Idd sterk van je!! Moet ik ook ff gezegd hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank u.Maar het ging ook heel makkelijk,en helemaal toen ik de uitwerking zag.DIT NOOIT WEER.
Ja, je zal het voor je zelf een halt toe moeten roepen Maan, Je bent een lekker uitlaat klep en het zuigt je eigen energie op.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja precies, gisteren ook weer uren gebeld met die vriendin van me die me dagelijks bijna belt... ze zat er helemaal dooheen, drinkt inmiddel weer 2 glazen wijn elke dag voordat ze thuiswerkend aan het werk gaat ....
dus op haar ingepraat en op het eind van het gesprek was ze weer vrolijk en daar was ze super dankbaar voor en helemaal blij en enthausiast alsof er niks gebeurd was. maar ik heb de rest van de avond geen energie meer voor dingen en ik walg er inmiddels van dat ze met dat vrolijke gevoel tgen haar vriend aankruipt en niet tegen mij.
terwijl ik gewoon de red flags nu al volop wapperend zie hangen he
Thanks Maan,jij weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Idd sterk van je!! Moet ik ook ff gezegd hebben.
Fijn dat je dat goed onder controle hebt, nu hoop ik dat je dat ook nog met de drank gaat lukkenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank u.Maar het ging ook heel makkelijk,en helemaal toen ik de uitwerking zag.DIT NOOIT WEER.
En de kans dat je weer verslaafd gaat wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:40 schreef FreshFruit het volgende:
Als ik het wel had gedaan was ik nu 500 euro lichter en compleet naar de typhus.
En een woeste Soul.
Ik zoek nog ff naar de methode hoe ik dat kan doen zonder dat ik haar hart breek en zonder dat ze me later weer paait met vanalles (ze is emotioneel net aan volwassen vind ik,maar toch een vrouw van 37quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je zal het voor je zelf een halt toe moeten roepen Maan, Je bent een lekker uitlaat klep en het zuigt je eigen energie op.
Coke is bij mij nooit een verslaving geweest.Mijn broertje zat op het randje heeft hij me verteld.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En de kans dat je weer verslaafd gaat worden
Ja dat laatste blijktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zoek nog ff naar de methode hoe ik dat kan doen zonder dat ik haar hart breek en zonder dat ze me later weer paait met vanalles (ze is emotioneel net aan volwassen vind ik,maar toch een vrouw van 37)... maar wel heel manipulatief.
't is lastig om het te onwijken, het is overal, en idd als het op tafel komt dan krijg ik er ook zin in. maar tegenwoordig ben ik vaak al heel blij als ik een paar avonden met vrienden heb meegemaakt zonder dat ik er zin in krijg.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:40 schreef FreshFruit het volgende:
Als ik het wel had gedaan was ik nu 500 euro lichter en compleet naar de typhus.
En een woeste Soul.
Dat doe je dan heel netjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
't is lastig om het te onwijken, het is overal, en idd als het op tafel komt dan krijg ik er ook zin in. maar tegenwoordig ben ik vaak al heel blij als ik een paar avonden met vrienden heb meegemaakt zonder dat ik er zin in krijg.
gelukkig ben ik nu van de drankzucht echt af, mensen kunnen het drinken waar ik bij ben zonder dat ik ook mee ga drinken (maar ik vind de avond dan wel minder leuk en ga dan weg)
Nooit verslaafd geweest aan drug?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Coke is bij mij nooit een verslaving geweest.Mijn broertje zat op het randje heeft hij me verteld.
Dat heb je goed gedaan, drank laten staan is net zo goed als drugs laten staan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
't is lastig om het te onwijken, het is overal, en idd als het op tafel komt dan krijg ik er ook zin in. maar tegenwoordig ben ik vaak al heel blij als ik een paar avonden met vrienden heb meegemaakt zonder dat ik er zin in krijg.
gelukkig ben ik nu van de drankzucht echt af, mensen kunnen het drinken waar ik bij ben zonder dat ik ook mee ga drinken (maar ik vind de avond dan wel minder leuk en ga dan weg)
Bij mij dus wel, had het nooit verwacht maarja als ineens 5x zoveel vrouwen met je naar bed willen als je het gebruiktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Coke is bij mij nooit een verslaving geweest.Mijn broertje zat op het randje heeft hij me verteld.
Hoe dan, ik zou juist niet naar bed willen met een man die gebruiktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij mij dus wel, had het nooit verwacht maarja als ineens 5x zoveel vrouwen met je naar bed willen als je het gebruikt. Gelukkig is het zo duur, anders was ik nog langer verslaafd gebleven
Blowen was echt een verslaving,maar in 1 keer mee gestopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit verslaafd geweest aan drug?
Je hebt bewezen het te kunnen met een verslaving te stoppenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Blowen was echt een verslaving,maar in 1 keer mee gestopt.
XTC gebruikte ik wekelijks,ook in 1 keer mee gestopt.
Coke was 1 keer in de maand.
Speed hoef ik maar te ruiken en sta al strak.
Alcohol gaat me niet lukken.
Jemigquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had standaard 100 pillen bij me voor verkoop.
Die vraag stel ik me ook regelmatig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt bewezen het te kunnen met een verslaving te stoppen
Waarom lukt het je niet met die drank dan?
Een maand zonder drank lukt je prima. Drink je nu alweer of nog steeds droog?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die vraag stel ik me ook regelmatig.
Ja,dat doe ik nu niet meer.quote:
Een maand lukt wel.Nu wel weer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een maand zonder drank lukt je prima. Drink je nu alweer of nog steeds droog?
Nee dat snap je, je zei ook liep en niet loopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |