Hoe dan?quote:
Wel uitkijken he, jij valt wel vaakquote:
Hij moet een helm op.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel uitkijken he, jij valt wel vaak
En kniebeschermersquote:
En een toque.quote:
Dit is een belediging. TR gezet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
een stel dweilen dus he, voor de goede orde![]()
[ afbeelding ]
nee vall niet vaak, en zoquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel uitkijken he, jij valt wel vaak
Dat heb jij nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is een belediging. TR gezet.
O nou toch maar uit kijken danquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee vall niet vaak, en zo
erg ook nog nie
Jullie vieren op jullie eigen manier carnaval met een mop op jullie hoofdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
een stel dweilen dus he, voor de goede orde![]()
[ afbeelding ]
Nou,het klinkt vrij ernstig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee vall niet vaak, en zo
erg ook nog nie
Tuurlijk niet leave.quote:
Maar ik wel dus heb ik het maar van je overgenomenquote:
Okee.quote:
Als er het op het forum een TR wordt gezet in een topic dat in mijn MyAT staat zie ik op de FP een rood waarschuwingssdriehoekjequote:
Ook niet, zie m'n uitleg hierbovenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik wel dus heb ik het maar van je overgenomen
Mooie privilege.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als er het op het forum een TR wordt gezet in een topic dat in mijn MyAT staat zie ik op de FP een rood waarschuwingssdriehoekjeik weet dus direct of je bluft of de waarheid spreekt
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een van de voordelen van crew zijnquote:
Volgens mij moet ik mijn lange arm weer in gaan zettenquote:
Ik heb een geheime codequote:
Kan je dan ook zien wie en waarom er een TR is gezet?quote:
Ik denk het,jij post het.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het wordt zo heel verleidelijk om toch maar die TR te zetten...
Lekkuh, dank je skattiequote:
Nee dat niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je dan ook zien wie en waarom er een TR is gezet?
Dat schiet dan ook weer niet opquote:
Mogguh FF. De sneeuwtijd mooi doorgekomen? Nog even op de ijzers gestaan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk het,jij post het.![]()
Goedemorgen Heer GG
Even gekeken, ja zeker, dan is ie later gekomen want gisteren avond was hij er niet.quote:
Klein rondje gedaan op de Zandstra.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh FF. De sneeuwtijd mooi doorgekomen? Nog even op de ijzers gestaan?
Hey GGquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh FF. De sneeuwtijd mooi doorgekomen? Nog even op de ijzers gestaan?
Hij pakt ze in de middag.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken, ja zeker, dan is ie later gekomen want gisteren avond was hij er niet.
das kutquote:
Knap dan hoe dan ik schijn iedereen full te blokken de hele dagquote:
Mogguh Dotteke!quote:
Wanneer jij gaat eten slaat hij toe.Is tactik.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap dan hoe dan ik schijn iedereen full te blokken de hele dag
Ja kan ik er weer op uit met de scheurmobiel/ Was nu bijna niet te doen om er door te komen. DIngen die moest wel gedaan maar gewoon ff zo maar een rondje rijden zat er niet in.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh Dotteke!
Nog even en die sneeuwblubber is weg. Even wat in de kliko gooien en direct doorweekte schoenen. Liggen nu op de kachel te drogen.
Hahaha nou ik was er gewoon onder het eten gisterenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanneer jij gaat eten slaat hij toe.Is tactik.
Hij komt me iets te dichtbij.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hahaha nou ik was er gewoon onder het eten gisteren
Ik weet niet wanneer hij ze gepakt maar hij doet het goed.
Ja, hij hijgt lekker in je nekquote:
Bam. 2e akte. Lente!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |