Ik zat een nummer te luisteren dat compleet het tegenovergestelde wasquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Van Scooter word ik altijd wel vrolijk
Hij moet wat die loverboyquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF helder hè die titel:
Loverboy - Working for the weekend.
< Knijpt ff in zijn derde arm.
Je word er wel een beetje hype, hyper van jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Haha ja ben nu nog even paar andere nummers aan het luisteren. Moet je ook niet te vaak doen maar af en toe wel grappig
Dan is het wel een schrikkenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zat een nummer te luisteren dat compleet het tegenovergestelde was
Leuk wat je zo allemaal tegenkomt als je beetje doorklikt op youtube en door afspeellijsten bladertquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gooi ze er gerust in!
Welk?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zat een nummer te luisteren dat compleet het tegenovergestelde was
Dat vind ik ook vaak het leukste op Youtube, de voorstellen die je dan rechts krijgt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk wat je zo allemaal tegenkomt als je beetje doorklikt op youtube en door afspeellijsten bladert
Daar moet ik altijd meteen aan denken als ik Scooter hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je word er wel een beetje hype, hyper van ja
Ja kan dan soms uren doorgaanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vaak het leukste op Youtube, de voorstellen die je dan rechts krijgt.
Dat is wel een beetje different koek.quote:
Ja echt, je komt dan van het één in het ander, en er komen dan vaak liedjes voorbij die je helemaal vergeten was.quote:
En daar is dan weer het Thema voor uitgevondenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt, je komt dan van het één in het ander, en er komen dan vaak liedjes voorbij die je helemaal vergeten was.
Billie Eilishquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aangezien het thema weekend is...
\
Stel ik bij deze dat het Weekend No time to die is,
Mooi thema weer.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En daar is dan weer het Thema voor uitgevonden
Die is wel wat minder vrolijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |