Heer Mikey.quote:
Hier nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hier schijnt ondanks dat hij niet zou komen toch de zon
Oordeel zelf maar.quote:
Sowheequote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar.![]()
[ afbeelding ]
In Nederland hebben we tegenwoordig de 'Siswet law' , net zoals bij de godwin law gaat elke discussie op den duur over Siswetquote:
Is ook al weer wegquote:
Gemene zonquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook al weer wegwas zeker een vergissing
Totdat jij of een van de mensen die je lief zijn overlijden aan corona hier doorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nog nooit zo blij geweest met het bestaan van wappies
Ik denk dat zelf mijn parkiet mij van haar zou aftrappen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je haar doen?
Ja, is niet netjes van de zonquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat zelf mijn parkiet mij van haar zou aftrappen.
Wijze parkiet maat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat zelf mijn parkiet mij van haar zou aftrappen.
Ik vind het juist heel fijn dat neusbel vanavond weer gaat rellen. Dan hebben we weer wat toffe streamsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:19 schreef engine het volgende:
Nadeel is wel dat je de komende tijd heel veel van die wappies gaat horen. Daar heb ik net wat minder zin in.
De avondklok is was en blijft complete onzin.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Totdat jij of een van de mensen die je lief zijn overlijden aan corona hier door
Dat duurde lang.quote:
Ja die gaan nu door.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:19 schreef engine het volgende:
Nadeel is wel dat je de komende tijd heel veel van die wappies gaat horen. Daar heb ik net wat minder zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |