Soul is zowaar trots op me.quote:
Hey Enginequote:
Goedemorgen vriendquote:
Hoi Dotquote:
Dit is niet goed,Vieze Willem heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:34 schreef Dotteke het volgende:
Gaan die lui nog winnen ook, te ziek voor woorden
Rechter: Avondklok moet per direct opgeheven
De avondklok moet per direct worden opgeheven. Dat heeft de rechtbank Den Haag zojuist besloten in een door Stichting Viruswaarheid aangespannen rechtszaak.
https://www.gelderlander.(...)-opgeheven~a84b3732/
Die rechter is ook een wappie waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is niet goed,Vieze Willem heeft gewonnen.
Ik heb even geen woorden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die rechter is ook een wappie waarschijnlijk.
Ja hoor alles goed. Niks meer gehoord maar verwacht het ook niet meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Alles goed? Nog niet rond gekomen voor je werk?
Ben geen voorstander van dat clubje maar dit hebben ze goed gedaan. Avondklok had ook nooit ingesteld mogen worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij mij wel jaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die coronakilo's gaan toch vooral rond de buik zitten lijkt me. Dus grotere broeken nodig.
Haags.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben geen voorstander van dat clubje maar dit hebben ze goed gedaan. Avondklok had ook nooit ingesteld mogen worden.
Snap ji zo rechter nu?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |