Hadden 2j terug ook 1 in de buurt hier, wilde ook niet naar opnamen totdat hij de gasleiding van de muur trok. Kwam de crisisdienst met oom agent, en namen hem mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij wilde gisteren niet mee.Maar gaat niet lang meer duren.
Dit soort mensen horen niet zelfstandig te wonen, maar goed dat is mijn meningquote:
Ik heb dat ooit meegemaakt met een buurvrouw.Die ging haar huis ook slopen.Dat heeft de hele nacht geduurd voor dat de politie haar meenam.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hadden 2j terug ook 1 in de buurt hier, wilde ook niet naar opnamen totdat hij de gasleiding van de muur trok. Kwam de crisisdienst met oom agent, en namen hem mee.
Word toch teveel bezuinigt op de ggz instellingen, krijg je steeds meer van dit soort dingen ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit soort mensen horen niet zelfstandig te wonen, maar goed dat is mijn mening
Ja klopt en de woningcorporaties zijn verplicht een bepaald van hun woningbezit beschikbaar te stellen voor deze mensenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Word toch teveel bezuinigt op de ggz instellingen, krijg je steeds meer van dit soort dingen ook.
Eigenlijk diep triest en zielig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit meegemaakt met een buurvrouw.Die ging haar huis ook slopen.Dat heeft de hele nacht geduurd voor dat de politie haar meenam.
Dat is toch begeleid wonen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt en de woningcorporaties zijn verplicht een bepaald van hun woningbezit beschikbaar te stellen voor deze mensen
Nee, ook zelfstandig.quote:
Een andere buurman stond s`nachts bij ons raam te kloten.Aston blaffen,ik naar de deur,hij een vaag verhaal.En vervolgens heeft hij een ander appartement in de fik gezet.quote:
Word nu ook alleen maar erger, de hele wereld is van het padje.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ook zelfstandig.
Die hebben wel hulp vaak van zo ggnet. Maar dat werkt niet dat zag je nu gisteren wel
Als de nood hoog is is er niemand.
Pffff dat is wel heftig zeg. Wat als je niet wakker was? Wat zal je geschrokken zijn achterafquote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een andere buurman stond s`nachts bij ons raam te kloten.Aston blaffen,ik naar de deur,hij een vaag verhaal.En vervolgens heeft hij een ander appartement in de fik gezet.
Lekker dan, hoe tref je het steedsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een andere buurman stond s`nachts bij ons raam te kloten.Aston blaffen,ik naar de deur,hij een vaag verhaal.En vervolgens heeft hij een ander appartement in de fik gezet.
Ja echt he, maar mensen worden ook gek gepraat. Als je daar gevoelig voor bentquote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Word nu ook alleen maar erger, de hele wereld is van het padje.
Best wel,en hoe blij met onze kleine waakhond.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Pffff dat is wel heftig zeg. Wat als je niet wakker was? Wat zal je geschrokken zijn achteraf
Gelukkig hier in het dorp altijd rustig, maar zal je buur maar zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, hoe tref je het steeds
Ja echt maar dan ook niet een keer, maar wat ik nu lees al drie keer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gelukkig hier in het dorp altijd rustig, maar zal je buur maar zijn.
Ik tref het wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt maar dan ook niet een keer, maar wat ik nu lees al drie keer.
Ja echt............quote:
Ja dat hoeven ze niet eerst in de oven te leggenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:04 schreef FreshFruit het volgende:
Wat me gisteren ook opviel is dat thuisbezorgd drugs een stuk sneller is dan een pizza bestellen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:04 schreef FreshFruit het volgende:
Wat me gisteren ook opviel is dat thuisbezorgd drugs een stuk sneller is dan een pizza bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |