Maan zegt het al.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben geen voorstander van dat clubje maar dit hebben ze goed gedaan. Avondklok had ook nooit ingesteld mogen worden.
O ja alaaf, laatste dag morgen askruisje ophalenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hoor alles goed. Niks meer gehoord maar verwacht het ook niet meer.
Ben vrij vandaag.. Carnaval he
Hoe is het daar?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:42 schreef Maanvis het volgende:
FF boodschappen gedaan en mezelf getracteerd op een reep chocola met marsepein
Euh ik ben net weer binnen, dus ik begrijp niet zoveelquote:
Rechters passen de wet toe. Ben je het niet eens met de wet moet je de politiek de schuld geven.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh ik ben net weer binnen, dus ik begrijp niet zoveel
DIt gaat voor een hoop gedoe zorgen al die boetes zijn uitgedeeld en zo en al winkels die eerder diicht gegaan zijnquote:
oh is die vandaag al voorbij ? YESquote:
Morguh SBEquote:
Vanavond haring happenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja alaaf, laatste dag morgen askruisje ophalen
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben geen voorstander van dat clubje maar dit hebben ze goed gedaan. Avondklok had ook nooit ingesteld mogen worden.
Doe maar niet. Al genoeg gekkies hier.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:52 schreef Maanvis het volgende:
Ze zegt als de koffie bij je klaarstaat dan kom ik bij je!
Zulllen we haar in DTS uitnodigen?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:50 schreef Maanvis het volgende:
https://www.facebook.com/(...)8¬if_t=live_video
Neusbel is weer live
Weinig wappie aan hoor. Op basis van wat is hij ingesteld? Aannames aannames aannames, geen enkel keihard feit of zo'n avondklok wel degelijk werkt.quote:
maar als we haar hier houden kan ze geen corona verspreidenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:54 schreef engine het volgende:
[..]
Doe maar niet. Al genoeg gekkies hier.
Jij tikt het, ik dacht het.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:54 schreef engine het volgende:
[..]
Doe maar niet. Al genoeg gekkies hier.
Jij?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je haar doen?
Zo gek kom uit het krabbegat maar had daar nog nooit van gehoord. Hoorde het een paar jaar geleden pas voor het eerstquote:
In sommige provincies werden er afgelopen periode feesten gehouden die (ondanks dat ze nu niet mogen) toch gevierd konden worden. De avond klok is dan een makkelijke maatregel voor politie om dat soort feesten af te breken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Weinig wappie aan hoor. Op basis van wat is hij ingesteld? Aannames aannames aannames, geen enkel keihard feit of zo'n avondklok wel degelijk werkt.
Hiervoor kan je niemand opsluiten na 21.00.
Ik zou mijn hond er nog van af trappen.quote:
Dit idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In sommige provincies werden er afgelopen periode feesten gehouden die (ondanks dat ze nu niet mogen) toch gevierd konden worden. De avond klok is dan een makkelijke maatregel voor politie om dat soort feesten af te breken.
Als ik een hond zou hebben die ik daar vanaf moest trappen had ik hem gelijk afgemaaktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog van af trappen.
Voor 1000 euro mag ze het met me doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je haar doen?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog van af trappen.
Beter niet weet niet of ik dan netjes kan blijvenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:52 schreef Maanvis het volgende:
Ze zegt als de koffie bij je klaarstaat dan kom ik bij je!
Zulllen we haar in DTS uitnodigen?
Beste meneer wappie mogen wij alstublieft uw wetenschappelijke credentials zien?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Weinig wappie aan hoor. Op basis van wat is hij ingesteld? Aannames aannames aannames, geen enkel keihard feit of zo'n avondklok wel degelijk werkt.
quote:
Zolang je maar geen koffie gaat gooien, dat is koffie mishandeling en staat in DTS een permaban op!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter niet weet niet of ik dan netjes kan blijven
Ik snap niet dat dit soort dames hoer zijn geweest.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik een hond zou hebben die ik daar vanaf moest trappen had ik hem gelijk afgemaakt![]()
![]()
En daar is een avondklok voor nodig? Het middel schiet zijn doel totaal voorbij.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In sommige provincies werden er afgelopen periode feesten gehouden die (ondanks dat ze nu niet mogen) toch gevierd konden worden. De avond klok is dan een makkelijke maatregel voor politie om dat soort feesten af te breken.
Oh okay nu ben ik weer voorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter niet weet niet of ik dan netjes kan blijven
En dan bij het invoeren zeggen: ja maar het is maar voor twee weken. En na twee weken: ja maar dit is nog te kort om te kunnen beoordelen of het effect heeft of niet, dus nog maar verlengen dan. Dat wisten ze natuurlijk bij het invoeren al dat het langer dan twee weken zou gaan duren. Net alsof de burgers gek zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat werkt twee kanten op hequote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beste meneer wappie mogen wij alstublieft uw wetenschappelijke credentials zien?
Ja is ook overal weer net wat anders. Ben zelf nooit geweest maar is normaal wel een traditie in de lokale kroegquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo gek kom uit het krabbegat maar had daar nog nooit van gehoord. Hoorde het een paar jaar geleden pas voor het eerst
huh is zij nou ook a een hoer geweest.,,quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dit soort dames hoer zijn geweest.
Echt zo dom dit, ben benieuwd waar dit weer toe gaat lijden..quote:
Zolang er wappies bestaan zijn dat soort maatregelen inderdaad nodig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:59 schreef Haags het volgende:
[..]
En daar is een avondklok voor nodig? Het middel schiet zijn doel totaal voorbij.
Mee eens. Je kunt hele grote vraagtekens zetten bij het beleid wat op dit moment gevoerd wordt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
En dan bij het invoeren zeggen: ja maar het is maar voor twee weken. En na twee weken: ja maar dit is nog te kort om te kunnen beoordelen of het effect heeft of niet, dus nog maar verlengen dan. Dat wisten ze natuurlijk bij het invoeren al dat het langer dan twee weken zou gaan duren. Net alsof de burgers gek zijn.
Ik vind die Viruswaanzin een verwerpelijke club, maar zo zie je maar dat je niet alles gewoon maar ongestraft kan invoeren. Juist dit veroorzaakt nog veel meer gedoe.
Met koffie ga ik nooit gooien. Zonde van de koffie dat is niemand waard.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang je maar geen koffie gaat gooien, dat is koffie mishandeling en staat in DTS een permaban op!
Bedankt voor het uittikken van mijn mening. Perfect verwoordquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
En dan bij het invoeren zeggen: ja maar het is maar voor twee weken. En na twee weken: ja maar dit is nog te kort om te kunnen beoordelen of het effect heeft of niet, dus nog maar verlengen dan. Dat wisten ze natuurlijk bij het invoeren al dat het langer dan twee weken zou gaan duren. Net alsof de burgers gek zijn.
Ik vind die Viruswaanzin een verwerpelijke club, maar zo zie je maar dat je niet alles gewoon maar ongestraft kan invoeren. Juist dit veroorzaakt nog veel meer gedoe.
Op de leeftijd dat ik carnaval vierde kwam ik niet in de kroeg, dus vandaar dat ik het waarschijnlijk nooit mee gekregen hebtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is ook overal weer net wat anders. Ben zelf nooit geweest maar is normaal wel een traditie in de lokale kroeg
Ik heb geen wetenschappelijke credentialsquote:
Yep,en er is nog een andere die het vrolijk op filmpjes verteld.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
huh is zij nou ook a een hoer geweest.,,
Zeik niet tegen elkaarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:22 schreef Paul het volgende:
Wat moet er komen in 'voordat je reageert' ?
ze hebben gezegd voorlopig voor 2 weken dat het virus anger rondwaart en gemener wordt kan ook het kabinet niets aan doen. En dat hebben we dus te danken aan mensen die er schijt aan hebbenquote:
En hier schijnt ondanks dat hij niet zou komen toch de zonquote:
USHHHH.quote:
Dat laatste heb ik m'n vrienden nog nooit over gehoordquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de leeftijd dat ik carnaval vierde kwam ik niet in de kroeg, dus vandaar dat ik het waarschijnlijk nooit mee gekregen hebt
Dat domme askruisje op woensdag halen dat dan wel weer
Ik kijk nergens meer van op. Volgens mij heeft een kwart van de vrouwen wel eens seks gehad voor geld / drugs / een etentjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,en er is nog een andere die het vrolijk op filmpjes verteld.
Mijn liefde voor jou gaat nooit kapot.quote:
Open anders een apart topic erover!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou gaat nooit kapot.
Awwwww mijn hart maakte een huppeltjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou gaat nooit kapot.
Hallo siswetquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op. Volgens mij heeft een kwart van de vrouwen wel eens seks gehad voor geld / drugs / een etentje
Maza is mijn dinnetje en raadgever.Dat koester ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Open anders een apart topic erover!![]()
Voor de katholieken het begin van de vastequote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik m'n vrienden nog nooit over gehoord
Samen met Paul, beide gek op vrouwenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Open anders een apart topic erover!![]()
Heb je Siswet haar stagiere al gezien?quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maza is mijn dinnetje en raadgever.Dat koester ik.
Nou, gek op vrouwen zou ik het niet willen noemen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Samen met Paul, beide gek op vrouwen
Nee, is het wat?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je Siswet haar stagiere al gezien?
Heer Mikey.quote:
Hier nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hier schijnt ondanks dat hij niet zou komen toch de zon
Oordeel zelf maar.quote:
Sowheequote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar.![]()
[ afbeelding ]
In Nederland hebben we tegenwoordig de 'Siswet law' , net zoals bij de godwin law gaat elke discussie op den duur over Siswetquote:
Is ook al weer wegquote:
Gemene zonquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook al weer wegwas zeker een vergissing
Totdat jij of een van de mensen die je lief zijn overlijden aan corona hier doorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nog nooit zo blij geweest met het bestaan van wappies
Ik denk dat zelf mijn parkiet mij van haar zou aftrappen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je haar doen?
Ja, is niet netjes van de zonquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat zelf mijn parkiet mij van haar zou aftrappen.
Wijze parkiet maat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat zelf mijn parkiet mij van haar zou aftrappen.
FFquote:
Ik vind het juist heel fijn dat neusbel vanavond weer gaat rellen. Dan hebben we weer wat toffe streamsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:19 schreef engine het volgende:
Nadeel is wel dat je de komende tijd heel veel van die wappies gaat horen. Daar heb ik net wat minder zin in.
De avondklok is was en blijft complete onzin.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Totdat jij of een van de mensen die je lief zijn overlijden aan corona hier door
Dat duurde lang.quote:
Ja die gaan nu door.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:19 schreef engine het volgende:
Nadeel is wel dat je de komende tijd heel veel van die wappies gaat horen. Daar heb ik net wat minder zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |