Mooi was diequote:
Heb jij ooit een filmpje in de krant gezien?quote:
Ja, the Guardian plaatst vaak filmpjes op hun website.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb jij ooit een filmpje in de krant gezien?
Ja, ik had hem van de week al gezien. Blijft briljant!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi RabbitZag je die rechter geërgerd kijken
Een papieren krant bedoel ik hequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, the Guardian plaatst vaak filmpjes op hun website.
Heb jij geen krant met bewegend beeld?quote:
Verrot tot op het botquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:36 schreef Dotteke het volgende:
Hatsikidee nog meer er bij
Aanklagers eisen achttien jaar en vier maanden cel wegens drugssmokkel tegen de in Peru wegens moord vastzittende Nederlander Joran van der Sloot. Peruaanse media melden dat hij wordt gezien als de coördinator van drugssmokkel naar de gevangenis waar hij zijn celstraf uitzit in het zuidoosten van Peru.
https://www.telegraaf.nl/(...)-joran-van-der-sloot
Hahaha humorquote:
En dat is nog zacht uitgedruktquote:
Nee ik leef in 2021quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij geen krant met bewegend beeld?![]()
O dan zit je nog een week in de kou. Heb je wel warm water?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb eindelijk een cv monteur gevonden.![]()
Maar hij kan pas over een week langskomen.
Ik heb ook geen warm water.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zit je nog een week in de kou. Heb je wel warm water?
Hi SBEquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb eindelijk een cv monteur gevonden.![]()
Maar hij kan pas over een week langskomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |