Ik reed gisteren door Smilde, lag een bult van vorige week 3 meter, daar was nog 50cm van overquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jullie nog sneeuw?
Ik reed net naar huis, her en der nog een opgeduwde hoop... verder palmbomen in bloei, ik in zwembroek.
Ja maar dat is zo lelijk met dat zand erover. Laat maar smelten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jullie nog sneeuw?
Ik reed net naar huis, her en der nog een opgeduwde hoop... verder palmbomen in bloei, ik in zwembroek.
Alles is als sneeuw voor de zon verdwenen, gelukkig.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jullie nog sneeuw?
Ik heb hulde voor koning winter... het had nog wel wat beter gemogen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik reed gisteren door Smilde, lag een bult van vorige week 3 meter, daar was nog 50cm van over
Volgend jaar beter vanaf januari gewoon al normaal winter, beter voor alles in iedereenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb hulde voor koning winter... het had nog wel wat beter gemogen.
Nu plots dit ! Ik heb vreesch voor mijn fruitbomen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:03 schreef mario390 het volgende:
hold you forever,
forever and forever..![]()
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
Is jullie kunstgebit nog in goede staat?
Kukeldentquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
Is jullie kunstgebit nog in goede staat?
In liedjes denkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |