Mooi was diequote:
Heb jij ooit een filmpje in de krant gezien?quote:
Ja, the Guardian plaatst vaak filmpjes op hun website.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb jij ooit een filmpje in de krant gezien?
Ja, ik had hem van de week al gezien. Blijft briljant!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi RabbitZag je die rechter geërgerd kijken
Een papieren krant bedoel ik hequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, the Guardian plaatst vaak filmpjes op hun website.
Heb jij geen krant met bewegend beeld?quote:
Verrot tot op het botquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:36 schreef Dotteke het volgende:
Hatsikidee nog meer er bij
Aanklagers eisen achttien jaar en vier maanden cel wegens drugssmokkel tegen de in Peru wegens moord vastzittende Nederlander Joran van der Sloot. Peruaanse media melden dat hij wordt gezien als de coördinator van drugssmokkel naar de gevangenis waar hij zijn celstraf uitzit in het zuidoosten van Peru.
https://www.telegraaf.nl/(...)-joran-van-der-sloot
Hahaha humorquote:
En dat is nog zacht uitgedruktquote:
Nee ik leef in 2021quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij geen krant met bewegend beeld?![]()
O dan zit je nog een week in de kou. Heb je wel warm water?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb eindelijk een cv monteur gevonden.![]()
Maar hij kan pas over een week langskomen.
Ik heb ook geen warm water.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zit je nog een week in de kou. Heb je wel warm water?
Hi SBEquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen warm water.
Je kan wel zien dat jij nog niet goed wakker bentquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
Jipske heeft een prima smaak.We kunnen wel weer eens een smartlappen uurtje doen.![]()
![]()
O das echt kudt SBE, kan je niet eens lekker douchenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen warm water.
#doeeensliefquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat jij nog niet goed wakker bent
Neuh niet met je smartlappenquote:
Voor @DJMOquote:
Dat is echte ellende he, moet je echt niet aan denken met die weerquote:
Echt ja, de tering...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echte ellende he, moet je echt niet aan denken met die weer
Koken op gas is dan wel een voordeel in dit soort situaties. Wij hadden vorig jaar stroomstoring van een paar uur en toen heb ik ook opgiet koffie kunnen maken daardoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja, de tering...Dat wordt alles peperduur elektrisch verwarmen en pannetjes water op het fornuis opwarmen.
Dan moet je die niet hebben. Weet niet of hij nog wel op gas kan koken, dat heeft toch niets met een pomp te maken?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja, de tering...Dat wordt alles peperduur elektrisch verwarmen en pannetjes water op het fornuis opwarmen.
Klopt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je die niet hebben. Weet niet of hij nog wel op gas kan koken, dat heeft toch niets met een pomp te maken?
Dat is dan wel fijn, maar over een paar jaar kan dat ook niet meer, dan gaat het gas de huizen uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koken op gas is dan wel een voordeel in dit soort situaties. Wij hadden vorig jaar stroomstoring van een paar uur en toen heb ik ook opgiet koffie kunnen maken daardoor
Als we daadwerkelijk geen gas meer mogen hebben dan ga ik een vuurkorf en een voorraadje houd inslaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan wel fijn, maar over een paar jaar kan dat ook niet meer, dan gaat het gas de huizen uit.
Dat zal vast wel meevallen.quote:
In 2050 moet alles gasloos zijn.Kan je alvast hout gaan sparenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we daadwerkelijk geen gas meer mogen hebben dan ga ik een vuurkorf en een voorraadje houd inslaan.
Valt wel mee want zweten doe ik niet.quote:
Dit! Absoluut!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we daadwerkelijk geen gas meer mogen hebben dan ga ik een vuurkorf en een voorraadje houd inslaan.
Gewoon illegaal kappenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In 2050 moet alles gasloos zijn.Kan je alvast hout gaan sparen
En de pielemous kan je zo ff onder de kouwe kraan afspoelenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee want zweten doe ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |