SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Door het slotje posten.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik moet er een beetje van kotsen in mijn mondquote:
Doet me teveel denken aan ageplay. Ga je nu ook in je volgescheten luier het huis dan @Dotteke schoonmaken, @PaulTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ach Hemel
Toch zo veel kinderen. Stuur ze alllemaal
Naar bedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey mrsl 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo gaat dat hier.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik moet er een beetje van kotsen in mijn mond
Doet me teveel denken aan ageplay. Ga je nu ook in je volgescheten luier het huis dan @:dotteke schoonmaken, @:paul![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Morguh Plymquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben geen kloon maar ben haar wel jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:49 schreef Paul het volgende:
@:-Stokbrood ben jij een kloon van Mrslove?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mrsl is aan het spieluh
Zo laptop scherm is weer schoon,door de zon zie je hoe vies zo'n scherm is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waarom zit je hier met 2 ACCOUNTS heequote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben geen kloon maar ben haar wel jaWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
wILDE haar net verkering vragenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar heb -Stokbrood weer in de kast gelegdWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
O dacht opgegetenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar heb -Stokbrood weer in de kast gelegd
Waarom gedraag jij je nog steeds zo raar/vreemd/stomquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zit je hier met 2 ACCOUNTS hee"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Was voor jou een oud stokbroodjequote:
Omdat ik raar ben, daarom ben ik ook aangenomen als Mod ONZquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom gedraag jij je nog steeds zo raar/vreemd/stom
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Omdat ik raar ben, daarom ben ik ook aangenomen als Mod ONZ![]()
Dus met andere woorden SwJ is ook raar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dus met andere woorden SwJ is ook raar?
Laat het hem maar niet horen, en er was nog een mod hier toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@flippieee ja heb ik ook al een tijdje niet gesproken heequote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat het hem maar niet horen, en er was nog een mod hier toch?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die zien we niet vaak hierquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:54 schreef Paul het volgende:
[..]
@:flippieee ja heb ik ook al een tijdje niet gesproken heeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh ieniminimuis bijna klaar om te gaan werken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh ieniminimuis bijna klaar om te gaan werken?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wanneer je weet wat modden is.. dan krijg je misschien een boterham met pindakaas van me.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:54 schreef Paul het volgende:
[..]
@:flippieee ja heb ik ook al een tijdje niet gesproken hee* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Is dit dan een jeugdtrauma ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:57 schreef Paul het volgende:
Maanvis doet onaardig over mij in FB. Dit vergeet ik nooit meer!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Laatste dag al weer en dan weekend.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze week kruipt die hier voor bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Miss morgen werken maar dat hoor ik straks welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laatste dag al weer en dan weekend.Trotste mama van Ambar
O zo druk bij jullie?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Miss morgen werken maar dat hoor ik straks welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd beter dan niets te doen hebbenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij jou niet druk op het werk?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan vliegt er tenminste nog iets in Eindhovenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wel vroeg voor een soepje, dacht dat het een uurtje of 13 was is het pas 11 uurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje wel maar als aloa honger heeft of zin heeft in een soepjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel vroeg voor een soepje, dacht dat het een uurtje of 13 was is het pas 11 uur
O oke, weet eigenlijk niet eens wat voor werk jij eigenlijk doet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja zeker weten, ik eet ook wel eens om 15 uur al warm omdat ik zin hebquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje wel maar als aloa honger heeft of zin heeft in een soepjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh we kunnen over een maandje weer uit ons neus eten hoor
Trotste mama van Ambar
Dan pak ik meestal wel iets anders tomaatjes of fruitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja zeker weten, ik eet ook wel eens om 15 uur al warm omdat ik zin heb"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is dat seizoen gebonden danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh we kunnen over een maandje weer uit ons neus eten hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik dat dan doe dan zit ik vol en lust geen avondeten meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan pak ik meestal wel iets anders tomaatjes of fruit
ALs ik bv om 13 uur een zakje patat zou eten zit ik voor de rest van de dag vol. Dan eet ik hooguit tegen 20 uur een crackertjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah dat kan, heb ik geen last van..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik dat dan doe dan zit ik vol en lust geen avondeten meer.
ALs ik bv om 13 uur een zakje patat zou eten zit ik voor de rest van de dag vol. Dan eet ik hooguit tegen 20 uur een crackertje
Ga zo een ei bakken denk ik
Dat doe ik normaal ook op vrijdag. Maar had gisteren nog shoarma over. Zonde om weg te gooien.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat kan, heb ik geen last van..
Ga zo een ei bakken denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan heb je ook minder werkuren?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah dat ga je vanavond eten met een broodje ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe ik normaal ook op vrijdag. Maar had gisteren nog shoarma over. Zonde om weg te gooien."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja en ijsbergslaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat ga je vanavond eten met een broodje ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk je?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat kan, heb ik geen last van..
Ga zo een ei bakken denk ikTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Haha nee. Ik ga lekker boek lezen op werk danquote:
Trotste mama van Ambar
Soms twijfel ik nog tussen gekookt of gebakken, ,maar het wordt gebakken ei met cheddar kaasquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is dan wel lekker ontspannendquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haha nee. Ik ga lekker boek lezen op werk danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke veel succes schatjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms twijfel ik nog tussen gekookt of gebakken, ,maar het wordt gebakken ei met cheddar kaas
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ok dan, de waterleiding is bevroren...
Welkom in de wondere wereld van zomerhuisjes huren!
Do what you love, love what you do!![]()
Hey Kree, gelukkig zijn het niet je eigenkosten/ Maar wat een ellendequote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:26 schreef kree het volgende:
Ok dan, de waterleiding is bevroren...
Welkom in de wondere wereld van zomerhuisjes huren!
Of andere dingen op werk. Je weet maar nooit
Trotste mama van Ambar
Heb de cv maar hoger gezet, maar de vraag is natuurlijk waar die leiding bevroren is. Als het het stukje is wat onder het erf ligt dan is er even weinig aan te doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree, gelukkig zijn het niet je eigenkosten/ Maar wat een ellendeDo what you love, love what you do!![]()
Ja, dat kan je niet verwarmen. Maar nu heb je dus helemaal geen water?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:28 schreef kree het volgende:
[..]
Heb de cv maar hoger gezet, maar de vraag is natuurlijk waar die leiding bevroren is. Als het het stukje is wat onder het erf ligt dan is er even weinig aan te doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha in het zomerhuis niet nee, kan gelukkig gewoon in het woonhuis ook, dus er is geen nood aan de man.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat kan je niet verwarmen. Maar nu heb je dus helemaal geen water?
Do what you love, love what you do!![]()
O gelukkig maar dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:32 schreef kree het volgende:
[..]
Haha in het zomerhuis niet nee, kan gelukkig gewoon in het woonhuis ook, dus er is geen nood aan de man.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope nog steeds niet gemaaktquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Is de eend eigenlijk al ontdooid?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
Niet geklikt
quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wederom..............Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
@ieniminimuis hoe is het met je winterjasje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk steeds dat jij Haags bent net die kleuren 🤣quote:
Geen idee of ienimini klein is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:47 schreef ToT het volgende:
@:ieniminimuis, opgepast: Paul gaat verkering met je nemen!?
Ja je vraagt of ze klein is. Je hebt al voor minder besloten dat je verkering met iemand hebt!quote:![]()
![]()
Steukert 🤣quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:47 schreef ToT het volgende:
@:ieniminimuis, opgepast: Paul gaat verkering met je nemen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: