iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker tosti,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goffer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja gast dit kan wel opgevat worden als dat je echt in de problemen zit hequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Met kruidenboter, maar hij is ineens gestopt met eten. volgens mij vond hij dat niet zo lekker!quote:![]()
![]()
:quote:
Bewaren voor de volgende rondequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt mee vriend,ik had even een rare hoest.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja gast dit kan wel opgevat worden als dat je echt in de problemen zit he“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oke ja nou het deed me denken aan deze ATC conversatie waarbij een luchtverkeersleidster een herseninfarct kreeg:quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt mee vriend,ik had even een rare hoest.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat heeft 'ie daar, een tosti?![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb dat heel vaak als ik pinda's eet, of iets wat droog is zoals een cracker of beschuit. Na de operatie heb ik dit overgehouden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt mee vriend,ik had even een rare hoest.
Een hele nare kriebelhoest die zo lang kan duren dat ik er soms angstig van wordtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan ookquote:
ik kreeg even geen adem meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat heel vaak als ik pinda's eet, of iets wat droog is zoals een cracker of beschuit. Na de operatie heb ik dit overgehouden.
Een hele nare kriebelhoest die zo lang kan duren dat ik er soms angstig van wordt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helpt het dan als je een paar slokken water drinkt?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat heel vaak als ik pinda's eet, of iets wat droog is zoals een cracker of beschuit. Na de operatie heb ik dit overgehouden.
Een hele nare kriebelhoest die zo lang kan duren dat ik er soms angstig van wordt![]()
En zo vergaren wij punten.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee, niets helpt helaas. Is echt zo naar.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helpt het dan als je een paar slokken water drinkt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ik ben er nog.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was het maar wat dan had je nog watquote:
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Die ga je krijgen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Begin jij daar nu mee?quote:
Waarom is het nog steeds romantische 2e Valentijnsdag?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:
Bij sommige schijnt de tijd stil te staanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom is het nog steeds romantische 2e Valentijnsdag?
Aloa is mijn vriend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mmmmmmmmmmmm Niet van jou verwachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hou toch op over liefde want ik zal dat nooit begrijpenquote:
Een gedicht over Maanvis
Zolang het maar geen lente wordt blijf ik wel overeind!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Lekker toch lenteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
USHHHH.
Ushi van DijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
in de lente word ik 40 en dat wil ik niet wordenquote:
Een gedicht over Maanvis
Het alternatief is minder prettig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in de lente word ik 40 en dat wil ik niet worden![]()
ik 49,dus niet klagen jij.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in de lente word ik 40 en dat wil ik niet worden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
even weer wat geesten verjagenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
En bedankt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja klopt, het heeft ook te maken met een belofte die ik vroeger aan mezelf maakte toen ik 12 was en wat alsik 40 zou zijn en niet gelukkig zou zijn.quote:
die belofte is nu gelukkig weg maar hij sluimert af en toe nog welTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Snotmuisjequote:
Hey Jochemquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:00 schreef JochemSjakie het volgende:
@:Jacquelinehasselbaink
@:Dottekelang geleden
wie niet linkt is een lulquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:
Tis wat met die Alex hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hallootjes
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Morguh Mrslquote:
Mag wel een paar happen van af dus ga je gangquote:
GGquote:
Jij ook weer hierA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Dotquote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Owquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmm Niet van jou verwacht![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag wel een paar happen van af dus ga je gang
Alex Jones.![]()
![]()
Drukkies? Of valt het wel meequote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoi, ja. Tussen de bedrijven door.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
ik vind hem 10209301293810 x aantrekkelijker dan Thierry Baudetquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag wel een paar happen van af dus ga je gang
Een gedicht over Maanvis
Jouw verzoek is ingewilligd. Je krijgt wat je vraagt...quote:![]()
Doet me denken aan die photoshopper die foto's letterlijk aanpast aan de aanpasverzoeken van inzenders...![]()
Je mag hem hebben, vind er niets aan,quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind hem 10209301293810 x aantrekkelijker dan Thierry BaudetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag hem hebben, vind er niets aan,
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Grauw weer bah, ik wil zonA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Die mag helemaal vertrekken bah nare manquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vandaag en morgen niet. Zaterdag zeiden ze nog zaterdag een mooie zonnige dag maar is ook al weer half bewolktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee verras ons maarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:22 schreef Paul het volgende:
Wat moet er komen in 'voordat je reageert' ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nu is het zondagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag en morgen niet. Zaterdag zeiden ze nog zaterdag een mooie zonnige dag maar is ook al weer half bewolkten volgende week ook twee dagen lekker zonnig weer
Ga respectvol met elkaar om, zoiets misschien iets in die trantquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:22 schreef Paul het volgende:
Wat moet er komen in 'voordat je reageert' ?A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik vind het mooiquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jouw verzoek is ingewilligd. Je krijgt wat je vraagt...![]()
Doet me denken aan die photoshopper die foto's letterlijk aanpast aan de aanpasverzoeken van inzenders...![]()
![]()
Je moet de zon laten schijnen in je hart enzo.quote:Trotste mama van Ambar
Paul is een lekker ding.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:22 schreef Paul het volgende:
Wat moet er komen in 'voordat je reageert' ?Trotste mama van Ambar
Die schijnt over het algemeen meestal welquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet de zon laten schijnen in je hart enzo.
Staat ook al in de TTquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga respectvol met elkaar om, zoiets misschien iets in die trantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maak van je hart geen moordkuilquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:22 schreef Paul het volgende:
Wat moet er komen in 'voordat je reageert' ?![]()
Hhmm, dan iets andersquote:
Mij boeit het eigenlijk niets wat er staatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: