Bij jou niet druk op het werk?quote:
Dan vliegt er tenminste nog iets in Eindhovenquote:
Wel vroeg voor een soepje, dacht dat het een uurtje of 13 was is het pas 11 uurquote:
Beetje wel maar als aloa honger heeft of zin heeft in een soepjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel vroeg voor een soepje, dacht dat het een uurtje of 13 was is het pas 11 uur
O oke, weet eigenlijk niet eens wat voor werk jij eigenlijk doet?quote:
O ja zeker weten, ik eet ook wel eens om 15 uur al warm omdat ik zin hebquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje wel maar als aloa honger heeft of zin heeft in een soepje
Dan pak ik meestal wel iets anders tomaatjes of fruitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja zeker weten, ik eet ook wel eens om 15 uur al warm omdat ik zin heb
Is dat seizoen gebonden danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh we kunnen over een maandje weer uit ons neus eten hoor
Als ik dat dan doe dan zit ik vol en lust geen avondeten meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan pak ik meestal wel iets anders tomaatjes of fruit
Ah dat kan, heb ik geen last van..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik dat dan doe dan zit ik vol en lust geen avondeten meer.
ALs ik bv om 13 uur een zakje patat zou eten zit ik voor de rest van de dag vol. Dan eet ik hooguit tegen 20 uur een crackertje
Dat doe ik normaal ook op vrijdag. Maar had gisteren nog shoarma over. Zonde om weg te gooien.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat kan, heb ik geen last van..
Ga zo een ei bakken denk ik
Dan heb je ook minder werkuren?quote:
Ah dat ga je vanavond eten met een broodje ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe ik normaal ook op vrijdag. Maar had gisteren nog shoarma over. Zonde om weg te gooien.
Ja en ijsbergslaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat ga je vanavond eten met een broodje ?
Denk je?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat kan, heb ik geen last van..
Ga zo een ei bakken denk ik
Haha nee. Ik ga lekker boek lezen op werk danquote:
Dat is dan wel lekker ontspannendquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haha nee. Ik ga lekker boek lezen op werk dan
Oke veel succes schatjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms twijfel ik nog tussen gekookt of gebakken, ,maar het wordt gebakken ei met cheddar kaas
Hey Kree, gelukkig zijn het niet je eigenkosten/ Maar wat een ellendequote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:26 schreef kree het volgende:
Ok dan, de waterleiding is bevroren...
Welkom in de wondere wereld van zomerhuisjes huren!
Heb de cv maar hoger gezet, maar de vraag is natuurlijk waar die leiding bevroren is. Als het het stukje is wat onder het erf ligt dan is er even weinig aan te doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree, gelukkig zijn het niet je eigenkosten/ Maar wat een ellende
Ja, dat kan je niet verwarmen. Maar nu heb je dus helemaal geen water?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:28 schreef kree het volgende:
[..]
Heb de cv maar hoger gezet, maar de vraag is natuurlijk waar die leiding bevroren is. Als het het stukje is wat onder het erf ligt dan is er even weinig aan te doen.
Haha in het zomerhuis niet nee, kan gelukkig gewoon in het woonhuis ook, dus er is geen nood aan de man.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat kan je niet verwarmen. Maar nu heb je dus helemaal geen water?
O gelukkig maar dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:32 schreef kree het volgende:
[..]
Haha in het zomerhuis niet nee, kan gelukkig gewoon in het woonhuis ook, dus er is geen nood aan de man.
Nope nog steeds niet gemaaktquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Is de eend eigenlijk al ontdooid?
quote:
Denk steeds dat jij Haags bent net die kleuren 🤣quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:47 schreef ToT het volgende:
@:ieniminimuis, opgepast: Paul gaat verkering met je nemen!
Ja je vraagt of ze klein is. Je hebt al voor minder besloten dat je verkering met iemand hebt!quote:
Steukert 🤣quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:47 schreef ToT het volgende:
@:ieniminimuis, opgepast: Paul gaat verkering met je nemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |