Je weet het vaak niet eens. Ik ken 2 mannen die hun vriendin onder invloed hebben ontmoet en steeds moeten blijven gebruiken om nog die man te blijven die ze zo leuk vond. Ook ken ik een DJ die alleen onder invloed van coke het image van coole DJ had. Dus hij moest het blijven gebruiken. En ik ken ook een bedrijfsleider van een kroeg die alleeen onder invloed zijn werk kon doen..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe dan, ik zou juist niet naar bed willen met een man die gebruikt
Jammer hoor. Dan volgende maand weer droog doe je alle maanden die 31 dagen hebben droogquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een maand lukt wel.Nu wel weer.
Achteraf gezien best wel link.We gingen daar heel nonchalant mee om toen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat snap je, je zei ook liep en niet loop
Weet je dat ik zo blij ben dat ik er geen ervaring mee heb.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je weet het vaak niet eens. Ik ken 2 mannen die hun vriendin onder invloed hebben ontmoet en steeds moeten blijven gebruiken om nog die man te blijven die ze zo leuk vond.
Je kunt het in de kroeg merken; gedraagt ie zich een beetje als Tom Cruise of Thierry Baudet? dan is ie waarschijnlijk onder invloed van coke.
Je hebt wat dat betreft dan geluk gehad.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Achteraf gezien best wel link.We gingen daar heel nonchalant mee om toen.
Thierry is een goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je weet het vaak niet eens. Ik ken 2 mannen die hun vriendin onder invloed hebben ontmoet en steeds moeten blijven gebruiken om nog die man te blijven die ze zo leuk vond. Ook ken ik een DJ die alleen onder invloed van coke het image van coole DJ had. Dus hij moest het blijven gebruiken. En ik ken ook een bedrijfsleider van een kroeg die alleeen onder invloed zijn werk kon doen..
Je kunt het in de kroeg merken; gedraagt ie zich een beetje als Tom Cruise of Thierry Baudet? dan is ie waarschijnlijk onder invloed van coke.
Een ex van me werd woest toen ze erachter kwam.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt wat dat betreft dan geluk gehad.
Leuke man om te zien, fijne stem maar zijn gedachtenkronkels zijn engquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thierry is een goed voorbeeld.
[ afbeelding ]
Kan mij daar iets bij voorstellen, zal er ook niet blij mee zijn als mijn vriend/partner zoiets zou doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een ex van me werd woest toen ze erachter kwam.
En dat je hem leuk vind om te zien komt door dat ie of coke op heeft of zelf zo isquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke man om te zien, fijne stem maar zijn gedachtenkronkels zijn eng
Tadaaaah.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dat je hem leuk vind om te zien komt door dat ie of coke op heeft of zelf zo is
Dan heb je nog geluk gehad, hoeveel dealers hebben niet een vriendin die het om die pilletjes doenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een ex van me werd woest toen ze erachter kwam.
Zijn gedrag vind ik niet leuk, zijn uiterlijk vind ik leuk en die heeft hij ook zonder drugs.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dat je hem leuk vind om te zien komt door dat ie of coke op heeft of zelf zo is
Daar heb ik ook eentje van gehad.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan heb je nog geluk gehad, hoeveel dealers hebben niet een vriendin die het om die pilletjes doen
Als ie geen coke gebruikte was ie waarschijnlijk 15kg zwaarder, besef je dat goed hequote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn gedrag vind ik niet leuk, zijn uiterlijk vind ik leuk en die heeft hij ook zonder drugs.
Ik ken zat mensen met drugs die ik walgelijk vind om te zien
Ik heb er wel leuk van geleefd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Ja het leven van een dealer gaat niet over rozen
Er zit gewoon een leuke kop op, dat krijg je niet van drugs. Daar takel je vaker van afquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ie geen coke gebruikte was ie waarschijnlijk 15kg zwaarder, besef je dat goed he
Braddie?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit gewoon een leuke kop op, dat krijg je niet van drugs. Daar takel je vaker van af
En ik wil er ook geen relatie mee en ook mensen die iets dikker zijn kunnen een leuke kop hebben
Tjaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er wel leuk van geleefd.
Het meeste ging op aan uitgaan.Een terras afhuren en dan voor 20 man drank bestellen.Dat soort gekkigheden deden we.quote:
Echt iets opgebouwd heb je er dus niet mee. Gewoon over de plank gegooid met drankquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het meeste ging op aan uitgaan.Een terras afhuren en dan voor 20 man drank bestellen.Dat soort gekkigheden deden we.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |