Ik zat een nummer te luisteren dat compleet het tegenovergestelde wasquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Van Scooter word ik altijd wel vrolijk
Hij moet wat die loverboyquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF helder hè die titel:
Loverboy - Working for the weekend.
< Knijpt ff in zijn derde arm.
Je word er wel een beetje hype, hyper van jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Haha ja ben nu nog even paar andere nummers aan het luisteren. Moet je ook niet te vaak doen maar af en toe wel grappig
Dan is het wel een schrikkenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zat een nummer te luisteren dat compleet het tegenovergestelde was
Leuk wat je zo allemaal tegenkomt als je beetje doorklikt op youtube en door afspeellijsten bladertquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gooi ze er gerust in!
Welk?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zat een nummer te luisteren dat compleet het tegenovergestelde was
Dat vind ik ook vaak het leukste op Youtube, de voorstellen die je dan rechts krijgt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk wat je zo allemaal tegenkomt als je beetje doorklikt op youtube en door afspeellijsten bladert
Daar moet ik altijd meteen aan denken als ik Scooter hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je word er wel een beetje hype, hyper van ja
Ja kan dan soms uren doorgaanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vaak het leukste op Youtube, de voorstellen die je dan rechts krijgt.
Dat is wel een beetje different koek.quote:
Ja echt, je komt dan van het één in het ander, en er komen dan vaak liedjes voorbij die je helemaal vergeten was.quote:
En daar is dan weer het Thema voor uitgevondenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt, je komt dan van het één in het ander, en er komen dan vaak liedjes voorbij die je helemaal vergeten was.
Billie Eilishquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aangezien het thema weekend is...
\
Stel ik bij deze dat het Weekend No time to die is,
Mooi thema weer.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En daar is dan weer het Thema voor uitgevonden
Die is wel wat minder vrolijkquote:
Ik heb zo'n raar "onderbuikgevoel" bij U2 en Bono.quote:
En hoe verhoudt dit liedje zich tot het weekend?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb zo'n raar "onderbuikgevoel" bij U2 en Bono.
Kan er niets aan doem, maar nekharen overeind.
Doordeweeks is ie groenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hoe verhoudt dit liedje zich tot het weekend?
"T'all we sail to the sun, till we find the sea of dreams"quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hoe verhoudt dit liedje zich tot het weekend?
In dat gevalquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"T'all we sail to the sun, till we find the sea of dreams"
Meer?
Hermanquote:
Zeker wetenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Herman![]()
We missen Nederlanders zoals dat.
@tong80 vindt dit leukquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Herman![]()
We missen Nederlanders zoals dat.
Telt!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:14 schreef mazaru het volgende:
Draaide ik vroeger altijd in het weekend
Hey manquote:
Hey makker, ik had jou hier niet verwacht eigenlijkquote:
Of feesten in het weekend?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Stukje rijden in het weekend, telt dat?
Ik jou ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hey makker, ik had jou hier niet verwacht eigenlijk![]()
Prima clip ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of feesten in het weekend?
(liedje is echten
)
Je bent vanavond een beetje een zeikerd chufquote:
Dezequote:
Woud heeft er een goede kijk opquote:
Is toch altijd het minst leuke moment van de avond.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou als het licht aan gaat in de dark room?
@DerRabbitquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of feesten in het weekend?
(liedje is echten
)
quote:
Ik luister nog dagelijks, sterker nog, ik ben weer van plan om zelf weer te gaan draaienquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Lag ik, met mijn philips radio cassette recorder onder de dekens naar piratenzenders te nluisteren
Je wil er 40- van maken?quote:
Jij begon daarover en toevallig was dat liedje even daarvoor hier gepostquote:
Ik werd hier heen gelokt.quote:
Wel een mooi lied!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij begon daarover en toevallig was dat liedje even daarvoor hier gepost
Om het gemiddelde een beetje naar beneden te krijgenquote:
Helenequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zit zo ff te kijken nu hier.....
En denk:
Arme jijquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik werd hier heen gelokt.
Ik hoorde iets over drank, drugs en een overvloed aan mooie vrouwen
Dan moet je wel @mario390 ...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En denk:
Kloptquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En denk:
Hoi!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah kijk!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt
En dat willen we graag zo houden !
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah kijk!
Laten we bij het begin beginnen, bij wie moet ik zijn om op dit tijdstip nog wat leuke snoepjes tegen een zacht prijsje te verkrijgen?![]()
Samen delen, samen spelenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt
En dat willen we graag zo houden !
@Haagsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah kijk!
Laten we bij het begin beginnen, bij wie moet ik zijn om op dit tijdstip nog wat leuke snoepjes tegen een zacht prijsje te verkrijgen?![]()
Ik voel me al een kinderlokker vanavond, maar nu helemaalquote:
Jij had toch wat pilletjes aangeleverd gekregen?quote:
Jeugdsentimentquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef engine het volgende:
Deze kan ook nog wel in het thema toch![]()
Ja maar of dat nou een positieve uitwerking gaat hebben.....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij had toch wat pilletjes aangeleverd gekregen?
Dan zijn het de verkeerdequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar of dat nou een positieve uitwerking gaat hebben.....
Zekers, we gaan hier meestal zeer ruim met het thema om.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef engine het volgende:
Deze kan ook nog wel in het thema toch![]()
Haaaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel me al een kinderlokker vanavond, maar nu helemaal
Meestal, je vergeet meestal!.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers, we gaan hier zeer ruim met het thema om.
Beetje een deceptie dit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar of dat nou een positieve uitwerking gaat hebben.....
Bedankt, goed teamwork dit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meestal, je vergeet meestal!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |