SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Door het slotje posten.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik moet er een beetje van kotsen in mijn mondquote:
Doet me teveel denken aan ageplay. Ga je nu ook in je volgescheten luier het huis dan @Dotteke schoonmaken, @PaulTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ach Hemel
Toch zo veel kinderen. Stuur ze alllemaal
Naar bedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey mrsl 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo gaat dat hier.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik moet er een beetje van kotsen in mijn mond
Doet me teveel denken aan ageplay. Ga je nu ook in je volgescheten luier het huis dan @:dotteke schoonmaken, @:paul![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Morguh Plymquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben geen kloon maar ben haar wel jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:49 schreef Paul het volgende:
@:-Stokbrood ben jij een kloon van Mrslove?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mrsl is aan het spieluh
Zo laptop scherm is weer schoon,door de zon zie je hoe vies zo'n scherm is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waarom zit je hier met 2 ACCOUNTS heequote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben geen kloon maar ben haar wel jaWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
wILDE haar net verkering vragenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar heb -Stokbrood weer in de kast gelegdWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
O dacht opgegetenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar heb -Stokbrood weer in de kast gelegd
Waarom gedraag jij je nog steeds zo raar/vreemd/stomquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zit je hier met 2 ACCOUNTS hee"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Was voor jou een oud stokbroodjequote:
Omdat ik raar ben, daarom ben ik ook aangenomen als Mod ONZquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom gedraag jij je nog steeds zo raar/vreemd/stom
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Omdat ik raar ben, daarom ben ik ook aangenomen als Mod ONZ![]()
Dus met andere woorden SwJ is ook raar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dus met andere woorden SwJ is ook raar?
Laat het hem maar niet horen, en er was nog een mod hier toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@flippieee ja heb ik ook al een tijdje niet gesproken heequote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat het hem maar niet horen, en er was nog een mod hier toch?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die zien we niet vaak hierquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:54 schreef Paul het volgende:
[..]
@:flippieee ja heb ik ook al een tijdje niet gesproken heeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh ieniminimuis bijna klaar om te gaan werken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh ieniminimuis bijna klaar om te gaan werken?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wanneer je weet wat modden is.. dan krijg je misschien een boterham met pindakaas van me.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:54 schreef Paul het volgende:
[..]
@:flippieee ja heb ik ook al een tijdje niet gesproken hee* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Is dit dan een jeugdtrauma ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:57 schreef Paul het volgende:
Maanvis doet onaardig over mij in FB. Dit vergeet ik nooit meer!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Laatste dag al weer en dan weekend.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze week kruipt die hier voor bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Miss morgen werken maar dat hoor ik straks welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laatste dag al weer en dan weekend.Trotste mama van Ambar
O zo druk bij jullie?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Miss morgen werken maar dat hoor ik straks welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd beter dan niets te doen hebbenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij jou niet druk op het werk?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan vliegt er tenminste nog iets in Eindhovenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wel vroeg voor een soepje, dacht dat het een uurtje of 13 was is het pas 11 uurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje wel maar als aloa honger heeft of zin heeft in een soepjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel vroeg voor een soepje, dacht dat het een uurtje of 13 was is het pas 11 uur
O oke, weet eigenlijk niet eens wat voor werk jij eigenlijk doet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja zeker weten, ik eet ook wel eens om 15 uur al warm omdat ik zin hebquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje wel maar als aloa honger heeft of zin heeft in een soepjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh we kunnen over een maandje weer uit ons neus eten hoor
Trotste mama van Ambar
Dan pak ik meestal wel iets anders tomaatjes of fruitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja zeker weten, ik eet ook wel eens om 15 uur al warm omdat ik zin heb"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is dat seizoen gebonden danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh we kunnen over een maandje weer uit ons neus eten hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik dat dan doe dan zit ik vol en lust geen avondeten meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan pak ik meestal wel iets anders tomaatjes of fruit
ALs ik bv om 13 uur een zakje patat zou eten zit ik voor de rest van de dag vol. Dan eet ik hooguit tegen 20 uur een crackertjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah dat kan, heb ik geen last van..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik dat dan doe dan zit ik vol en lust geen avondeten meer.
ALs ik bv om 13 uur een zakje patat zou eten zit ik voor de rest van de dag vol. Dan eet ik hooguit tegen 20 uur een crackertje
Ga zo een ei bakken denk ik
Dat doe ik normaal ook op vrijdag. Maar had gisteren nog shoarma over. Zonde om weg te gooien.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat kan, heb ik geen last van..
Ga zo een ei bakken denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan heb je ook minder werkuren?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah dat ga je vanavond eten met een broodje ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe ik normaal ook op vrijdag. Maar had gisteren nog shoarma over. Zonde om weg te gooien."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja en ijsbergslaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat ga je vanavond eten met een broodje ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk je?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat kan, heb ik geen last van..
Ga zo een ei bakken denk ikTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Haha nee. Ik ga lekker boek lezen op werk danquote:
Trotste mama van Ambar
Soms twijfel ik nog tussen gekookt of gebakken, ,maar het wordt gebakken ei met cheddar kaasquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is dan wel lekker ontspannendquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haha nee. Ik ga lekker boek lezen op werk danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke veel succes schatjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms twijfel ik nog tussen gekookt of gebakken, ,maar het wordt gebakken ei met cheddar kaas
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ok dan, de waterleiding is bevroren...
Welkom in de wondere wereld van zomerhuisjes huren!
Do what you love, love what you do!![]()
Hey Kree, gelukkig zijn het niet je eigenkosten/ Maar wat een ellendequote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:26 schreef kree het volgende:
Ok dan, de waterleiding is bevroren...
Welkom in de wondere wereld van zomerhuisjes huren!
Of andere dingen op werk. Je weet maar nooit
Trotste mama van Ambar
Heb de cv maar hoger gezet, maar de vraag is natuurlijk waar die leiding bevroren is. Als het het stukje is wat onder het erf ligt dan is er even weinig aan te doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree, gelukkig zijn het niet je eigenkosten/ Maar wat een ellendeDo what you love, love what you do!![]()
Ja, dat kan je niet verwarmen. Maar nu heb je dus helemaal geen water?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:28 schreef kree het volgende:
[..]
Heb de cv maar hoger gezet, maar de vraag is natuurlijk waar die leiding bevroren is. Als het het stukje is wat onder het erf ligt dan is er even weinig aan te doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha in het zomerhuis niet nee, kan gelukkig gewoon in het woonhuis ook, dus er is geen nood aan de man.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat kan je niet verwarmen. Maar nu heb je dus helemaal geen water?
Do what you love, love what you do!![]()
O gelukkig maar dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:32 schreef kree het volgende:
[..]
Haha in het zomerhuis niet nee, kan gelukkig gewoon in het woonhuis ook, dus er is geen nood aan de man.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope nog steeds niet gemaaktquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Is de eend eigenlijk al ontdooid?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
Niet geklikt
quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wederom..............Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
@ieniminimuis hoe is het met je winterjasje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk steeds dat jij Haags bent net die kleuren 🤣quote:
Geen idee of ienimini klein is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:47 schreef ToT het volgende:
@:ieniminimuis, opgepast: Paul gaat verkering met je nemen!?
Ja je vraagt of ze klein is. Je hebt al voor minder besloten dat je verkering met iemand hebt!quote:![]()
![]()
Steukert 🤣quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:47 schreef ToT het volgende:
@:ieniminimuis, opgepast: Paul gaat verkering met je nemen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik ben gelukkig met F. nuquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En ben je al een beetje over de afwijzing heen?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nou ik denk dat van het weekend de binnen en buitenkant in elkaar gaan. En dan is het uit laten hangen voordat de voering aan de buitenkant vast gemaakt wordt met de hand.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:43 schreef Dotteke het volgende:
@:ieniminimuis hoe is het met je winterjasje?Trotste mama van Ambar
Waarom vragen jullie dat elke weekquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
En wat vindt ze er zelf van dat jij verkering met haar hebt?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Volgens mij was het Paul die het uitmaakteTrotste mama van Ambar
Huh wij hebben nooit gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij was het Paul die het uitmaakteWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Bijna klaar dus. Misschien heb je er deze winter nog iets aan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou ik denk dat van het weekend de binnen en buitenkant in elkaar gaan. En dan is het uit laten hangen voordat de voering aan de buitenkant vast gemaakt wordt met de hand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ja hoor. Ik denk dat ik hem wel aan kan volgende maandquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna kleeft dus. Misschien heb je er deze winter nog iets aan.Trotste mama van Ambar
Leuk. En al wat in de planning voor daarna?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Ik denk dat ik hem wel aan kan volgende maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik volg je niet heequote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk bewijs. Met je ontkenningWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ToTquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat jullie nooit lichaamsvloeistoffen onderling hebben uitgewisseld.
Jij bent ook altijd zo lekker direct.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd zo lekker direct.![]()
![]()
![]()
Geen blad voor de mond maar boemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet ook altijd lachen. Dan denk ik hoe komt hij er weer bij/opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee niet echt wat concreet. Al liggen er genoeg patronen die ik wel wil makenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk. En al wat in de planning voor daarna?Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:06 schreef Dotteke het volgende:
Moet ook altijd lachen. Dan denk ik hoe komt hij er weer bij/opADHD!
![]()
![]()
Nog lekker even kunnen slapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stof kopen gaat nu alleen wat moeilijk momenteelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee niet echt wat concreet. Al liggen er genoeg patronen die ik wel wil makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een kast volquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stof kopen gaat nu alleen wat moeilijk momenteelTrotste mama van Ambar
Ik? Niet zo heel slecht deze keer, ondanks dat Mini-ToT weer erg actief was op sommige momenten. Alleen had mevrouw ToT d'r wekker vanmorgen akelig hard staan.quote:Daarna niet zo veel meer kunnen slapen.
![]()
Dat is handig. Had ik ook altijd wel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lukt het nog steeds wel in zijn eigen bedje?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik? Niet zo heel slecht deze keer, ondanks dat Mini-ToT weer erg actief was op sommige momenten. Alleen had mevrouw ToT d'r wekker vanmorgen akelig hard staan.Daarna niet zo veel meer kunnen slapen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lukt het nog steeds wel in zijn eigen bedje?Dat is helaas weer terug bij af.
Vanavond gaan we het weer proberen, maar hij is tegenwoordig zelfs onrustig als hij ons niet allebei tegelijk kan aanraken 's nachts.![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Ik kwam er gisteren achter dat er caffeine pillen bestaan. En dat ik die nooit mag, omdat ik dan een week niet slaap en zo hyperactief wordt dat ik eigenlijk niets kan doen.
Dat was het wel.Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat er caffeine pillen bestaan. En dat ik die nooit mag, omdat ik dan een week niet slaap en zo hyperactief wordt dat ik eigenlijk niets kan doen.
Dat was het wel.Die heb ik ooit eens gekocht toen ik fanatiek wilde sporten.
Paar keer genomen, daarna idd om diezelfde reden weggeflikkerd!![]()
![]()
1 kop koffie en het lijkt alsof ik strak staTrotste mama van Ambar
Ik kan 3 kleine kopjes nog wel aan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
1 kop koffie en het lijkt alsof ik strak sta![]()
Gewoon pep pakkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was het wel.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Vervelend, ook voor het mannekequote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:14 schreef ToT het volgende:
[..]Dat is helaas weer terug bij af.
Vanavond gaan we het weer proberen, maar hij is tegenwoordig zelfs onrustig als hij ons niet allebei tegelijk kan aanraken 's nachts.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koffiejunks hierTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik had laatst rugpijn op werk en was sjaggie. Ik nam pijnstillers en koffie.
Vrolijk en niet te stoppen was ik toen![]()
Ooit 3 koppen koffie gehad in een middag, mijn collega's hebben mij de toegang tot het koffiemachine ontzbegt.quote:Trotste mama van Ambar
Ik kan het helemaal niet drinken, ik drink zonder cafeïnequote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
1 kop koffie en het lijkt alsof ik strak staWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ooit 3 koppen koffie gehad in een middag, mijn collega's hebben mij de toegang tot het koffiemachine ontzbegt.
[..]!
![]()
Ik hoop dat ze daar iets aan kunnen doenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij werd vanmorgen ook niet al te vrolijk wakker.
Zijn jullie ondertussen als ergens geweest behalve bij de dietiste?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog niet, maar we gaan nog gebeld worden door iemand die adviezen kan geven over het slapen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar iets aan kunnen doen
Zijn jullie ondertussen als ergens geweest behalve bij de dietiste?![]()
Word je dan zo'n hamstertjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ooit 3 koppen koffie gehad in een middag, mijn collega's hebben mij de toegang tot het koffiemachine ontzbegt.
[..]
Een gedicht over Maanvis
Minder DTS-en helpt bij het slapenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat zal wel heel fijn zijn of nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet, maar we gaan nog gebeld worden door iemand die adviezen kan geven over het slapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom slaap jij zo slechtquote:Denk dat mini tot nog niet aan het DTSsen is
Een gedicht over Maanvis
Mini-tot bolkt iedereen de moeder onder de username @Paul. Had je dat niet door?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom slaap jij zo slechtDenk dat mini tot nog niet aan het DTSsen is
Een gedicht over Maanvis
Ja zoiets.quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mini-tot bolkt iedereen de moeder onder de username @:paul. Had je dat niet door?![]()
Ow ik dacht dat Paul een kloontje van Kluun was, maar ik zal Mini-ToT ff flink toespreken dan!![]()
![]()
A gossie, dat kleine mannekequote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mini-tot bolkt iedereen de moeder onder de username @:paul. Had je dat niet door?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja daarom noemde ie je mamaquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik heb het over Mini ToT niet over Paulquote:
Wowowo 5 min dts is spannender dan 15 jaar GTSTTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wowowo 5 min dts is spannender dan 15 jaar GTST![]()
![]()
![]()
Nee, jij maakt het nog gekkerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]Dotteke is mevrouw ToT?!?
Wat een plottwist!!!
GTST is er niks bij!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]Dotteke is mevrouw ToT?!?
Wat een plottwist!!!
Een gedicht over Maanvis
Ga je hem nu al ophalen dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:37 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik ga weer ff peutersleuren.Hopelijk is hij zo in een betere bui als ik hem ophaal!
Gewoon zeggen dat ie straks weer lekker slotjess mag zetten als ie thuis isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:37 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik ga weer ff peutersleuren.Hopelijk is hij zo in een betere bui als ik hem ophaal!
Een gedicht over Maanvis
Hier staat de zon nog niet op het glas, de huizen die er voor gebouwd zijn houden de zon van de ramen haf nu de zon nog laag staatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stomme huizenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier staat de zon nog niet op het glas, de huizen die er voor gebouwd zijn houden de zon van de ramen haf nu de zon nog laag staat
Als er geen sneeuw lag, was ik wel gaan wandelen. volgende week maar weer
Ze zijn nu binnen bezig?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
OHier zie je toch veel mensen wandelenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Stomme huizen
Als er geen sneeuw lag, was ik wel gaan wandelen. volgende week maar weer
Ze zijn nu binnen bezig?
Nee, ze zijn helemaal niet bezig aan de overkant, het is de hele week al stil
Heel af en toe komt de aannemen een kijkje nemen,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah vanwege het weer natuurlijk.. Klopt sommige wandelen wel door de sneeuw..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:41 schreef Dotteke het volgende:
O
[..]
Hier zie je toch veel mensen wandelen
Nee, ze zijn helemaal niet bezig aan de overkant, het is de hele week al stil
Heel af en toe komt de aannemen een kijkje nemen,"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja de sneeuw is nu wel platgetrapt en op de straten zie je ook wel mensen lopenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah vanwege het weer natuurlijk.. Klopt sommige wandelen wel door de sneeuw..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KOmt misschien omdat ik hier dicht bij de winkel zit, en ook veel nieuwe bewoners komen steeds bij hun huisje kijken en foto's maken. Het zal binnen kort wel afgelopen zijn met de rust, woonde hier met drie mensen in een straat. Komen er nu 13 bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ja dan is her idd drukker.. dat is wel een groot verschil zeg
Ja ben benieuwd hoe het met de parkeer plaatsen zijn, die komen er niet bij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel, er stonden hier ook 13 woningen 3 jaar geleden, maar dat waren senioren en die hadden bijna allemaal geen auto Nu komen er jongeren in die hebben vaak 2 auto'sWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar dan moeten ze toch ook parkeer plaatsen bij maken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als jongeren meer vrijheden gaan krijgen ga ik mij ook niet meer aan de regels houden
Ah jij hoorde het ook op de radio van 538, benieuwd wat voor vrijheden ze krijgen dan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
1,,5 parkeerplaats per woning moet er zijn. Maar ja als er mensen zijn die 2 auto's hebben kom je al snel tekortquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja maar dan moeten ze toch ook parkeer plaatsen bij maken
En dan kunnen wij vinden wat wij vinden willen
Ja, hoorde het ook. Moet niet gekker worden, maar goed heb ik het vanmorgen al uitgebreid over gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Ah jij hoorde het ook op de radio van 538, benieuwd wat voor vrijheden ze krijgen dan
Mogen de bejaarden dan ook weer lekker bingo spelen enz
Of hun kinderen en kleinkinderen weer zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello Jippiequote:
Zou helemaal fijn zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Of hun kinderen en kleinkinderen weer zien
Echt wel heb ze nu lang genoeg niet gezien en kunnen knuffelenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een glitterkusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, die komen niet veel meer voorbijquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:11 schreef Jippie het volgende:
Het werd wel weer eens tijd voor wat glitters
Glitter
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Die zien we niet meer. Maar dat heeft hij wel vakerquote:
Hij moest ook aan zich zelf denken heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee johquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou dan gooien we toch wat glitters plaatjes in dtsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Fogel, ben je aan het spoken geweest met DTS hoorde ikquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet meer gezien sinds december vorig jaarOok niet in BB?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zien we niet meer. Maar dat heeft hij wel vaker
Hij moest ook aan zich zelf denken he![]()
Fogel had je beter niet kunnen zeggen
Nee als ik er even gluur nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope helemaal niet meer gezien, hoop dat alles wel goed is met hemquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Valt mee, we waren even op reis.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Fogel, ben je aan het spoken geweest met DTS hoorde ik
Onz>men (dat was paul)>onz>trv>onz
Da’s allesI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Vast wel dat is Schakel die kan tijden weg blijven dan is hij er tijden weer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nope helemaal niet meer gezien, hoop dat alles wel goed is met hemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga wel weer hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:16 schreef Dotteke het volgende:
Fogel had je beter niet kunnen zeggenI'm surrounded by morons!
Paul was nog van slag heequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Valt mee, we waren even op reis.
Onz>men (dat was paul)>onz>trv>onz
Da’s alles
Ik mocht je aanpakken, ik zeg maar mij maar admin dan pak ik hem wel aan
Waar staat dat je moet gaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook zo lang danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel dat is Schakel die kan tijden weg blijven dan is hij er tijden weer."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vreselijk vond ik dat, vond het haast op treiteren lijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:18 schreef Jippie het volgende:
Nu nog even een smartlappenuurtje met @:FreshFruit, dan ben ik weer helemaal de oude
In mijn kalender, even vergaderen zo. Hoera.quote:I'm surrounded by morons!
Volgens mij nog wel langerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een leuke TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O ja daar kom je dan niet onderuit. Maar nog even en dan heb je weekendquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
In mijn kalender, even vergaderen zo. Hoera.
Ah ok, was mij dat toen niet zo op gevallen denk ikquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
zo net ff stukje gewandeld om mijn ov chipkaart op te laden.. niet dat dat nu nodig is maar dan heb ik buiten weer ff gezien
Een gedicht over Maanvis
Hey FF was je in slaap gevallen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat dan niet beperkt geldig? het geld bedrag wat je erop zet?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:21 schreef Maanvis het volgende:
zo net ff stukje gewandeld om mijn ov chipkaart op te laden.. niet dat dat nu nodig is maar dan heb ik buiten weer ff gezien"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou! Dat was niet zo bedoeld hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk vond ik dat, vond het haast op treiteren lijken![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker toch, in de zon in de sneeuwquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:21 schreef Maanvis het volgende:
zo net ff stukje gewandeld om mijn ov chipkaart op te laden.. niet dat dat nu nodig is maar dan heb ik buiten weer ff gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je mag mijn 1,5 parkeerplaats wel hebbenTrotste mama van Ambar
Ja,was wel even lekker.quote:
Dat vind ik lief Ieniminiquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Je mag mijn 1,5 parkeerplaats wel hebben
MrsL.quote:
Weer een lekker verneukt ritme of nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Automatisch opladen of ns flex dieniets kost en dan achteraf betalen
Trotste mama van Ambar
Ik heb niet geneukt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer een lekker verneukt ritme of niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En mijn 1,7 kinderenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Je mag mijn 1,5 parkeerplaats wel hebbenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Verderrie alweer niet. Moet mijn lange arm weer aan het werkquote:
ik moet ook met de bus hequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Automatisch opladen of ns flex dieniets kost en dan achteraf betalenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hebben het er net over dat het rustig is aan de overkant. Wat komt er aanrijden............ een grote vrachtwagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Hoe kom je toch aan al die kudt nummers
Een gedicht over Maanvis
Die had ik al in de krant gezienquote:
de krant heeft geen filmpjequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
YouTube staat er vol meequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:28 schreef Dotteke het volgende:
Hoe kom je toch aan al die kudt nummers![]()
![]()
Ja zeker welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi was diequote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb jij ooit een filmpje in de krant gezien?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hey lief wippertje
Ja, the Guardian plaatst vaak filmpjes op hun website.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb jij ooit een filmpje in de krant gezien?![]()
Ja, ik had hem van de week al gezien. Blijft briljant!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi RabbitZag je die rechter geërgerd kijken
![]()
Hatsikidee nog meer er bij
Aanklagers eisen achttien jaar en vier maanden cel wegens drugssmokkel tegen de in Peru wegens moord vastzittende Nederlander Joran van der Sloot. Peruaanse media melden dat hij wordt gezien als de coördinator van drugssmokkel naar de gevangenis waar hij zijn celstraf uitzit in het zuidoosten van Peru.
https://www.telegraaf.nl/(...)-joran-van-der-slootWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een papieren krant bedoel ik hequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, the Guardian plaatst vaak filmpjes op hun website.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Heb jij geen krant met bewegend beeld?quote:![]()
Verrot tot op het botquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:36 schreef Dotteke het volgende:
Hatsikidee nog meer er bij
Aanklagers eisen achttien jaar en vier maanden cel wegens drugssmokkel tegen de in Peru wegens moord vastzittende Nederlander Joran van der Sloot. Peruaanse media melden dat hij wordt gezien als de coördinator van drugssmokkel naar de gevangenis waar hij zijn celstraf uitzit in het zuidoosten van Peru.
https://www.telegraaf.nl/(...)-joran-van-der-sloot![]()
![]()
Hahaha humorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dat is nog zacht uitgedruktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik leef in 2021quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij geen krant met bewegend beeld?![]()
Een gedicht over Maanvis
Misschien moet je hem dan zelf bewegen
Dat duurt nog wel evenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb eindelijk een cv monteur gevonden.![]()
Maar hij kan pas over een week langskomen.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
O dan zit je nog een week in de kou. Heb je wel warm water?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar hij kan pas over een week langskomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jipske heeft een prima smaak.We kunnen wel weer eens een smartlappen uurtje doen.![]()
![]()
Ik heb ook geen warm water.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zit je nog een week in de kou. Heb je wel warm water?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hi SBEquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar hij kan pas over een week langskomen.
Hij zal het wel druk hebben, bij kou komen altijd problemen met de CV naar boven.![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar hij kan pas over een week langskomen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen warm water.Godverdekut.....
![]()
Je kan wel zien dat jij nog niet goed wakker bentquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
Jipske heeft een prima smaak.We kunnen wel weer eens een smartlappen uurtje doen.![]()
O das echt kudt SBE, kan je niet eens lekker douchenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen warm water.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
#doeeensliefquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat jij nog niet goed wakker bent“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neuh niet met je smartlappenquote:
Voor @DJMOquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
del del deleteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is echte ellende he, moet je echt niet aan denken met die weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen warm water hebben nu is wel extreem kut
Echt ja, de tering...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echte ellende he, moet je echt niet aan denken met die weerDat wordt alles peperduur elektrisch verwarmen en pannetjes water op het fornuis opwarmen.
![]()
Koken op gas is dan wel een voordeel in dit soort situaties. Wij hadden vorig jaar stroomstoring van een paar uur en toen heb ik ook opgiet koffie kunnen maken daardoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja, de tering...Dat wordt alles peperduur elektrisch verwarmen en pannetjes water op het fornuis opwarmen.
Dan moet je die niet hebben. Weet niet of hij nog wel op gas kan koken, dat heeft toch niets met een pomp te maken?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja, de tering...Dat wordt alles peperduur elektrisch verwarmen en pannetjes water op het fornuis opwarmen.
Klopt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je die niet hebben. Weet niet of hij nog wel op gas kan koken, dat heeft toch niets met een pomp te maken?![]()
![]()
Wat zal SBE stinken hee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is dan wel fijn, maar over een paar jaar kan dat ook niet meer, dan gaat het gas de huizen uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koken op gas is dan wel een voordeel in dit soort situaties. Wij hadden vorig jaar stroomstoring van een paar uur en toen heb ik ook opgiet koffie kunnen maken daardoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als we daadwerkelijk geen gas meer mogen hebben dan ga ik een vuurkorf en een voorraadje houd inslaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan wel fijn, maar over een paar jaar kan dat ook niet meer, dan gaat het gas de huizen uit.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat zal vast wel meevallen.quote:
Je kan ook met een washandje je zelf wassen he
Vroeguh ging men ook maar 1x per week onder de doucheWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Houd?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In 2050 moet alles gasloos zijn.Kan je alvast hout gaan sparenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we daadwerkelijk geen gas meer mogen hebben dan ga ik een vuurkorf en een voorraadje houd inslaan.
Valt wel mee want zweten doe ik niet.quote:
Dit! Absoluut!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we daadwerkelijk geen gas meer mogen hebben dan ga ik een vuurkorf en een voorraadje houd inslaan.
En dat terwijl Duitsland juist massaal aan het gas gaat omdat dat zo veel schoner is!![]()
![]()
Gewoon illegaal kappenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In 2050 moet alles gasloos zijn.Kan je alvast hout gaan sparen
En de pielemous kan je zo ff onder de kouwe kraan afspoelenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee want zweten doe ik niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Duitsers zijn gek op gas.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit! Absoluut!
En dat terwijl Duitsland juist massaal aan het gas gaat omdat dat zo veel schoner is!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: