Zo gek kom uit het krabbegat maar had daar nog nooit van gehoord. Hoorde het een paar jaar geleden pas voor het eerstquote:
In sommige provincies werden er afgelopen periode feesten gehouden die (ondanks dat ze nu niet mogen) toch gevierd konden worden. De avond klok is dan een makkelijke maatregel voor politie om dat soort feesten af te breken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Weinig wappie aan hoor. Op basis van wat is hij ingesteld? Aannames aannames aannames, geen enkel keihard feit of zo'n avondklok wel degelijk werkt.
Hiervoor kan je niemand opsluiten na 21.00.
Ik zou mijn hond er nog van af trappen.quote:
Dit idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In sommige provincies werden er afgelopen periode feesten gehouden die (ondanks dat ze nu niet mogen) toch gevierd konden worden. De avond klok is dan een makkelijke maatregel voor politie om dat soort feesten af te breken.
Als ik een hond zou hebben die ik daar vanaf moest trappen had ik hem gelijk afgemaaktquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog van af trappen.
Voor 1000 euro mag ze het met me doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je haar doen?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog van af trappen.
Beter niet weet niet of ik dan netjes kan blijvenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:52 schreef Maanvis het volgende:
Ze zegt als de koffie bij je klaarstaat dan kom ik bij je!
Zulllen we haar in DTS uitnodigen?
Beste meneer wappie mogen wij alstublieft uw wetenschappelijke credentials zien?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Weinig wappie aan hoor. Op basis van wat is hij ingesteld? Aannames aannames aannames, geen enkel keihard feit of zo'n avondklok wel degelijk werkt.
quote:
Zolang je maar geen koffie gaat gooien, dat is koffie mishandeling en staat in DTS een permaban op!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter niet weet niet of ik dan netjes kan blijven
Ik snap niet dat dit soort dames hoer zijn geweest.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik een hond zou hebben die ik daar vanaf moest trappen had ik hem gelijk afgemaakt![]()
![]()
En daar is een avondklok voor nodig? Het middel schiet zijn doel totaal voorbij.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In sommige provincies werden er afgelopen periode feesten gehouden die (ondanks dat ze nu niet mogen) toch gevierd konden worden. De avond klok is dan een makkelijke maatregel voor politie om dat soort feesten af te breken.
Oh okay nu ben ik weer voorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter niet weet niet of ik dan netjes kan blijven
En dan bij het invoeren zeggen: ja maar het is maar voor twee weken. En na twee weken: ja maar dit is nog te kort om te kunnen beoordelen of het effect heeft of niet, dus nog maar verlengen dan. Dat wisten ze natuurlijk bij het invoeren al dat het langer dan twee weken zou gaan duren. Net alsof de burgers gek zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat werkt twee kanten op hequote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beste meneer wappie mogen wij alstublieft uw wetenschappelijke credentials zien?
Ja is ook overal weer net wat anders. Ben zelf nooit geweest maar is normaal wel een traditie in de lokale kroegquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo gek kom uit het krabbegat maar had daar nog nooit van gehoord. Hoorde het een paar jaar geleden pas voor het eerst
huh is zij nou ook a een hoer geweest.,,quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dit soort dames hoer zijn geweest.
Echt zo dom dit, ben benieuwd waar dit weer toe gaat lijden..quote:
Zolang er wappies bestaan zijn dat soort maatregelen inderdaad nodig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:59 schreef Haags het volgende:
[..]
En daar is een avondklok voor nodig? Het middel schiet zijn doel totaal voorbij.
Mee eens. Je kunt hele grote vraagtekens zetten bij het beleid wat op dit moment gevoerd wordt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
En dan bij het invoeren zeggen: ja maar het is maar voor twee weken. En na twee weken: ja maar dit is nog te kort om te kunnen beoordelen of het effect heeft of niet, dus nog maar verlengen dan. Dat wisten ze natuurlijk bij het invoeren al dat het langer dan twee weken zou gaan duren. Net alsof de burgers gek zijn.
Ik vind die Viruswaanzin een verwerpelijke club, maar zo zie je maar dat je niet alles gewoon maar ongestraft kan invoeren. Juist dit veroorzaakt nog veel meer gedoe.
Met koffie ga ik nooit gooien. Zonde van de koffie dat is niemand waard.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang je maar geen koffie gaat gooien, dat is koffie mishandeling en staat in DTS een permaban op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |