Weet niet of die erger zijn dan de COR wappiesquote:
Hoe dan ?quote:
Grote jongen, ik ben trots.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oke, oke. het duurde ff... maar het is gelukt !
Ze is wel wat eng. DIe moeten zij bij iedere MacD bij het ballenbad neerzettenquote:
En toch ben ik bang dat het met haar alleen maar drukker wordquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze is wel wat eng. DIe moeten zij bij iedere MacD bij het ballenbad neerzetten
Alle vaders 4 keer per week met de kinderen naar de MacD ja?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En toch ben ik bang dat het met haar alleen maar drukker word
Allemaal pappies in de ballenbakquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alle vaders 4 keer per week met de kinderen naar de MacD ja?
Al die vaders die hun koters uit de ballenbak gaan halenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al die vaders die hun koters uit in de ballenbak gaan halen vergeten
Dit was een opwelling.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben we weer een thema vanavond?
Zo'n thema als afgelopen week was wel leuk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit was een opwelling.
Open voor een thema. Dus als iemand zich geroepen voelt, of gewoon denkt fok it!
Kom d'r maar in.
Een jaartje minimaalquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:51 schreef chufi het volgende:
Bel al heel lang niet meer bij een Mac geweest
Ik ook niet, ik krijg al pijn in mijn buik als ik eraan denk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:51 schreef chufi het volgende:
Bel al heel lang niet meer bij een Mac geweest
minimaal 8 jaar terug denkquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Een jaartje minimaal
In ieder geval niet na de eerste lockdown afkondiging
Ik wees de kids altijd op de mooie bomen links als ik een McD paal rechts zag.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik krijg al pijn in mijn buik als ik eraan denk.
Het is in de tussentijd niet beter gaan smakenquote:
En trapten ze daar in? Toen mijn kinderen nog jong waren kwam ik er wel wat regelmatiger, Happy Meal speeltjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wees de kids altijd op de mooie bomen links als ik een McD paal rechts zag.
Ik had het idee dat het werktequote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En trapten ze daar in? Toen mijn kinderen nog jong waren kwam ik er wel wat regelmatiger, Happy Meal speeltjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Weekend?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n thema als afgelopen week was wel leuk.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had het idee dat het werkte
Ik weet niet of ik dat nou een hele verbetering vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
telefoon thema hadden we toch alquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nou een hele verbeter vind
Papa ik moet plasse en ik heb al geplast is toch van Liesje van Harry Nakquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest zelf ff zoeken, alhoewel Liesje wel bekend klonk
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:09 schreef engine het volgende:
Thema bevestigd zie ik![]()
Moest meteen hier aan denken
ja jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Papa ik moet plasse en ik heb al geplast is toch van Liesje van Harry Nak
Als jij die niet had gepost had Chufi hem wel gepost, toch chuf?quote:
Met leuke videoquote:
Ik was nog niet bezig met het thema .quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jij die niet had gepost had Chufi hem wel gepost, toch chuf?
Al is deze ookquote:
Laatbloeiert!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was nog niet bezig met het thema .
Zaterdag is ook weekendquote:
quote:
En zondag ookquote:
quote:
@FreshFruitquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Get Fresch, for the weekend
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh.quote:
Uh, why?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh.
Lekker numnmer wel, maar zij is verkocht aan de duivel
Uh, ken het nummer daar haal ik het niet uitquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
1. Luister en kijk.
2. Ask Russel,
No offensequote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, ken het nummer daar haal ik het niet uit
Orlando Bloom toch?
quote:
Gelukkig ben ik oud genoegquote:Voor deze content is een leeftijdsbeperking ingesteld.
Kan prima dat ik het mis hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
No offense![]()
It is My mindset.
Lol ik moet inloggen om mijn leeftijd te bevestigenquote:
Ik ben ingelogd, maar er gebeurt nietsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol ik moet inloggen om mijn leeftijd te bevestigen
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is dat voor vunzige clip?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Heb die melding trouwens nooit eerder gehad.
Ze hebben er nog 1quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Heb die melding trouwens nooit eerder gehad.
Ik ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Viel toch wel mee dacht ik...maar heb niet alles gezien. Misschien toch nog maar een keer kijkenquote:
quote:
Ik word hier wel vrolijk vanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Viel toch wel mee dacht ik...maar heb niet alles gezien. Misschien toch nog maar een keer kijken
[..]![]()
Scooooooooooooterquote:
FF helder hč die titel:quote:
Haha ja ben nu nog even paar andere nummers aan het luisteren. Moet je ook niet te vaak doen maar af en toe wel grappigquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Van Scooter word ik altijd wel vrolijk
Gooi ze er gerust in!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Haha ja ben nu nog even paar andere nummers aan het luisteren. Moet je ook niet te vaak doen maar af en toe wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |