En toch snapt iedereen wel wat er bedoelt wordt, meestal.quote:
Nu zin in een banaan maar die heb ik niequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het weekend eet ik weleens een banaan.
Deze is erg vergezochtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het weekend eet ik weleens een banaan.
Soms moet je ergens naar toe werkenquote:
Deze!quote:
vaak wel jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toch snapt iedereen wel wat er bedoelt wordt, meestal.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soms moet je ergens naar toe werken
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soms moet je ergens naar toe werken
Dolly, zucht... legend.quote:
quote:NEW YORK -- Dolly Parton has been singing about everyday office employees working "9 to 5" for over 40 years, but now the country icon is singing about entrepreneurs working "5 to 9" to pursue their dreams after hours.
Man3quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dolly, zucht... legend.
Maar hier zakte mijn huispak toch echt ff van af:
[..]
Dennie Live is echt steengoedquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha ja ik zag het al. Proost maat!
Dennie Christian? Ik vind dat eigenlijk zo'n onzijdig figuurquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:56 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
was ik verliefd op (dennie)toen was ik 8 ofzo
beide zijn 40+ tochquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:59 schreef shiitake het volgende:
Ik moet even goed kijken in welk topic ik nu zit.
Mario, post jij eens een liedje dat over het weekend gaat.quote:
Goed voorbeeld doet goed volgenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:59 schreef shiitake het volgende:
wist ik veel... krullenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dennie Christian? Ik vind dat eigenlijk zo'n onzijdig figuur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Het goeiequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:59 schreef shiitake het volgende:
Een soort Wolter Kroesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dennie Christian? Ik vind dat eigenlijk zo'n onzijdig figuur
Wolter wiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |