Bedankt voor het uittikken van mijn mening. Perfect verwoordquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
En dan bij het invoeren zeggen: ja maar het is maar voor twee weken. En na twee weken: ja maar dit is nog te kort om te kunnen beoordelen of het effect heeft of niet, dus nog maar verlengen dan. Dat wisten ze natuurlijk bij het invoeren al dat het langer dan twee weken zou gaan duren. Net alsof de burgers gek zijn.
Ik vind die Viruswaanzin een verwerpelijke club, maar zo zie je maar dat je niet alles gewoon maar ongestraft kan invoeren. Juist dit veroorzaakt nog veel meer gedoe.
Op de leeftijd dat ik carnaval vierde kwam ik niet in de kroeg, dus vandaar dat ik het waarschijnlijk nooit mee gekregen hebtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is ook overal weer net wat anders. Ben zelf nooit geweest maar is normaal wel een traditie in de lokale kroeg
Ik heb geen wetenschappelijke credentialsquote:
Yep,en er is nog een andere die het vrolijk op filmpjes verteld.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
huh is zij nou ook a een hoer geweest.,,
Zeik niet tegen elkaarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:22 schreef Paul het volgende:
Wat moet er komen in 'voordat je reageert' ?
ze hebben gezegd voorlopig voor 2 weken dat het virus anger rondwaart en gemener wordt kan ook het kabinet niets aan doen. En dat hebben we dus te danken aan mensen die er schijt aan hebbenquote:
En hier schijnt ondanks dat hij niet zou komen toch de zonquote:
USHHHH.quote:
Dat laatste heb ik m'n vrienden nog nooit over gehoordquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de leeftijd dat ik carnaval vierde kwam ik niet in de kroeg, dus vandaar dat ik het waarschijnlijk nooit mee gekregen hebt
Dat domme askruisje op woensdag halen dat dan wel weer
Ik kijk nergens meer van op. Volgens mij heeft een kwart van de vrouwen wel eens seks gehad voor geld / drugs / een etentjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,en er is nog een andere die het vrolijk op filmpjes verteld.
Mijn liefde voor jou gaat nooit kapot.quote:
Open anders een apart topic erover!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou gaat nooit kapot.
Awwwww mijn hart maakte een huppeltjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou gaat nooit kapot.
Hallo siswetquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op. Volgens mij heeft een kwart van de vrouwen wel eens seks gehad voor geld / drugs / een etentje
Maza is mijn dinnetje en raadgever.Dat koester ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Open anders een apart topic erover!![]()
Voor de katholieken het begin van de vastequote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik m'n vrienden nog nooit over gehoord
Samen met Paul, beide gek op vrouwenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Open anders een apart topic erover!![]()
Heb je Siswet haar stagiere al gezien?quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maza is mijn dinnetje en raadgever.Dat koester ik.
Nou, gek op vrouwen zou ik het niet willen noemen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Samen met Paul, beide gek op vrouwen
Nee, is het wat?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je Siswet haar stagiere al gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |