iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi TT Plym
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar echt hoor,de coke en speed vlogen daar over de tafel.Lekker opgefokt doen en zulks.Hij bekijkt het maar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toch gegaan om te helpen, je kon het niet laten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gedoe met mijn buurman.Kom ik daar om te helpen,tref ik een stelletje drugies aan en was mijn bezoek niet gewenst omdat ik niet meedeed.Zoek het dan maar lekker uit.
Maak je er niet te boos om FF als die man zelf niet geholpen wil worden is het vechten tegen de bierkaai
Is toch ook tegen jou gezegd dat je je er buiten moest houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo is het, en tegen domheid is geen kruid gewassenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
Maar echt hoor,de coke en speed vlogen daar over de tafel.Lekker opgefokt doen en zulks.Hij bekijkt het maar.![]()
Nee, die man wil niet geholpen worden. Dat is vechten tegen de bierkaai.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zo is het, en tegen domheid is geen kruid gewassenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit was wel de laatste keer,hij wil trouwens wel nog hulp van mijn zusje.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch gegaan om te helpen, je kon het niet laten.
Maak je er niet te boos om FF als die man zelf niet geholpen wil worden is het vechten tegen de bierkaai
Is toch ook tegen jou gezegd dat je je er buiten moest houden.
Ik ben wel blij dat ik zo makkelijk nee kon zeggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leven in hun eigen wereldje.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die man wil niet geholpen worden. Dat is vechten tegen de bierkaai.![]()
Is je zusje niet gegaan dan gisteren?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit was wel de laatste keer,hij wil trouwens wel nog hulp van mijn zusje.
Ik ben wel blij dat ik zo makkelijk nee kon zeggen.
Mag je trots op zijn. Hoelang ben je van die zooi af ondertussen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij had het steeds over Satan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Leven in hun eigen wereldje.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan was hij wel ver heen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Al jaren.Ik heb zus nog wel even gesproken,ze houdt het in de gaten zei ze.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is je zusje niet gegaan dan gisteren?
Mag je trots op zijn. Hoelang ben je van die zooi af ondertussen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pfff, worden dan helemaal paranoïde. Te ver heen, opname gewenst dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had het steeds over Satan.![]()
Houden zoquote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al jaren.Ik heb zus nog wel even gesproken,ze houdt het in de gaten zei ze.![]()
Raar dat men als de ambu en de politie is geweest niet langs gaan om te kijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij wilde gisteren niet mee.Maar gaat niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Pfff, worden dan helemaal paranoïde. Te ver heen, opname gewenst dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze kunnen weinig doen,hij wil zelf niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Houden zo![]()
Raar dat men als de ambu en de politie is geweest niet langs gaan om te kijken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar hij wil wel geholpen worden door je zus toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze kunnen weinig doen,hij wil zelf niet.
Lastig hoor zulke mensenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was gisteren het enige positieve wat ik er uit kreeg.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hij wil wel geholpen worden door je zus toch?
Lastig hoor zulke mensen
Nou is mijn zus ook wel een baas hoor.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar die zal ook wel niet op stel en sprong naar kunnen komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was gisteren het enige positieve wat ik er uit kreeg.
Nou is mijn zus ook wel een baas hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zei ze dus ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar die zal ook wel niet op stel en sprong naar kunnen komen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hadden 2j terug ook 1 in de buurt hier, wilde ook niet naar opnamen totdat hij de gasleiding van de muur trok. Kwam de crisisdienst met oom agent, en namen hem mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij wilde gisteren niet mee.Maar gaat niet lang meer duren.![]()
Dit soort mensen horen niet zelfstandig te wonen, maar goed dat is mijn meningquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb dat ooit meegemaakt met een buurvrouw.Die ging haar huis ook slopen.Dat heeft de hele nacht geduurd voor dat de politie haar meenam.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hadden 2j terug ook 1 in de buurt hier, wilde ook niet naar opnamen totdat hij de gasleiding van de muur trok. Kwam de crisisdienst met oom agent, en namen hem mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario,Mies heeft de emmer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Word toch teveel bezuinigt op de ggz instellingen, krijg je steeds meer van dit soort dingen ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit soort mensen horen niet zelfstandig te wonen, maar goed dat is mijn mening![]()
Jij treft het wel met je buren zeg.
Ja klopt en de woningcorporaties zijn verplicht een bepaald van hun woningbezit beschikbaar te stellen voor deze mensenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Word toch teveel bezuinigt op de ggz instellingen, krijg je steeds meer van dit soort dingen ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eigenlijk diep triest en zielig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit meegemaakt met een buurvrouw.Die ging haar huis ook slopen.Dat heeft de hele nacht geduurd voor dat de politie haar meenam.![]()
Dat is toch begeleid wonen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt en de woningcorporaties zijn verplicht een bepaald van hun woningbezit beschikbaar te stellen voor deze mensen![]()
Nee, ook zelfstandig.quote:
Die hebben wel hulp vaak van zo ggnet. Maar dat werkt niet dat zag je nu gisteren wel
Als de nood hoog is is er niemand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een andere buurman stond s`nachts bij ons raam te kloten.Aston blaffen,ik naar de deur,hij een vaag verhaal.En vervolgens heeft hij een ander appartement in de fik gezet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Word nu ook alleen maar erger, de hele wereld is van het padje.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ook zelfstandig.
Die hebben wel hulp vaak van zo ggnet. Maar dat werkt niet dat zag je nu gisteren wel
Als de nood hoog is is er niemand.![]()
Pffff dat is wel heftig zeg. Wat als je niet wakker was? Wat zal je geschrokken zijn achterafquote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een andere buurman stond s`nachts bij ons raam te kloten.Aston blaffen,ik naar de deur,hij een vaag verhaal.En vervolgens heeft hij een ander appartement in de fik gezet.![]()
Lekker dan, hoe tref je het steedsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een andere buurman stond s`nachts bij ons raam te kloten.Aston blaffen,ik naar de deur,hij een vaag verhaal.En vervolgens heeft hij een ander appartement in de fik gezet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja echt he, maar mensen worden ook gek gepraat. Als je daar gevoelig voor bentquote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Word nu ook alleen maar erger, de hele wereld is van het padje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Best wel,en hoe blij met onze kleine waakhond.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Pffff dat is wel heftig zeg. Wat als je niet wakker was? Wat zal je geschrokken zijn achteraf
Gelukkig hier in het dorp altijd rustig, maar zal je buur maar zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, hoe tref je het steeds![]()
Ja echt maar dan ook niet een keer, maar wat ik nu lees al drie keer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gelukkig hier in het dorp altijd rustig, maar zal je buur maar zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik tref het wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt maar dan ook niet een keer, maar wat ik nu lees al drie keer.
Ja echt............quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat me gisteren ook opviel is dat thuisbezorgd drugs een stuk sneller is dan een pizza bestellen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat hoeven ze niet eerst in de oven te leggenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:04 schreef FreshFruit het volgende:
Wat me gisteren ook opviel is dat thuisbezorgd drugs een stuk sneller is dan een pizza bestellen.Das pakken en gaan
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:04 schreef FreshFruit het volgende:
Wat me gisteren ook opviel is dat thuisbezorgd drugs een stuk sneller is dan een pizza bestellen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hoeven ze niet eerst in de oven te leggenDas pakken en gaan
![]()
![]()
Dat ligt klaar, eten moeten ze bereiden de oven in of warm makenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Binnen een kwartier.En wat een opgefokt gedoe dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hoeven ze niet eerst in de oven te leggenDas pakken en gaan
Kan je nagaan hoe je zelf bent geweestquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Binnen een kwartier.En wat een opgefokt gedoe dan.
kleine rote korkettequote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Binnen een kwartier.En wat een opgefokt gedoe dan.![]()
Ik heb het nooit gebased.Dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe je zelf bent geweest“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kleine kokette kathinkaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dacht ik ook gelijk.quote:
Mooi he,quote:
herkenbaar, heb zelf ooit zulke mongolen in mijn huis gehad. een paar avonden maar gelukkig. nooit weerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch gegaan om te helpen, je kon het niet laten.
Is toch ook tegen jou gezegd dat je je er buiten moest houden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Kijk nog eens eventjes om.quote:
Noem je mij nu een mongool?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
herkenbaar, heb zelf ooit zulke mongolen in mijn huis gehad. een paar avonden maar gelukkig. nooit weer
Morguhquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
herkenbaar, heb zelf ooit zulke mongolen in mijn huis gehad. nooit weer![]()
VerslaafdeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prince.quote:
nee van die para mensen die hulp vragen en dan vanalles over tafel gooienquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Goedemorgenquote:
Een gedicht over Maanvis
Denk soms dat het merendeel helemaal geen hulp willen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee van die para mensen die hulp vragen en dan vanalles over tafel gooienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan heb je helemaal gelijk,want er zat idd eentje die dat deed.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee van die para mensen die hulp vragen en dan vanalles over tafel gooien“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als ik dit zo terug lees komt het raar over zie ikquote:
IK bedoelde of je verslaafde in je huis had gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eet smakelijkquote:
Lekker ite.quote:
Heb net een droge cracker achter over geslagen
Hij had ruzie met zijn moeder en slaapt daar nu op de bank.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dot is aan de crack.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:16 schreef Dotteke het volgende:
Heb net een droge cracker achter over geslagen
Leuke TT.
Never, heb zelfs nog nooit een jointje gerooktquote:
Nooit wat van die troep moeten wetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar zullen de meeste het niet mee eens zijnquote:
Lolquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zullen de meeste het niet mee eens zijn![]()
Drugs kan best leuk zijn hoor,maar wat ik gisteren zag was niet echt leuk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Never, heb zelfs nog nooit een jointje gerookt
Nooit wat van die troep moeten weten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wie?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
Hij had ruzie met zijn moeder en slaapt daar nu op de bank.![]()
jawel, ooit wilden ze dat wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk soms dat het merendeel helemaal geen hulp willen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Schrik mij steeds kapot van die zooi die van het dak komt vallen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iemand die ik ken.Mag niet meer bij zijn Mutti wonen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja onder het mom van meisje in een rolstoel helpen om weer een leven op te bouwen in mijn woonplaatsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik dit zo terug lees komt het raar over zie ik
IK bedoelde of je verslaafde in je huis had gehad.
was ondertussen met haar vriend zwaar verslaafd.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Sneeuwwwwquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:21 schreef Dotteke het volgende:
Schrik mij steeds kapot van die zooi die van het dak komt vallen.![]()
Jij helpt ook graag mensen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja onder het mom van meisje in een rolstoel helpen om weer een leven op te bouwen in mijn woonplaats.
was ondertussen met haar vriend zwaar verslaafd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maakt best een naar geluid en je ziet niets omdat het donker isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oke,en daar heb je wat geholpen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand die ik ken.Mag niet meer bij zijn Mutti wonen.![]()
Ja het is moeilijk om een echte verslaafde te helpen hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja onder het mom van meisje in een rolstoel helpen om weer een leven op te bouwen in mijn woonplaats.
was ondertussen met haar vriend zwaar verslaafd.Jammer dat het dan toch weer niet lukt he.quote:
Eigenlijk zijn dat soort mensen redeloos verloren.
Verslaafde doen mensen die hun lief heeft zoveel pijn. Ik zie het bij twee kennissen van mij
Een heeft een zoon die zo verslaafd is dat het niet meer normaal is
EN een heeft een man die aan de drank verslaafd is
Hoeveel pijn en verdriet die mensen hebben is echt heel triestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het ging om iemand anders,maar mijn hulp werd niet op prijs gesteld omdat ze liever drugs gingen doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke,en daar heb je wat geholpen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja moet ik niet meer doen,m aar momenteel is het 1 van de enige redenen dat ik nog naar buiten gaquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Als je zelf niet lekker in je vel zit moet je dat eigenlijk helemaal niet doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja moet ik niet meer doen,m aar momenteel is het 1 van de enige redenen dat ik nog naar buiten ga
Beter ga je op bezoek en als het kan een keer per dag bij iemand die geen problemen heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht het gisteren dus ook even te gaan doen,verspilde moeite.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja moet ik niet meer doen,m aar momenteel is het 1 van de enige redenen dat ik nog naar buiten ga“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
drogen? man manquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ging om iemand anders,maar mijn hulp werd niet op prijs gesteld omdat ze liever drugs gingen doen.![]()
Ik heb niet meegedaan hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je goed gedaan
ja precies, gisteren ook weer uren gebeld met die vriendin van me die me dagelijks bijna belt... ze zat er helemaal dooheen, drinkt inmiddel weer 2 glazen wijn elke dag voordat ze thuiswerkend aan het werk gaat ....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je zelf niet lekker in je vel zit moet je dat eigenlijk helemaal niet doen.
Beter ga je op bezoek en als het kan een keer per dag bij iemand die geen problemen heeft
dus op haar ingepraat en op het eind van het gesprek was ze weer vrolijk en daar was ze super dankbaar voor en helemaal blij en enthausiast alsof er niks gebeurd was. maar ik heb de rest van de avond geen energie meer voor dingen en ik walg er inmiddels van dat ze met dat vrolijke gevoel tgen haar vriend aankruipt en niet tegen mij.
terwijl ik gewoon de red flags nu al volop wapperend zie hangen he
Een gedicht over Maanvis
Dank u.Maar het ging ook heel makkelijk,en helemaal toen ik de uitwerking zag.DIT NOOIT WEER.quote:
Idd sterk van je!! Moet ik ook ff gezegd hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank u.Maar het ging ook heel makkelijk,en helemaal toen ik de uitwerking zag.DIT NOOIT WEER..
Een gedicht over Maanvis
Ja, je zal het voor je zelf een halt toe moeten roepen Maan, Je bent een lekker uitlaat klep en het zuigt je eigen energie op.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja precies, gisteren ook weer uren gebeld met die vriendin van me die me dagelijks bijna belt... ze zat er helemaal dooheen, drinkt inmiddel weer 2 glazen wijn elke dag voordat ze thuiswerkend aan het werk gaat ....
dus op haar ingepraat en op het eind van het gesprek was ze weer vrolijk en daar was ze super dankbaar voor en helemaal blij en enthausiast alsof er niks gebeurd was. maar ik heb de rest van de avond geen energie meer voor dingen en ik walg er inmiddels van dat ze met dat vrolijke gevoel tgen haar vriend aankruipt en niet tegen mij.
terwijl ik gewoon de red flags nu al volop wapperend zie hangen heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thanks Maan,jij weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Idd sterk van je!! Moet ik ook ff gezegd hebben.
Fijn dat je dat goed onder controle hebt, nu hoop ik dat je dat ook nog met de drank gaat lukkenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank u.Maar het ging ook heel makkelijk,en helemaal toen ik de uitwerking zag.DIT NOOIT WEER.
Als ik het wel had gedaan was ik nu 500 euro lichter en compleet naar de typhus.
En een woeste Soul.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En de kans dat je weer verslaafd gaat wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:40 schreef FreshFruit het volgende:
Als ik het wel had gedaan was ik nu 500 euro lichter en compleet naar de typhus.
En een woeste Soul.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zoek nog ff naar de methode hoe ik dat kan doen zonder dat ik haar hart breek en zonder dat ze me later weer paait met vanalles (ze is emotioneel net aan volwassen vind ik,maar toch een vrouw van 37quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je zal het voor je zelf een halt toe moeten roepen Maan, Je bent een lekker uitlaat klep en het zuigt je eigen energie op.)... maar wel heel manipulatief.
Een gedicht over Maanvis
Coke is bij mij nooit een verslaving geweest.Mijn broertje zat op het randje heeft hij me verteld.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En de kans dat je weer verslaafd gaat worden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat laatste blijktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zoek nog ff naar de methode hoe ik dat kan doen zonder dat ik haar hart breek en zonder dat ze me later weer paait met vanalles (ze is emotioneel net aan volwassen vind ik,maar toch een vrouw van 37)... maar wel heel manipulatief.
Gewoon zeggen dat je met je zelf aan het werk moet. En misschien een leugentje om bestwil. Zeg dat je een leuke vrouw bent tegen gekomen of zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
't is lastig om het te onwijken, het is overal, en idd als het op tafel komt dan krijg ik er ook zin in. maar tegenwoordig ben ik vaak al heel blij als ik een paar avonden met vrienden heb meegemaakt zonder dat ik er zin in krijg.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:40 schreef FreshFruit het volgende:
En een woeste Soul.
gelukkig ben ik nu van de drankzucht echt af, mensen kunnen het drinken waar ik bij ben zonder dat ik ook mee ga drinken (maar ik vind de avond dan wel minder leuk en ga dan weg)Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat doe je dan heel netjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
't is lastig om het te onwijken, het is overal, en idd als het op tafel komt dan krijg ik er ook zin in. maar tegenwoordig ben ik vaak al heel blij als ik een paar avonden met vrienden heb meegemaakt zonder dat ik er zin in krijg.
gelukkig ben ik nu van de drankzucht echt af, mensen kunnen het drinken waar ik bij ben zonder dat ik ook mee ga drinken (maar ik vind de avond dan wel minder leuk en ga dan weg)
Nooit verslaafd geweest aan drug?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Coke is bij mij nooit een verslaving geweest.Mijn broertje zat op het randje heeft hij me verteld.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat heb je goed gedaan, drank laten staan is net zo goed als drugs laten staan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
't is lastig om het te onwijken, het is overal, en idd als het op tafel komt dan krijg ik er ook zin in. maar tegenwoordig ben ik vaak al heel blij als ik een paar avonden met vrienden heb meegemaakt zonder dat ik er zin in krijg.
gelukkig ben ik nu van de drankzucht echt af, mensen kunnen het drinken waar ik bij ben zonder dat ik ook mee ga drinken (maar ik vind de avond dan wel minder leuk en ga dan weg)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij mij dus wel, had het nooit verwacht maarja als ineens 5x zoveel vrouwen met je naar bed willen als je het gebruiktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Coke is bij mij nooit een verslaving geweest.Mijn broertje zat op het randje heeft hij me verteld.. Gelukkig is het zo duur, anders was ik nog langer verslaafd gebleven
Een gedicht over Maanvis
Hoe dan, ik zou juist niet naar bed willen met een man die gebruiktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij mij dus wel, had het nooit verwacht maarja als ineens 5x zoveel vrouwen met je naar bed willen als je het gebruikt. Gelukkig is het zo duur, anders was ik nog langer verslaafd gebleven
Blowen was echt een verslaving,maar in 1 keer mee gestopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit verslaafd geweest aan drug?
XTC gebruikte ik wekelijks,ook in 1 keer mee gestopt.
Coke was 1 keer in de maand.
Speed hoef ik maar te ruiken en sta al strak.
Alcohol gaat me niet lukken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt bewezen het te kunnen met een verslaving te stoppenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Blowen was echt een verslaving,maar in 1 keer mee gestopt.
XTC gebruikte ik wekelijks,ook in 1 keer mee gestopt.
Coke was 1 keer in de maand.
Speed hoef ik maar te ruiken en sta al strak.
Alcohol gaat me niet lukken.
Waarom lukt het je niet met die drank dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had standaard 100 pillen bij me voor verkoop.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jemigquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had standaard 100 pillen bij me voor verkoop.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die vraag stel ik me ook regelmatig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt bewezen het te kunnen met een verslaving te stoppen
Waarom lukt het je niet met die drank dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een maand zonder drank lukt je prima. Drink je nu alweer of nog steeds droog?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die vraag stel ik me ook regelmatig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja,dat doe ik nu niet meer.quote:
Een maand lukt wel.Nu wel weer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een maand zonder drank lukt je prima. Drink je nu alweer of nog steeds droog?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee dat snap je, je zei ook liep en niet loopquote:
Je weet het vaak niet eens. Ik ken 2 mannen die hun vriendin onder invloed hebben ontmoet en steeds moeten blijven gebruiken om nog die man te blijven die ze zo leuk vond. Ook ken ik een DJ die alleen onder invloed van coke het image van coole DJ had. Dus hij moest het blijven gebruiken. En ik ken ook een bedrijfsleider van een kroeg die alleeen onder invloed zijn werk kon doen..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe dan, ik zou juist niet naar bed willen met een man die gebruikt
Je kunt het in de kroeg merken; gedraagt ie zich een beetje als Tom Cruise of Thierry Baudet? dan is ie waarschijnlijk onder invloed van coke.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Jammer hoor. Dan volgende maand weer droog doe je alle maanden die 31 dagen hebben droogquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een maand lukt wel.Nu wel weer.
Je zuipt je eigen lijf kapot zo jammerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Achteraf gezien best wel link.We gingen daar heel nonchalant mee om toen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat snap je, je zei ook liep en niet loop“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet je dat ik zo blij ben dat ik er geen ervaring mee heb.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je weet het vaak niet eens. Ik ken 2 mannen die hun vriendin onder invloed hebben ontmoet en steeds moeten blijven gebruiken om nog die man te blijven die ze zo leuk vond.
Je kunt het in de kroeg merken; gedraagt ie zich een beetje als Tom Cruise of Thierry Baudet? dan is ie waarschijnlijk onder invloed van coke.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt wat dat betreft dan geluk gehad.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Achteraf gezien best wel link.We gingen daar heel nonchalant mee om toen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thierry is een goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je weet het vaak niet eens. Ik ken 2 mannen die hun vriendin onder invloed hebben ontmoet en steeds moeten blijven gebruiken om nog die man te blijven die ze zo leuk vond. Ook ken ik een DJ die alleen onder invloed van coke het image van coole DJ had. Dus hij moest het blijven gebruiken. En ik ken ook een bedrijfsleider van een kroeg die alleeen onder invloed zijn werk kon doen..
Je kunt het in de kroeg merken; gedraagt ie zich een beetje als Tom Cruise of Thierry Baudet? dan is ie waarschijnlijk onder invloed van coke.
Een ex van me werd woest toen ze erachter kwam.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt wat dat betreft dan geluk gehad.
Leuke man om te zien, fijne stem maar zijn gedachtenkronkels zijn engquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thierry is een goed voorbeeld.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan mij daar iets bij voorstellen, zal er ook niet blij mee zijn als mijn vriend/partner zoiets zou doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een ex van me werd woest toen ze erachter kwam.
Punt 1 omdat ik niet van drug hou en punt 2 je loopt gevaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dat je hem leuk vind om te zien komt door dat ie of coke op heeft of zelf zo isquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke man om te zien, fijne stem maar zijn gedachtenkronkels zijn eng
Een gedicht over Maanvis
Tadaaaah.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dat je hem leuk vind om te zien komt door dat ie of coke op heeft of zelf zo is
Dan heb je nog geluk gehad, hoeveel dealers hebben niet een vriendin die het om die pilletjes doenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een ex van me werd woest toen ze erachter kwam.
Een gedicht over Maanvis
Zijn gedrag vind ik niet leuk, zijn uiterlijk vind ik leuk en die heeft hij ook zonder drugs.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dat je hem leuk vind om te zien komt door dat ie of coke op heeft of zelf zo is
Ik ken zat mensen met drugs die ik walgelijk vind om te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar heb ik ook eentje van gehad.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan heb je nog geluk gehad, hoeveel dealers hebben niet een vriendin die het om die pilletjes doen
Die heeft me bijna gesloopt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja het leven van een dealer gaat niet over rozen
Als ie geen coke gebruikte was ie waarschijnlijk 15kg zwaarder, besef je dat goed hequote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn gedrag vind ik niet leuk, zijn uiterlijk vind ik leuk en die heeft hij ook zonder drugs.
Ik ken zat mensen met drugs die ik walgelijk vind om te zien
Een gedicht over Maanvis
Ik heb er wel leuk van geleefd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Ja het leven van een dealer gaat niet over rozen
Er zit gewoon een leuke kop op, dat krijg je niet van drugs. Daar takel je vaker van afquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ie geen coke gebruikte was ie waarschijnlijk 15kg zwaarder, besef je dat goed he
En ik wil er ook geen relatie mee en ook mensen die iets dikker zijn kunnen een leuke kop hebben
Braddie?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit gewoon een leuke kop op, dat krijg je niet van drugs. Daar takel je vaker van af
En ik wil er ook geen relatie mee en ook mensen die iets dikker zijn kunnen een leuke kop hebben“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tjaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er wel leuk van geleefd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kijk dit dan dit is toch gewoon iemand met ontwenningsverschijnselen...Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hoe kom je er bij trouwens dat baudet verslaafd aan de drugs zou zijn?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het meeste ging op aan uitgaan.Een terras afhuren en dan voor 20 man drank bestellen.Dat soort gekkigheden deden we.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt iets opgebouwd heb je er dus niet mee. Gewoon over de plank gegooid met drankquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het meeste ging op aan uitgaan.Een terras afhuren en dan voor 20 man drank bestellen.Dat soort gekkigheden deden we.
Easy money,en dure kleding kopen was ook een dingetje.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt iets opgebouwd heb je er dus niet mee. Gewoon over de plank gegooid met drank“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een stapel stenen, een hoopje blik en rubber of een lever die je als poef kunt gebruiken om op te zitten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt iets opgebouwd heb je er dus niet mee. Gewoon over de plank gegooid met drank
Het blijft nutteloos.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een stapel stenen, een hoopje blik en rubber of een lever die je als poef kunt gebruiken om op te zitten.
Het blijft nutteloos.
En wat blijft zijn de herinneringen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, je moet toch wat met je geldquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Easy money,en dure kleding kopen was ook een dingetje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had toen ook nog een mooie baan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat voor baan had je toen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was filiaalleider bij een kledingzaak.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O ja had je wel eens verteldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat moet ik met mijn lul in een luckdown oeoeoeoeoe ( zingt Hans Teeuwen) ik blijf het leuk en een lekker deuntje vindenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerst bij Duncan& Brown.
En later bij Steps.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En nu rentenierenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-02-2021 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 2529 / +157 / +32 / 4752 / 5946
2. FreshFruit / 1077 / +109 / +12 / 2171 / 2731
3. Superbadeendje / 769 / +113 / +0 / 1151 / 1670
4. Mrsloveable / 686 / +11 / +0 / 1762 / 2261
5. DerRabbit / 514 / +46 / +0 / 1073 / 1380
6. mario390 / 440 / +7 / +6 / 724 / 1096
7. ToT / 379 / +31 / +0 / 1300 / 1537
8. Homijn / 376 / +0 / +0 / 445 / 592
9. Maanvis / 364 / +53 / +11 / 639 / 858
10. PlymouthFury / 312 / +0 / +90 / 363 / 439
11. hemarookworst / 261 / +18 / +0 / 790 / 977
12. chufi / 258 / +0 / +0 / 241 / 370
13. Fogel / 253 / +6 / +14 / 401 / 522
14. m1st1g / 250 / +150 / +24 / 364 / 426
15. Rafeiro / 231 / +0 / +59 / 261 / 337
16. mazaru / 197 / +39 / +0 / 719 / 807
17. aloa / 183 / +42 / +0 / 1114 / 1235
18. Straatverlichting / 158 / +0 / +0 / 294 / 411
19. DJMO / 146 / +3 / +0 / 444 / 586
20. shiitake / 141 / +7 / +0 / 287 / 361SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Niet geklikt
Thanks Moni.
Hij voorziet ons toch maar mooi van de stand steeds dat programmaatjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die reactie ook :quote:
Een lijn keta erbij zou 't wel afmaken.
JahahhaahaTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zolang het zo gaat kom ik een heel end.quote:
Dat je dat kan als gezonde vent de hele dag niets doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DTS is keihard werken hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:32 schreef Dotteke het volgende:
Dat je dat kan als gezonde vent de hele dag niets doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je weet best wat ik bedoel. IK baal juist dat mijn lijf mij tegenhoudt dingen te ondernemen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
computers nemen alles over dus op den duur word je gedwongen om de hele dag niks te doenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:32 schreef Dotteke het volgende:
Dat je dat kan als gezonde vent de hele dag niets doenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
als ik me sneeutz
is alles rot
maar gelukkig lopt geen bloed
uit de neus
op de stirn had ik ook gebloetet
zo en kut maar ook![]()
Dat gaan wij niet meer meemaken,quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
computers nemen alles over dus op den duur word je gedwongen om de hele dag niks te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leave,ik hoef niet,heb mijn eigen geld en red me daar mee prima.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:35 schreef Dotteke het volgende:
Je weet best wat ik bedoel. IK baal juist dat mijn lijf mij tegenhoudt dingen te ondernemen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wel, jij misschien nietquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Daaar zou ik mee naar de dokter gaan als die ook bloed hoor is niet gezond bij een manquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:36 schreef mario390 het volgende:
als ik me sneeutz
is alles rot
uit de neus
zo en kut maar ook
Netjes!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leave,ik hoef niet,heb mijn eigen geld en red me daar mee prima.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik heb het niet over geld, ik weet dat je je daar mee red en dat is ook goedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leave,ik hoef niet,heb mijn eigen geld en red me daar mee prima.
Maar meer over als gezonde man de hele dat niets te doen hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat je niet werkt betekent toch niet dat je niks te doen hebt? Je kunt dan een boek schrijven, muziek maken, kinderen opvoeden. de wereld verbeteren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet over geld, ik weet dat je je daar mee red en dat is ook goed
Maar meer over als gezonde man de hele dat niets te doen hebben.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Onderzoek heeft uitgewezen dat jaren 80 muziek goed is voor je hart en je bloeddruk. Mensen ontspannen daar beter b ij
Wat voor onderzoeken doen ze toch ook allemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ben je flink gestuiterd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:36 schreef mario390 het volgende:
als ik me sneeutz
is alles rot
uit de neus
zo en kut maar ook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daaar zou ik mee naar de dokter gaan als die ook bloed hoor is niet gezond bij een man![]()
![]()
Klopt maar we weten dat FF dat niet doetquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat je niet werkt betekent toch niet dat je niks te doen hebt? Je kunt dan een boek schrijven, muziek maken, kinderen opvoeden. de wereld verbeteren.O ja hij heeft een schriftje war hij alles in opschrijft. Misschien gaat hij ooit wel het grote FOK! boek schrijven.
EN het is ook geen aanval op FF ben gewoon benieuwd.
Maar hoe weet jij dat baudet verslaafd is of drugs gebruikt, eigenlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:40 schreef Dotteke het volgende:
Onderzoek heeft uitgewezen dat jaren 80 muziek goed is voor je hart en je bloeddruk. Mensen ontspannen daar beter b ij
Wat voor onderzoeken doen ze toch ook allemaal“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Benje van de stoel gevallen dan, of met je hoofd op de tafel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Je wil het weten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Benje van de stoel gevallen dan, of met je hoofd op de tafel?
Sinnestrieltsje.quote:
Morguh DJMOquote:
Ik wult alles weten,quote:
Merci.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Morning moppiesquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Lekkere chocoladeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DOT ,wij zijn moppies.
Vriend aloa.quote:
Choco moppiesquote:
Morguh aloaquote:
quote:
Jij de melk, ik de purequote:
van stoel op gezichtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Benje van de stoel gevallen dan, of met je hoofd op de tafel?![]()
Deal.quote:
Hoe dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel uitkijken he, jij valt wel vaakquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij moet een helm op.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel uitkijken he, jij valt wel vaak“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En kniebeschermersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Houdt Soul van bonbons FF?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En een toque.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit is een belediging. TR gezet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
een stel dweilen dus he, voor de goede orde![]()
[ afbeelding ]
nee vall niet vaak, en zoquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel uitkijken he, jij valt wel vaak
erg ook nog nie![]()
Dat heb jij nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is een belediging. TR gezet.
O nou toch maar uit kijken danquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee vall niet vaak, en zo
erg ook nog nieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jullie vieren op jullie eigen manier carnaval met een mop op jullie hoofdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
een stel dweilen dus he, voor de goede orde![]()
[ afbeelding ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nou,het klinkt vrij ernstig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee vall niet vaak, en zo
erg ook nog nie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu heb ik zin in chocoladeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tuurlijk niet leave.quote:
Maar ik wel dus heb ik het maar van je overgenomenquote:
Okee.quote:
Als er het op het forum een TR wordt gezet in een topic dat in mijn MyAT staat zie ik op de FP een rood waarschuwingssdriehoekjequote:ik weet dus direct of je bluft of de waarheid spreekt
![]()
Ook niet, zie m'n uitleg hierbovenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik wel dus heb ik het maar van je overgenomen
Mooie privilege.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als er het op het forum een TR wordt gezet in een topic dat in mijn MyAT staat zie ik op de FP een rood waarschuwingssdriehoekjeik weet dus direct of je bluft of de waarheid spreekt
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een van de voordelen van crew zijnquote:
Volgens mij moet ik mijn lange arm weer in gaan zettenquote:
Ik heb een geheime codequote:
Kan je dan ook zien wie en waarom er een TR is gezet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk het,jij post het.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het wordt zo heel verleidelijk om toch maar die TR te zetten...![]()
Goedemorgen Heer GG
Lekkuh, dank je skattiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je dan ook zien wie en waarom er een TR is gezet?Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat schiet dan ook weer niet opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogguh FF. De sneeuwtijd mooi doorgekomen? Nog even op de ijzers gestaan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk het,jij post het.![]()
Goedemorgen Heer GGLack of common cents![]()
SBE ging gisteren ook netjes.
Even gekeken, ja zeker, dan is ie later gekomen want gisteren avond was hij er niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klein rondje gedaan op de Zandstra.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh FF. De sneeuwtijd mooi doorgekomen? Nog even op de ijzers gestaan?
Hey GGquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh FF. De sneeuwtijd mooi doorgekomen? Nog even op de ijzers gestaan?
Hij pakt ze in de middag.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken, ja zeker, dan is ie later gekomen want gisteren avond was hij er niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
das kutquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Je bent zelf....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Knap dan hoe dan ik schijn iedereen full te blokken de hele dagquote:
Mogguh Dotteke!quote:
Nog even en die sneeuwblubber is weg. Even wat in de kliko gooien en direct doorweekte schoenen. Liggen nu op de kachel te drogen.Lack of common cents![]()
Wanneer jij gaat eten slaat hij toe.Is tactik.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap dan hoe dan ik schijn iedereen full te blokken de hele dag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja kan ik er weer op uit met de scheurmobiel/ Was nu bijna niet te doen om er door te komen. DIngen die moest wel gedaan maar gewoon ff zo maar een rondje rijden zat er niet in.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh Dotteke!
Nog even en die sneeuwblubber is weg. Even wat in de kliko gooien en direct doorweekte schoenen. Liggen nu op de kachel te drogen.
Ja het is bagger, krijg je wel natte voeten vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaha nou ik was er gewoon onder het eten gisterenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanneer jij gaat eten slaat hij toe.Is tactik.
Ik weet niet wanneer hij ze gepakt maar hij doet het goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker nat.
Een gedicht over Maanvis
Hij komt me iets te dichtbij.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hahaha nou ik was er gewoon onder het eten gisteren
Ik weet niet wanneer hij ze gepakt maar hij doet het goed.
Ja, hij hijgt lekker in je nekquote:
Maar best nog ver weg hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het enige leuke aan BB vind ik dat het Mario hier weghoudt
Een gedicht over Maanvis
Bam. 2e akte. Lente!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Op naar de lente.
Wat onaardig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:26 schreef Maanvis het volgende:
Het enige leuke aan BB vind ik dat het Mario hier weghoudtTe vroegquote:![]()
Ik ben trouwens een lentekind.
21 Maart geboren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb totaal geen moeite met Marioquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:26 schreef Maanvis het volgende:
Het enige leuke aan BB vind ik dat het Mario hier weghoudtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja sorry, hij is altijd mijn meest geduchte concurrrent in de strijd om de punten.quote:
pure sportieve beroepswoede is dit he
Een gedicht over Maanvis
Ik de 26equote:
maar dat wist je al
Een gedicht over Maanvis
Nee dat is aan je score te zienquote:
Een gedicht over Maanvis
quote:
Wedstrijd technisch gezien.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja sorry, hij is altijd mijn meest geduchte concurrrent in de strijd om de punten.
pure sportieve beroepswoede is dit he![]()
staat in mijn schriftje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kunt 'm nog makkelijk inhalen. De maand is nog maar op de helft...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja sorry, hij is altijd mijn meest geduchte concurrrent in de strijd om de punten.
pure sportieve beroepswoede is dit heLack of common cents![]()
Gruß gott herr ToTquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ga john bellen of ie BB nog langer op de buis kan houden zodat ik meer punten kan vergarenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ho ho het is februari hequote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt 'm nog makkelijk inhalen. De maand is nog maar op de helft...Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Staat bij mij helemaal los van de scoresquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook in de zomer, ben de eeuwige maagdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Man 3.ik stik bijna.
Hey ToTquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* DJMO heimlichgreep toepastquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
* Dotteke klopt FF hard op zijn rugquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je,dit ging even niet fijn .quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
* Dotteke klopt FF hard op zijn rug
GM Ienie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik Leeuw.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook in de zomer, ben de eeuwige maagd![]()
Morguh ieniminiquote:
Naar kan dat zijn he. En dan die hoestbui die je blaas bijna naar buiten duwtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank je,dit ging even niet fijn .Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: