9" to pursue their dreams after hours.
Man3quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dolly, zucht... legend.
Maar hier zakte mijn huispak toch echt ff van af:
[..]
Dennie Live is echt steengoedquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha ja ik zag het al. Proost maat!
Dennie Christian? Ik vind dat eigenlijk zo'n onzijdig figuurquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:56 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
was ik verliefd op (dennie)toen was ik 8 ofzo
beide zijn 40+ tochquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:59 schreef shiitake het volgende:
Ik moet even goed kijken in welk topic ik nu zit.
Mario, post jij eens een liedje dat over het weekend gaat.quote:
Goed voorbeeld doet goed volgenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:59 schreef shiitake het volgende:
wist ik veel... krullenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dennie Christian? Ik vind dat eigenlijk zo'n onzijdig figuur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Het goeiequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:59 schreef shiitake het volgende:
Een soort Wolter Kroesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dennie Christian? Ik vind dat eigenlijk zo'n onzijdig figuur
Wolter wiequote:
Ik reed gisteren door Smilde, lag een bult van vorige week 3 meter, daar was nog 50cm van overquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jullie nog sneeuw?
Ik reed net naar huis, her en der nog een opgeduwde hoop... verder palmbomen in bloei, ik in zwembroek.
Ja maar dat is zo lelijk met dat zand erover. Laat maar smelten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jullie nog sneeuw?
Ik reed net naar huis, her en der nog een opgeduwde hoop... verder palmbomen in bloei, ik in zwembroek.
Alles is als sneeuw voor de zon verdwenen, gelukkig.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jullie nog sneeuw?
Ik heb hulde voor koning winter... het had nog wel wat beter gemogen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik reed gisteren door Smilde, lag een bult van vorige week 3 meter, daar was nog 50cm van over
Volgend jaar beter vanaf januari gewoon al normaal winter, beter voor alles in iedereenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb hulde voor koning winter... het had nog wel wat beter gemogen.
Nu plots dit ! Ik heb vreesch voor mijn fruitbomen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:03 schreef mario390 het volgende:
hold you forever,
forever and forever..![]()
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
Is jullie kunstgebit nog in goede staat?
Kukeldentquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
Is jullie kunstgebit nog in goede staat?
In liedjes denkenquote:
Dikke ruzie en bitches die elkaar uitmaken voor alles en nog wat ...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet niet,kijk toch al 2 streams
Die was erg spannend toen ..quote:
Nope!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hun muziek welquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:12 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en hier is ......... gouden oorringgggggggg
klinkt ook niet
Eens, maar dat is met veel bandnamen wel toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:12 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en hier is ......... gouden oorringgggggggg
klinkt ook niet
Doe Maar. Eh, doe maar wat dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Eens, maar dat is met veel bandnamen wel toch?
ja hahaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Eens, maar dat is met veel bandnamen wel toch?
*aanmerktquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vorig weekend was ik in een kroegje hier in de buurt en filmde ik dit:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Earth and Fire, Earth, Wind and Fire. Heel origineel ook.
Die blijft altijd hangenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |