Weet niet of die erger zijn dan de COR wappiesquote:
Hoe dan ?quote:
Grote jongen, ik ben trots.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oke, oke. het duurde ff... maar het is gelukt !
Ze is wel wat eng. DIe moeten zij bij iedere MacD bij het ballenbad neerzettenquote:
En toch ben ik bang dat het met haar alleen maar drukker wordquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze is wel wat eng. DIe moeten zij bij iedere MacD bij het ballenbad neerzetten
Alle vaders 4 keer per week met de kinderen naar de MacD ja?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En toch ben ik bang dat het met haar alleen maar drukker word
Allemaal pappies in de ballenbakquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alle vaders 4 keer per week met de kinderen naar de MacD ja?
Al die vaders die hun koters uit de ballenbak gaan halenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al die vaders die hun koters uit in de ballenbak gaan halen vergeten
Dit was een opwelling.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben we weer een thema vanavond?
Zo'n thema als afgelopen week was wel leuk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit was een opwelling.
Open voor een thema. Dus als iemand zich geroepen voelt, of gewoon denkt fok it!
Kom d'r maar in.
Een jaartje minimaalquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:51 schreef chufi het volgende:
Bel al heel lang niet meer bij een Mac geweest
Ik ook niet, ik krijg al pijn in mijn buik als ik eraan denk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:51 schreef chufi het volgende:
Bel al heel lang niet meer bij een Mac geweest
minimaal 8 jaar terug denkquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Een jaartje minimaal
In ieder geval niet na de eerste lockdown afkondiging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |