En toch snapt iedereen wel wat er bedoelt wordt, meestal.quote:
Nu zin in een banaan maar die heb ik niequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het weekend eet ik weleens een banaan.
Deze is erg vergezochtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het weekend eet ik weleens een banaan.
Soms moet je ergens naar toe werkenquote:
Deze!quote:
vaak wel jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toch snapt iedereen wel wat er bedoelt wordt, meestal.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soms moet je ergens naar toe werken
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soms moet je ergens naar toe werken
Dolly, zucht... legend.quote:
quote:NEW YORK -- Dolly Parton has been singing about everyday office employees working "9 to 5" for over 40 years, but now the country icon is singing about entrepreneurs working "5 to 9" to pursue their dreams after hours.
Man3quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dolly, zucht... legend.
Maar hier zakte mijn huispak toch echt ff van af:
[..]
Dennie Live is echt steengoedquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha ja ik zag het al. Proost maat!
Dennie Christian? Ik vind dat eigenlijk zo'n onzijdig figuurquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:56 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
was ik verliefd op (dennie)toen was ik 8 ofzo
beide zijn 40+ tochquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:59 schreef shiitake het volgende:
Ik moet even goed kijken in welk topic ik nu zit.
Mario, post jij eens een liedje dat over het weekend gaat.quote:
Goed voorbeeld doet goed volgenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:59 schreef shiitake het volgende:
wist ik veel... krullenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dennie Christian? Ik vind dat eigenlijk zo'n onzijdig figuur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Het goeiequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:59 schreef shiitake het volgende:
Een soort Wolter Kroesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dennie Christian? Ik vind dat eigenlijk zo'n onzijdig figuur
Wolter wiequote:
ORF3quote:
Ik reed gisteren door Smilde, lag een bult van vorige week 3 meter, daar was nog 50cm van overquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jullie nog sneeuw?
Ik reed net naar huis, her en der nog een opgeduwde hoop... verder palmbomen in bloei, ik in zwembroek.
Ja maar dat is zo lelijk met dat zand erover. Laat maar smelten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jullie nog sneeuw?
Ik reed net naar huis, her en der nog een opgeduwde hoop... verder palmbomen in bloei, ik in zwembroek.
Alles is als sneeuw voor de zon verdwenen, gelukkig.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jullie nog sneeuw?
Ik heb hulde voor koning winter... het had nog wel wat beter gemogen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik reed gisteren door Smilde, lag een bult van vorige week 3 meter, daar was nog 50cm van over
C.U.L.T.quote:
Volgend jaar beter vanaf januari gewoon al normaal winter, beter voor alles in iedereenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb hulde voor koning winter... het had nog wel wat beter gemogen.
Nu plots dit ! Ik heb vreesch voor mijn fruitbomen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:03 schreef mario390 het volgende:
hold you forever,
forever and forever..![]()
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
Is jullie kunstgebit nog in goede staat?
Nog even geduldquote:
Kukeldentquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
Is jullie kunstgebit nog in goede staat?
quote:
In liedjes denkenquote:
Dikke ruzie en bitches die elkaar uitmaken voor alles en nog wat ...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet niet,kijk toch al 2 streams
Die was erg spannend toen ..quote:
Nope!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hun muziek welquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:12 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en hier is ......... gouden oorringgggggggg
klinkt ook niet
Eens, maar dat is met veel bandnamen wel toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:12 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en hier is ......... gouden oorringgggggggg
klinkt ook niet
Doe Maar. Eh, doe maar wat dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Eens, maar dat is met veel bandnamen wel toch?
ja hahaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Eens, maar dat is met veel bandnamen wel toch?
*aanmerktquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vorig weekend was ik in een kroegje hier in de buurt en filmde ik dit:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Earth and Fire, Earth, Wind and Fire. Heel origineel ook.
Die blijft altijd hangenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |