Hoi!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik werd hier heen gelokt.
Ik hoorde iets over drank, drugs en een overvloed aan mooie vrouwen
Ah kijk!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt
En dat willen we graag zo houden !
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah kijk!
Laten we bij het begin beginnen, bij wie moet ik zijn om op dit tijdstip nog wat leuke snoepjes tegen een zacht prijsje te verkrijgen?![]()
Samen delen, samen spelenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt
En dat willen we graag zo houden !
@Haagsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah kijk!
Laten we bij het begin beginnen, bij wie moet ik zijn om op dit tijdstip nog wat leuke snoepjes tegen een zacht prijsje te verkrijgen?![]()
Ik voel me al een kinderlokker vanavond, maar nu helemaalquote:
Jij had toch wat pilletjes aangeleverd gekregen?quote:
Jeugdsentimentquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef engine het volgende:
Deze kan ook nog wel in het thema toch![]()
Ja maar of dat nou een positieve uitwerking gaat hebben.....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij had toch wat pilletjes aangeleverd gekregen?
Dan zijn het de verkeerdequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar of dat nou een positieve uitwerking gaat hebben.....
Zekers, we gaan hier meestal zeer ruim met het thema om.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef engine het volgende:
Deze kan ook nog wel in het thema toch![]()
Haaaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel me al een kinderlokker vanavond, maar nu helemaal
Meestal, je vergeet meestal!.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers, we gaan hier zeer ruim met het thema om.
Beetje een deceptie dit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar of dat nou een positieve uitwerking gaat hebben.....
Bedankt, goed teamwork dit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meestal, je vergeet meestal!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |