Easy money,en dure kleding kopen was ook een dingetje.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt iets opgebouwd heb je er dus niet mee. Gewoon over de plank gegooid met drank
Een stapel stenen, een hoopje blik en rubber of een lever die je als poef kunt gebruiken om op te zitten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt iets opgebouwd heb je er dus niet mee. Gewoon over de plank gegooid met drank
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een stapel stenen, een hoopje blik en rubber of een lever die je als poef kunt gebruiken om op te zitten.
Het blijft nutteloos.
Ja, je moet toch wat met je geldquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Easy money,en dure kleding kopen was ook een dingetje.
Ik had toen ook nog een mooie baan.quote:
Ik was filiaalleider bij een kledingzaak.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-02-2021 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Die reactie ook :quote:
Zolang het zo gaat kom ik een heel end.quote:
DTS is keihard werken hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:32 schreef Dotteke het volgende:
Dat je dat kan als gezonde vent de hele dag niets doen
computers nemen alles over dus op den duur word je gedwongen om de hele dag niks te doenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:32 schreef Dotteke het volgende:
Dat je dat kan als gezonde vent de hele dag niets doen
Dat gaan wij niet meer meemaken,quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
computers nemen alles over dus op den duur word je gedwongen om de hele dag niks te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |