Ja, je moet toch wat met je geldquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Easy money,en dure kleding kopen was ook een dingetje.
Ik had toen ook nog een mooie baan.quote:
Ik was filiaalleider bij een kledingzaak.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-02-2021 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Die reactie ook :quote:
Zolang het zo gaat kom ik een heel end.quote:
DTS is keihard werken hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:32 schreef Dotteke het volgende:
Dat je dat kan als gezonde vent de hele dag niets doen
computers nemen alles over dus op den duur word je gedwongen om de hele dag niks te doenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:32 schreef Dotteke het volgende:
Dat je dat kan als gezonde vent de hele dag niets doen
Dat gaan wij niet meer meemaken,quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
computers nemen alles over dus op den duur word je gedwongen om de hele dag niks te doen
Leave,ik hoef niet,heb mijn eigen geld en red me daar mee prima.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:35 schreef Dotteke het volgende:
Je weet best wat ik bedoel. IK baal juist dat mijn lijf mij tegenhoudt dingen te ondernemen.
Ik wel, jij misschien nietquote:
Daaar zou ik mee naar de dokter gaan als die ook bloed hoor is niet gezond bij een manquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:36 schreef mario390 het volgende:
als ik me sneeutz
is alles rot
maar gelukkig lopt geen bloed
uit de neus
op de stirn had ik ook gebloetet
zo en kut maar ook
Netjes!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leave,ik hoef niet,heb mijn eigen geld en red me daar mee prima.
Ik heb het niet over geld, ik weet dat je je daar mee red en dat is ook goedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leave,ik hoef niet,heb mijn eigen geld en red me daar mee prima.
dat je niet werkt betekent toch niet dat je niks te doen hebt? Je kunt dan een boek schrijven, muziek maken, kinderen opvoeden. de wereld verbeteren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet over geld, ik weet dat je je daar mee red en dat is ook goed
Maar meer over als gezonde man de hele dat niets te doen hebben.
Dan ben je flink gestuiterd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:36 schreef mario390 het volgende:
als ik me sneeutz
is alles rot
maar gelukkig lopt geen bloed
uit de neus
op de stirn had ik ook gebloetet
zo en kut maar ook
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daaar zou ik mee naar de dokter gaan als die ook bloed hoor is niet gezond bij een man
Klopt maar we weten dat FF dat niet doetquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat je niet werkt betekent toch niet dat je niks te doen hebt? Je kunt dan een boek schrijven, muziek maken, kinderen opvoeden. de wereld verbeteren.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:40 schreef Dotteke het volgende:
Onderzoek heeft uitgewezen dat jaren 80 muziek goed is voor je hart en je bloeddruk. Mensen ontspannen daar beter b ij
Wat voor onderzoeken doen ze toch ook allemaal
Benje van de stoel gevallen dan, of met je hoofd op de tafel?quote:
Je wil het weten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Benje van de stoel gevallen dan, of met je hoofd op de tafel?
Sinnestrieltsje.quote:
Morguh DJMOquote:
Ik wult alles weten,quote:
quote:
Morning moppiesquote:
Vriend aloa.quote:
Choco moppiesquote:
Morguh aloaquote:
quote:
Jij de melk, ik de purequote:
van stoel op gezichtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Benje van de stoel gevallen dan, of met je hoofd op de tafel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |