quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hoeven ze niet eerst in de oven te leggenDas pakken en gaan
Dat ligt klaar, eten moeten ze bereiden de oven in of warm makenquote:
Binnen een kwartier.En wat een opgefokt gedoe dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hoeven ze niet eerst in de oven te leggenDas pakken en gaan
Kan je nagaan hoe je zelf bent geweestquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Binnen een kwartier.En wat een opgefokt gedoe dan.
kleine rote korkettequote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Binnen een kwartier.En wat een opgefokt gedoe dan.
Ik heb het nooit gebased.Dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe je zelf bent geweest
Dacht ik ook gelijk.quote:
Mooi he,quote:
herkenbaar, heb zelf ooit zulke mongolen in mijn huis gehad. een paar avonden maar gelukkig. nooit weerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch gegaan om te helpen, je kon het niet laten.
Maak je er niet te boos om FF als die man zelf niet geholpen wil worden is het vechten tegen de bierkaai
Is toch ook tegen jou gezegd dat je je er buiten moest houden.
Kijk nog eens eventjes om.quote:
Noem je mij nu een mongool?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
herkenbaar, heb zelf ooit zulke mongolen in mijn huis gehad. een paar avonden maar gelukkig. nooit weer
Morguhquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
herkenbaar, heb zelf ooit zulke mongolen in mijn huis gehad. nooit weer
Prince.quote:
nee van die para mensen die hulp vragen en dan vanalles over tafel gooienquote:
Goedemorgenquote:
Denk soms dat het merendeel helemaal geen hulp willen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee van die para mensen die hulp vragen en dan vanalles over tafel gooien
Dan heb je helemaal gelijk,want er zat idd eentje die dat deed.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee van die para mensen die hulp vragen en dan vanalles over tafel gooien
Als ik dit zo terug lees komt het raar over zie ikquote:
Eet smakelijkquote:
Lekker ite.quote:
Dot is aan de crack.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:16 schreef Dotteke het volgende:
Heb net een droge cracker achter over geslagen
Never, heb zelfs nog nooit een jointje gerooktquote:
Daar zullen de meeste het niet mee eens zijnquote:
Lolquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zullen de meeste het niet mee eens zijn
Drugs kan best leuk zijn hoor,maar wat ik gisteren zag was niet echt leuk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Never, heb zelfs nog nooit een jointje gerookt
Nooit wat van die troep moeten weten
wie?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
Hij had ruzie met zijn moeder en slaapt daar nu op de bank.
jawel, ooit wilden ze dat wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk soms dat het merendeel helemaal geen hulp willen.
Iemand die ik ken.Mag niet meer bij zijn Mutti wonen.quote:
ja onder het mom van meisje in een rolstoel helpen om weer een leven op te bouwen in mijn woonplaatsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik dit zo terug lees komt het raar over zie ik
IK bedoelde of je verslaafde in je huis had gehad
Sneeuwwwwquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:21 schreef Dotteke het volgende:
Schrik mij steeds kapot van die zooi die van het dak komt vallen.
Jij helpt ook graag mensen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja onder het mom van meisje in een rolstoel helpen om weer een leven op te bouwen in mijn woonplaats.
was ondertussen met haar vriend zwaar verslaafd.
Ja maakt best een naar geluid en je ziet niets omdat het donker isquote:
oke,en daar heb je wat geholpen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand die ik ken.Mag niet meer bij zijn Mutti wonen.
Ja het is moeilijk om een echte verslaafde te helpen hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja onder het mom van meisje in een rolstoel helpen om weer een leven op te bouwen in mijn woonplaats.
was ondertussen met haar vriend zwaar verslaafd.
Jammer dat het dan toch weer niet lukt he.quote:
Het ging om iemand anders,maar mijn hulp werd niet op prijs gesteld omdat ze liever drugs gingen doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke,en daar heb je wat geholpen?
ja moet ik niet meer doen,m aar momenteel is het 1 van de enige redenen dat ik nog naar buiten gaquote:
Als je zelf niet lekker in je vel zit moet je dat eigenlijk helemaal niet doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja moet ik niet meer doen,m aar momenteel is het 1 van de enige redenen dat ik nog naar buiten ga
Ik dacht het gisteren dus ook even te gaan doen,verspilde moeite.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja moet ik niet meer doen,m aar momenteel is het 1 van de enige redenen dat ik nog naar buiten ga
drogen? man manquote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ging om iemand anders,maar mijn hulp werd niet op prijs gesteld omdat ze liever drugs gingen doen.
Ik heb niet meegedaan hoor.quote:
ja precies, gisteren ook weer uren gebeld met die vriendin van me die me dagelijks bijna belt... ze zat er helemaal dooheen, drinkt inmiddel weer 2 glazen wijn elke dag voordat ze thuiswerkend aan het werk gaat ....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je zelf niet lekker in je vel zit moet je dat eigenlijk helemaal niet doen.
Beter ga je op bezoek en als het kan een keer per dag bij iemand die geen problemen heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |