iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker tosti,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goffer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja gast dit kan wel opgevat worden als dat je echt in de problemen zit hequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Met kruidenboter, maar hij is ineens gestopt met eten. volgens mij vond hij dat niet zo lekker!quote:![]()
![]()
:quote:
Bewaren voor de volgende rondequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt mee vriend,ik had even een rare hoest.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja gast dit kan wel opgevat worden als dat je echt in de problemen zit he“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oke ja nou het deed me denken aan deze ATC conversatie waarbij een luchtverkeersleidster een herseninfarct kreeg:quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt mee vriend,ik had even een rare hoest.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat heeft 'ie daar, een tosti?![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb dat heel vaak als ik pinda's eet, of iets wat droog is zoals een cracker of beschuit. Na de operatie heb ik dit overgehouden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt mee vriend,ik had even een rare hoest.
Een hele nare kriebelhoest die zo lang kan duren dat ik er soms angstig van wordtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan ookquote:
ik kreeg even geen adem meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat heel vaak als ik pinda's eet, of iets wat droog is zoals een cracker of beschuit. Na de operatie heb ik dit overgehouden.
Een hele nare kriebelhoest die zo lang kan duren dat ik er soms angstig van wordt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helpt het dan als je een paar slokken water drinkt?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat heel vaak als ik pinda's eet, of iets wat droog is zoals een cracker of beschuit. Na de operatie heb ik dit overgehouden.
Een hele nare kriebelhoest die zo lang kan duren dat ik er soms angstig van wordtLack of common cents![]()
En zo vergaren wij punten.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee, niets helpt helaas. Is echt zo naar.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helpt het dan als je een paar slokken water drinkt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ik ben er nog.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was het maar wat dan had je nog watquote:
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Die ga je krijgen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Begin jij daar nu mee?quote:
Waarom is het nog steeds romantische 2e Valentijnsdag?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:
Bij sommige schijnt de tijd stil te staanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom is het nog steeds romantische 2e Valentijnsdag?
Dit is makkelijker op te lossen als je de volgende keer een nieuw deel opent.quote:Lack of common cents![]()
Aloa is mijn vriend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mmmmmmmmmmmm Niet van jou verwachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hou toch op over liefde want ik zal dat nooit begrijpenquote:
Een gedicht over Maanvis
Zolang het maar geen lente wordt blijf ik wel overeind!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Lekker toch lenteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
USHHHH.
Ushi van DijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
in de lente word ik 40 en dat wil ik niet wordenquote:
Een gedicht over Maanvis
Het alternatief is minder prettig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in de lente word ik 40 en dat wil ik niet worden![]()
ik 49,dus niet klagen jij.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in de lente word ik 40 en dat wil ik niet worden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
even weer wat geesten verjagenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
En bedankt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja klopt, het heeft ook te maken met een belofte die ik vroeger aan mezelf maakte toen ik 12 was en wat alsik 40 zou zijn en niet gelukkig zou zijn.quote:
die belofte is nu gelukkig weg maar hij sluimert af en toe nog welTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Snotmuisjequote:
Hey Jochemquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:00 schreef JochemSjakie het volgende:
@:Jacquelinehasselbaink
@:Dottekelang geleden
wie niet linkt is een lulquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:
Tis wat met die Alex hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Mrslquote:
Mag wel een paar happen van af dus ga je gangquote:
Owquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmm Niet van jou verwacht![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag wel een paar happen van af dus ga je gang
Alex Jones.![]()
![]()
Drukkies? Of valt het wel meequote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoi, ja. Tussen de bedrijven door.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
ik vind hem 10209301293810 x aantrekkelijker dan Thierry Baudetquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag wel een paar happen van af dus ga je gang
Een gedicht over Maanvis
Jouw verzoek is ingewilligd. Je krijgt wat je vraagt...quote:![]()
Doet me denken aan die photoshopper die foto's letterlijk aanpast aan de aanpasverzoeken van inzenders...Lack of common cents![]()
Je mag hem hebben, vind er niets aan,quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind hem 10209301293810 x aantrekkelijker dan Thierry BaudetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag hem hebben, vind er niets aan,
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die mag helemaal vertrekken bah nare manquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vandaag en morgen niet. Zaterdag zeiden ze nog zaterdag een mooie zonnige dag maar is ook al weer half bewolktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee verras ons maarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:22 schreef Paul het volgende:
Wat moet er komen in 'voordat je reageert' ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nu is het zondagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag en morgen niet. Zaterdag zeiden ze nog zaterdag een mooie zonnige dag maar is ook al weer half bewolkten volgende week ook twee dagen lekker zonnig weer
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ga respectvol met elkaar om, zoiets misschien iets in die trantquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:22 schreef Paul het volgende:
Wat moet er komen in 'voordat je reageert' ?I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ik vind het mooiquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jouw verzoek is ingewilligd. Je krijgt wat je vraagt...![]()
Doet me denken aan die photoshopper die foto's letterlijk aanpast aan de aanpasverzoeken van inzenders...![]()
![]()
Je moet de zon laten schijnen in je hart enzo.quote:Trotste mama van Ambar
Paul is een lekker ding.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:22 schreef Paul het volgende:
Wat moet er komen in 'voordat je reageert' ?Trotste mama van Ambar
Die schijnt over het algemeen meestal welquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet de zon laten schijnen in je hart enzo.
Staat ook al in de TTquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga respectvol met elkaar om, zoiets misschien iets in die trantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maak van je hart geen moordkuilquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:22 schreef Paul het volgende:
Wat moet er komen in 'voordat je reageert' ?![]()
Mij boeit het eigenlijk niets wat er staatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kwam je wel goed uitquote:
Nou groter kon niet
@Paul , een nieuwe liefde ligt op de loerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat doet hij dan voor lekkers?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:35 schreef Dotteke het volgende:
@:Paul , een nieuwe liefde ligt op de loer
Volgens mij val jij straks in de klauwen van een muisquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij val jij straks in de klauwen van een muis![]()
![]()
![]()
Leuk setje welquote:
Daarover gesproken ik moet nog nieuwe bh's kopen.Trotste mama van Ambar
Aangekomen of afgevallen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarover gesproken ik moet nog nieuwe bh's kopen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Gaat moeilijk als de winkels dicht zijn. Online vind ik het niets om te kopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarover gesproken ik moet nog nieuwe bh's kopen.
HIer gaan we al,quote:
Volgens mij kan je bij de lingerie winkels ook af halen, dus op de site van de winkel kijken wat ze hebbenI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Maar je kan niet passen, dat vind ik het nadeel ervanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgens mij kan je bij lingerie winkels ook af halen, dus op de site van de winkel kijken wat ze hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:43 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
Gewoon thuis passen, ik weet de maten wel heb meestal ook maar 1 merk van bh'squote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je kan niet passen, dat vind ik het nadeel ervan
Dan is het een ander verhaal, maar wat een gedoe, bestellen 4 uur later ophalen, is het niet goed moet je bellen en weer op een bepaalde tijd terug brengen. Niets voor mij zo winkelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon thuis passen, ik weet de maten wel heb meestal ook maar 1 merk van bh'sWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze zeggen ook dat je er maar een jaar mee mag doen en je dan een andere moet kopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat van 4 uur later op halen snap ik ook niet helemaal maar goedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het een ander verhaal, maar wat een gedoe, bestellen 4 uur later ophalen, is het niet goed moet je bellen en weer op een bepaalde tijd terug brengen. Niets voor mij zo winkelen.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
ja klopt, maar heb van 2 borsteneigenaresses gehoord dat de coronakilo's ook voor een noodzaak aan nieuwe bh's zorgenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik belde gisteren blokker om iets daar te kopen. Nou dat schoot opquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dat van 4 uur later op halen snap ik ook niet helemaal maar goedEn bel je smiddags om twee uur kan je het de volgende dag pas ophalen want ze gaan om 17 uur 'dicht'
Corona kilo'squote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja klopt, maar heb van 2 borsteneigenaresses gehoord dat de coronakilo's ook voor een noodzaak aan nieuwe bh's zorgen
Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja klopt, maar heb van 2 borsteneigenaresses gehoord dat de coronakilo's ook voor een noodzaak aan nieuwe bh's zorgen![]()
Het is idd wel een gedoe ja, zou ook blij zijn als de winkels weer gewoon open zijn..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik belde gisteren blokker om iets daar te kopen. Nou dat schoot opEn bel je smiddags om twee uur kan je het de volgende dag pas ophalen want ze gaan om 17 uur 'dicht'
Wil een puzzelkoffer kopen, maar als het hier ook zo'n gedoe is met op halen dan laat het eerst maar
Getver je zal er maar inzitten in zo kermisattractie
https://www.telegraaf.nl/(...)in-attractie-gefilmdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die kan je ook online kopen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is idd wel een gedoe ja, zou ook blij zijn als de winkels weer gewoon open zijn..
Wil een puzzelkoffer kopen, maar als het hier ook zo'n gedoe is met op halen dan laat het eerst maar
Had ook gekeken maar vind ze veel te duurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
click and collect.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgens mij kan je bij de lingerie winkels ook af halen, dus op de site van de winkel kijken wat ze hebbenLack of common cents![]()
Dat is eng zeg, gingen nou al die dingen nou in een keer naar beneden?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:54 schreef Dotteke het volgende:
Getver je zal er maar inzitten in zo kermisattractie
https://www.telegraaf.nl/(...)in-attractie-gefilmdI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Vind het geen fijn systeem vooral als betreffende winkel geen website heeftquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan idd ook, op bol.com waren ze een stuk goedkoperquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kan je ook online kopen?
Had ook gekeken maar vind ze veel te duurI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Een paar wel zag ik, weet niet of ze allemaal gingen. Je maakt een beste klap zegquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is eng zeg, gingen nou al die dingen nou in een keer naar beneden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
"funshoppen tegengaan". Dus niet dat je voor de winkel staat, online wat bestelt en direct meenemen. Leuk bedacht maar het maakt het ongelooflijk lastig allemaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dat van 4 uur later op halen snap ik ook niet helemaal maar goedLack of common cents![]()
Zo echt welquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een paar wel zag ik, weet niet of ze allemaal gingen. Je maakt een beste klap zeg
Die coronakilo's gaan toch vooral rond de buik zitten lijkt me. Dus grotere broeken nodig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja klopt, maar heb van 2 borsteneigenaresses gehoord dat de coronakilo's ook voor een noodzaak aan nieuwe bh's zorgenLack of common cents![]()
De persoon die zegt dat je funshoppen tegen houdt door een 4 uur wachttijd heeft nooit van online shoppen gehoord.Trotste mama van Ambar
Kilo’s gaan overal zitten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die coronakilo's gaan toch vooral rond de buik zitten lijkt me. Dus grotere broeken nodig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben juist afgevallen het afgelopen jaar. Zo daar. Nu jullie weer.Trotste mama van Ambar
Ik zal je beschermen liefiequote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
TR gezet omdat maanvis mij dik vindt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Snap dat hele idee van funshoppen nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
De persoon die zegt dat je funshoppen tegen houdt door een 4 uur wachttijd heeft nooit van online shoppen gehoord.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Knap gedaan. Ik denk dat ik wel wat ben aangekomen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben juist afgevallen het afgelopen jaar. Zo daar. Nu jullie weer.Lack of common cents![]()
Maar ik heb weinig veranderingen in mijn leven door corona. Dus dat voordeel heb ik dan weer.Trotste mama van Ambar
Mensen schijnen te gaan winkelen uit verveling.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap dat hele idee van funshoppen nietTrotste mama van Ambar
Funshoppen als de winkel verder dicht is, da's inderdaad raar. Funshoppen vind ik slenteren door een IKEA of kledingwinkel of een Tuinland. Voor online is dat niet van toepassing. Maar goed. Nog even volhouden mensen, vanaf maart zal het wel versoepeld worden, steeds meer mensen krijgen een prik en langzaam wordt het weer normaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap dat hele idee van funshoppen nietLack of common cents![]()
Ja maar als je bestellen moet
En alleen kan afhalen is het niet echt winkelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens grappenhaus gisteren moeten we nog niet rekenen op versoepelingen In maartquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Funshoppen als de winkel verder dicht is, da's inderdaad raar. Funshoppen vind ik slenteren door een IKEA of kledingwinkel of een Tuinland. Voor online is dat niet van toepassing. Maar goed. Nog even volhouden mensen, vanaf maart zal het wel versoepeld worden, steeds meer mensen krijgen een prik en langzaam wordt het weer normaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaad. Afhalen mag ook met maar 1 persoon tegelijk in de winkel. Je moet buiten wachten tot de vorige klant klaar is. Dus: je koopt alleen iets als je er echt om zit te springen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:04 schreef Dotteke het volgende:
Ja maar als je bestellen moet
En alleen kan afhalen is het niet echt winkelenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens grappenhaus gisteren moeten we nog niet rekenen op versoepelingen In maart
Lack of common cents![]()
Is dus voor mij geen funshoppenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Afhalen mag ook met maar 1 persoon tegelijk in de winkel. Je moet buiten wachten tot de vorige klant klaar is. Dus: je koopt alleen iets als je er echt om zit te springen.
[..]
Sorry GG ik kan er niets aan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De hele economie gaat zo naar de knoppen. Maar ik weet het niet, ik zou de keuze wat te doen, niet kunnen maken.Lack of common cents![]()
Als je echt iets nodig bent, dat is het wel handig dat je het nu kan af halenI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Dat is waar. In noodgevallen kun je tenminste wat, bijvoorbeeld als je regenpijp kapot is gegaan of je buitenkraan is kapot gevroren...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Als je echt iets nodig bent, dat is het wel handig dat je het nu kan af halenLack of common cents![]()
Bijvquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar. In noodgevallen kun je tenminste wat, bijvoorbeeld als je regenpijp kapot is gegaan of je buitenkraan is kapot gevroren...
Ja ik ga morgen naar de intertoys afhalenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Als je echt iets nodig bent, dat is het wel handig dat je het nu kan af halenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja en dan moet je ook nog voor een. Bepaald bedrag bestellenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar. In noodgevallen kun je tenminste wat, bijvoorbeeld als je regenpijp kapot is gegaan of je buitenkraan is kapot gevroren...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul daar haal je geen speelgoed voor volwassenen hoor...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen naar de intertoys afhalenTrotste mama van Ambar
weet ikquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paul daar haal je geen speelgoed voor volwassenen hoor...Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
O, dat had ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan moet je ook nog voor een. Bepaald bedrag bestellenLack of common cents![]()
Wat ga je afhalen dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen naar de intertoys afhalenI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen naar de intertoys afhalenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SBSBE vertelde het hier van de weekquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat had ik niet meegekregen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Liefquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DansmariekesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey wippertWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mrsl.
FF
Soul is zowaar trots op me.quote:
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Gaan die lui nog winnen ook, te ziek voor woorden
Rechter: Avondklok moet per direct opgeheven
De avondklok moet per direct worden opgeheven. Dat heeft de rechtbank Den Haag zojuist besloten in een door Stichting Viruswaarheid aangespannen rechtszaak.
https://www.gelderlander.(...)-opgeheven~a84b3732/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heer Enigne.
Hey Enginequote:
Goedemorgen vriendquote:
Hoi Dotquote:
Dit is niet goed,Vieze Willem heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:34 schreef Dotteke het volgende:
Gaan die lui nog winnen ook, te ziek voor woorden
Rechter: Avondklok moet per direct opgeheven
De avondklok moet per direct worden opgeheven. Dat heeft de rechtbank Den Haag zojuist besloten in een door Stichting Viruswaarheid aangespannen rechtszaak.
https://www.gelderlander.(...)-opgeheven~a84b3732/
Alles goed? Nog niet rond gekomen voor je werk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die rechter is ook een wappie waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is niet goed,Vieze Willem heeft gewonnen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb even geen woorden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die rechter is ook een wappie waarschijnlijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hoor alles goed. Niks meer gehoord maar verwacht het ook niet meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Alles goed? Nog niet rond gekomen voor je werk?
Ben vrij vandaag.. Carnaval he
Hoe is het daar?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ben geen voorstander van dat clubje maar dit hebben ze goed gedaan. Avondklok had ook nooit ingesteld mogen worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is niet goed,Vieze Willem heeft gewonnen.Zonder wrijving geen glans![]()
Bij mij wel jaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die coronakilo's gaan toch vooral rond de buik zitten lijkt me. Dus grotere broeken nodig.
Een gedicht over Maanvis
Haags.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben geen voorstander van dat clubje maar dit hebben ze goed gedaan. Avondklok had ook nooit ingesteld mogen worden.
FF boodschappen gedaan en mezelf getracteerd op een reep chocola met marsepein
Een gedicht over Maanvis
Snap ji zo rechter nu?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is niet goed,Vieze Willem heeft gewonnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Herkenbaar.quote:
Maan zegt het al.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben geen voorstander van dat clubje maar dit hebben ze goed gedaan. Avondklok had ook nooit ingesteld mogen worden.
Ben wel verrast in ieder geval.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Morge.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
O ja alaaf, laatste dag morgen askruisje ophalenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hoor alles goed. Niks meer gehoord maar verwacht het ook niet meer.
Ben vrij vandaag.. Carnaval he
Hoe is het daar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker, geniet er vanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:42 schreef Maanvis het volgende:
FF boodschappen gedaan en mezelf getracteerd op een reep chocola met marsepeinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Euh ik ben net weer binnen, dus ik begrijp niet zoveelquote:
Een gedicht over Maanvis
Rechters passen de wet toe. Ben je het niet eens met de wet moet je de politiek de schuld geven.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh ik ben net weer binnen, dus ik begrijp niet zoveel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DIt gaat voor een hoop gedoe zorgen al die boetes zijn uitgedeeld en zo en al winkels die eerder diicht gegaan zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oh is die vandaag al voorbij ? YESquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Morguh SBEquote:
Vanavond haring happenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja alaaf, laatste dag morgen askruisje ophalen
Ik zei gisteren al tegen ons mam dat ze maar moet appen als ik niet meer mag komen of op een andere tijd moet komen want die coronamaatregelen veranderen met de dag en ik houd het echt niet meer bij!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
https://www.facebook.com/(...)8¬if_t=live_video
Neusbel is weer liveTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ze zegt als de koffie bij je klaarstaat dan kom ik bij je!
Zulllen we haar in DTS uitnodigen?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben geen voorstander van dat clubje maar dit hebben ze goed gedaan. Avondklok had ook nooit ingesteld mogen worden.haagse wappie
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Doe maar niet. Al genoeg gekkies hier.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:52 schreef Maanvis het volgende:
Zulllen we haar in DTS uitnodigen?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:50 schreef Maanvis het volgende:
https://www.facebook.com/(...)8¬if_t=live_video
Neusbel is weer live
Zou je haar doen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weinig wappie aan hoor. Op basis van wat is hij ingesteld? Aannames aannames aannames, geen enkel keihard feit of zo'n avondklok wel degelijk werkt.quote:
Hiervoor kan je niemand opsluiten na 21.00.Zonder wrijving geen glans![]()
maar als we haar hier houden kan ze geen corona verspreidenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:54 schreef engine het volgende:
[..]
Doe maar niet. Al genoeg gekkies hier.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Jij tikt het, ik dacht het.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:54 schreef engine het volgende:
[..]
Doe maar niet. Al genoeg gekkies hier.![]()
![]()
Jij?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je haar doen?![]()
Zo gek kom uit het krabbegat maar had daar nog nooit van gehoord. Hoorde het een paar jaar geleden pas voor het eerstquote:
In sommige provincies werden er afgelopen periode feesten gehouden die (ondanks dat ze nu niet mogen) toch gevierd konden worden. De avond klok is dan een makkelijke maatregel voor politie om dat soort feesten af te breken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Weinig wappie aan hoor. Op basis van wat is hij ingesteld? Aannames aannames aannames, geen enkel keihard feit of zo'n avondklok wel degelijk werkt.
Hiervoor kan je niemand opsluiten na 21.00.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik zou mijn hond er nog van af trappen.quote:
Dit idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In sommige provincies werden er afgelopen periode feesten gehouden die (ondanks dat ze nu niet mogen) toch gevierd konden worden. De avond klok is dan een makkelijke maatregel voor politie om dat soort feesten af te breken.![]()
Als ik een hond zou hebben die ik daar vanaf moest trappen had ik hem gelijk afgemaaktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog van af trappen.![]()
![]()
Voor 1000 euro mag ze het met me doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je haar doen?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog van af trappen.![]()
![]()
Beter niet weet niet of ik dan netjes kan blijvenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:52 schreef Maanvis het volgende:
Zulllen we haar in DTS uitnodigen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beste meneer wappie mogen wij alstublieft uw wetenschappelijke credentials zien?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Weinig wappie aan hoor. Op basis van wat is hij ingesteld? Aannames aannames aannames, geen enkel keihard feit of zo'n avondklok wel degelijk werkt.
Hiervoor kan je niemand opsluiten na 21.00.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:![]()
Zolang je maar geen koffie gaat gooien, dat is koffie mishandeling en staat in DTS een permaban op!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter niet weet niet of ik dan netjes kan blijvenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik snap niet dat dit soort dames hoer zijn geweest.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik een hond zou hebben die ik daar vanaf moest trappen had ik hem gelijk afgemaakt![]()
En daar is een avondklok voor nodig? Het middel schiet zijn doel totaal voorbij.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In sommige provincies werden er afgelopen periode feesten gehouden die (ondanks dat ze nu niet mogen) toch gevierd konden worden. De avond klok is dan een makkelijke maatregel voor politie om dat soort feesten af te breken.Zonder wrijving geen glans![]()
Oh okay nu ben ik weer voorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter niet weet niet of ik dan netjes kan blijven
En dan bij het invoeren zeggen: ja maar het is maar voor twee weken. En na twee weken: ja maar dit is nog te kort om te kunnen beoordelen of het effect heeft of niet, dus nog maar verlengen dan. Dat wisten ze natuurlijk bij het invoeren al dat het langer dan twee weken zou gaan duren. Net alsof de burgers gek zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Hiervoor kan je niemand opsluiten na 21.00.
Ik vind die Viruswaanzin een verwerpelijke club, maar zo zie je maar dat je niet alles gewoon maar ongestraft kan invoeren. Juist dit veroorzaakt nog veel meer gedoe.![]()
Dat werkt twee kanten op hequote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beste meneer wappie mogen wij alstublieft uw wetenschappelijke credentials zien?
Zonder wrijving geen glans![]()
Ja is ook overal weer net wat anders. Ben zelf nooit geweest maar is normaal wel een traditie in de lokale kroegquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo gek kom uit het krabbegat maar had daar nog nooit van gehoord. Hoorde het een paar jaar geleden pas voor het eerst
huh is zij nou ook a een hoer geweest.,,quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dit soort dames hoer zijn geweest.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
EEcht zo dom dit, ben benieuwd waar dit weer toe gaat lijden..quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zolang er wappies bestaan zijn dat soort maatregelen inderdaad nodig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:59 schreef Haags het volgende:
[..]
En daar is een avondklok voor nodig? Het middel schiet zijn doel totaal voorbij.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Shii heeft wel een punt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mee eens. Je kunt hele grote vraagtekens zetten bij het beleid wat op dit moment gevoerd wordt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
En dan bij het invoeren zeggen: ja maar het is maar voor twee weken. En na twee weken: ja maar dit is nog te kort om te kunnen beoordelen of het effect heeft of niet, dus nog maar verlengen dan. Dat wisten ze natuurlijk bij het invoeren al dat het langer dan twee weken zou gaan duren. Net alsof de burgers gek zijn.
Ik vind die Viruswaanzin een verwerpelijke club, maar zo zie je maar dat je niet alles gewoon maar ongestraft kan invoeren. Juist dit veroorzaakt nog veel meer gedoe.Zonder wrijving geen glans![]()
Met koffie ga ik nooit gooien. Zonde van de koffie dat is niemand waard.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang je maar geen koffie gaat gooien, dat is koffie mishandeling en staat in DTS een permaban op!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bedankt voor het uittikken van mijn mening. Perfect verwoordquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
En dan bij het invoeren zeggen: ja maar het is maar voor twee weken. En na twee weken: ja maar dit is nog te kort om te kunnen beoordelen of het effect heeft of niet, dus nog maar verlengen dan. Dat wisten ze natuurlijk bij het invoeren al dat het langer dan twee weken zou gaan duren. Net alsof de burgers gek zijn.
Ik vind die Viruswaanzin een verwerpelijke club, maar zo zie je maar dat je niet alles gewoon maar ongestraft kan invoeren. Juist dit veroorzaakt nog veel meer gedoe.
Een gedicht over Maanvis
Op de leeftijd dat ik carnaval vierde kwam ik niet in de kroeg, dus vandaar dat ik het waarschijnlijk nooit mee gekregen hebtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is ook overal weer net wat anders. Ben zelf nooit geweest maar is normaal wel een traditie in de lokale kroeg
Dat domme askruisje op woensdag halen dat dan wel weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb geen wetenschappelijke credentialsquote:. Nu jij?
Een gedicht over Maanvis
Yep,en er is nog een andere die het vrolijk op filmpjes verteld.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
huh is zij nou ook a een hoer geweest.,,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeik niet tegen elkaarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:22 schreef Paul het volgende:
Wat moet er komen in 'voordat je reageert' ?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
ze hebben gezegd voorlopig voor 2 weken dat het virus anger rondwaart en gemener wordt kan ook het kabinet niets aan doen. En dat hebben we dus te danken aan mensen die er schijt aan hebbenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En hier schijnt ondanks dat hij niet zou komen toch de zonquote:
USHHHH.quote:
Dat laatste heb ik m'n vrienden nog nooit over gehoordquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de leeftijd dat ik carnaval vierde kwam ik niet in de kroeg, dus vandaar dat ik het waarschijnlijk nooit mee gekregen hebt
Dat domme askruisje op woensdag halen dat dan wel weer
Ik kijk nergens meer van op. Volgens mij heeft een kwart van de vrouwen wel eens seks gehad voor geld / drugs / een etentjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,en er is nog een andere die het vrolijk op filmpjes verteld.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Mijn liefde voor jou gaat nooit kapot.quote:
Open anders een apart topic erover!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou gaat nooit kapot.![]()
Awwwww mijn hart maakte een huppeltjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou gaat nooit kapot.
Hallo siswetquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op. Volgens mij heeft een kwart van de vrouwen wel eens seks gehad voor geld / drugs / een etentjeZonder wrijving geen glans![]()
Maza is mijn dinnetje en raadgever.Dat koester ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Open anders een apart topic erover!![]()
Voor de katholieken het begin van de vastequote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik m'n vrienden nog nooit over gehoordWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Samen met Paul, beide gek op vrouwenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Open anders een apart topic erover!
Heb je Siswet haar stagiere al gezien?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maza is mijn dinnetje en raadgever.Dat koester ik.
MorguhThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nou, gek op vrouwen zou ik het niet willen noemen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Samen met Paul, beide gek op vrouwenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee, is het wat?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je Siswet haar stagiere al gezien?
En tevens; FF
Zonder wrijving geen glans![]()
Heer Mikey.quote:
Hier nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hier schijnt ondanks dat hij niet zou komen toch de zon![]()
![]()
Oordeel zelf maar.quote:![]()
Sowheequote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar.![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar.![]()
[ afbeelding ]
In Nederland hebben we tegenwoordig de 'Siswet law' , net zoals bij de godwin law gaat elke discussie op den duur over Siswetquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Is ook al weer wegquote:was zeker een vergissing
Gemene zonquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook al weer wegwas zeker een vergissing
![]()
![]()
Totdat jij of een van de mensen die je lief zijn overlijden aan corona hier doorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nog nooit zo blij geweest met het bestaan van wappiesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat zelf mijn parkiet mij van haar zou aftrappen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je haar doen?
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ja, is niet netjes van de zonquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat zelf mijn parkiet mij van haar zou aftrappen.![]()
Nadeel is wel dat je de komende tijd heel veel van die wappies gaat horen. Daar heb ik net wat minder zin in.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wijze parkiet maat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat zelf mijn parkiet mij van haar zou aftrappen.
Ik vind het juist heel fijn dat neusbel vanavond weer gaat rellen. Dan hebben we weer wat toffe streamsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:19 schreef engine het volgende:
Nadeel is wel dat je de komende tijd heel veel van die wappies gaat horen. Daar heb ik net wat minder zin in.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
De avondklok is was en blijft complete onzin.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Totdat jij of een van de mensen die je lief zijn overlijden aan corona hier door100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat duurde lang.quote:
Ja die gaan nu door.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:19 schreef engine het volgende:
Nadeel is wel dat je de komende tijd heel veel van die wappies gaat horen. Daar heb ik net wat minder zin in.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, dan ga ik vanavond lekker de kroeg in! Eerst even ergens wat eten natuurlijk
Ik was even afwezig, andere dingen doenquote:
En beter laat dan helemaal niet toch
I have a therapist, her name is music. ♪
Forum Opties Forumhop: Hop naar: