SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik moest hem even inkorten.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hij past er niet helemaal in ( dit klinkt weer )quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij postte het nummer als eerste ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij past er niet helemaal in ( dit klinkt weer )“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik hoorde het op de radio, vond het wel grappig lekker deuntje ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij postte het nummer als eerste ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Drama,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nu kann je van tirol heruit ook
nur met en coronatest de niet ouder
is dann 48 uren
binnen nach tirol mag niemand![]()
En op de berg poepen mag ook weer?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik word zo moe over het gezeur over jongeren en de lockdown, man o man alsof zij de enige zijn die het moeilijk hebben.Kan je mooi je kont schoonmaken met de sneeuwquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:35 schreef FreshFruit het volgende:
En op de berg poepen mag ook weer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat problem is in hele oostenrijk
om dat je skirijden,touren lopen, mag maar de gasthuizen
op de bergen gesloten zijn![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe je goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt hoor Dot.Ik kan daar ook nix mee.Ze kunnen fokking alles.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar kan je niets mee? Ben de weg even kwijt denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
Echt hoor Dot.Ik kan daar ook nix mee.Ze kunnen fokking alles.
Heb je het nu over poepen op de berg?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Normaal zitten ze te gamen in hun rukbunker,en nu raken ze depri.Ga bij de AH werken dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
man man vannacht ook de kutvent inquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
Echt hoor Dot.Ik kan daar ook nix mee.Ze kunnen fokking alles.
de hottub samen met de stalker![]()
Ik heb de filmpjes gezien, wat een naar ventje.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man vannacht ook de kutvent in
de hottub samen met de stalker
O datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:41 schreef FreshFruit het volgende:
Normaal zitten ze te gamen in hun rukbunker,en nu raken ze depri.Ga bij de AH werken dan.
Ja erg, mijn kleinzoon is juist een baantje gaan zoek, die bezorgt nu pizza's
In het weekend komt een maat van hem gaan ze gamen of film kijken
Hij blijft slapen zodat ze gewoon thuis iets gezelligs kunnen doen als vrienden.
En verder gaat hij hardlopen, leert had van de week nog een examen. Je hoort hem echt niet mopperenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tadaaa,RESPECT.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat
Ja erg, mijn kleinzoon is juist een baantje gaan zoek, die bezorgt nu pizza's
In het weekend komt een maat van hem gaan ze gamen of film kijken
Hij blijft slapen zodat ze gewoon thuis iets gezelligs kunnen doen als vrienden.
En verder gaat hij hardlopen, leert had van de week nog een examen. Je hoort hem echt niet mopperen
ik kom te niks filmpjes kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb de filmpjes gezien, wat een naar ventje.
heb nur gisteren de uitzending
van mandaag gekijkt![]()
Die had je gisteren al gekeken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kom te niks filmpjes kijken
heb nur gisteren de uitzending
van mandaag gekijkt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En ze gaan samen wandelen, uit eten is thuis, maar bestellen ze gewoon wat.quote:
Iedereen heeft het moeilijk. Waarom de nadruk zo op de jeugd wordt gelegd snap ik ook niet hoor
Ik heb ook bijna een jaar mijn kleinkinderen niet gezien. Mijn kinderen heb ik het laatst gezien toen het nog een beetje weer was dat je buiten kon zitten. En vele met mij.
Mensen die hun bedrijf hebben opgebouwd met bloed zweet en tranen zien hun bedrijf naar de klotuh gaan.
Mensen raken hun baan kwijt, moeten hun pensioen opeten
En dan blijven ze maar zeiken over dat de jeugd het zo moeilijk heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh aloa
Heer aloa.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En 80% is depri,wat een BS.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze gaan samen wandelen, uit eten is thuis, maar bestellen ze gewoon wat.
Iedereen heeft het moeilijk. Waarom de nadruk zo op de jeugd wordt gelegd snap ik ook niet hoor
Ik heb ook bijna een jaar mijn kleinkinderen niet gezien. Mijn kinderen heb ik het laatst gezien toen het nog een beetje weer was dat je buiten kon zitten. En vele met mij.
Mensen die hun bedrijf hebben opgebouwd met bloed zweet en tranen zien hun bedrijf naar de klotuh gaan.
Mensen raken hun baan kwijt, moeten hun pensioen opeten
En dan blijven ze maar zeiken over dat de jeugd het zo moeilijk heeft“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja het is een en al nieuws o ze hebben het zo moeilijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er is wel een groep jeugd die dit niet trekt. Dat blijf je houden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is een en al nieuws o ze hebben het zo moeilijk![]()
Dat heb je onder alle leeftijden, niet alleen de jongerenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is wel een groep jeugd die dit niet trekt. Dat blijf je houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke groep dan? Die te lui zijn om te werken,of die hun drugsfeestjes missen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is wel een groep jeugd die dit niet trekt. Dat blijf je houden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt, maar ik snap wel dat jongere er veel last van hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb je onder alle leeftijden, niet alleen de jongeren
En oudere idd.![]()
In iedere leeftijdscategorie is dat welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt, maar ik snap wel dat jongere er veel last van hebben.
En oudere idd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je krijgt het er bij bij niet in dat sneue gedrag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De groep die niet naar school kan, niet verder kan met studie, opgesloten zit in huis, niet de kroeg in kan etc etc...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke groep dan? Die te lui zijn om te werken,of die hun drugsfeestjes missen?![]()
Ja dat over de depri jeugd; de meeste volwassenen hebben (als ze niet thuis kunnen werken) nog hun werk en hun collega's.
De jeugd kwam altijd normaal op school en missen hun klasgenoten nu al lange tijd. Hele dagen thuis, eigenlijk helemaal geen contacten meer. Ik begin het wel iets meer te begrijpen.
Zelf vond ik school vroeger altijd maar kut en er waren maar weinig klasgenoten waar ik een beetje mee op kan schieten, maar voor de meer populaire kinderen is dit natuurlijk wel kut.![]()
Nee, ze kunnen overdag samen dingen doen, kunnen vrijer naar buiten dan de ouderenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
Je krijgt het er bij bij niet in dat sneue gedrag.
Ze zitten veel minder lang opgesloten dan de ouderen en de mensen die hun zaak hebben moeten dichtdoenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToT
En de jeugd die liever op school zit dan thuis. Omdat het thuis een drama is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:00 schreef ToT het volgende:
Ja dat over de depri jeugd; de meeste volwassenen hebben (als ze niet thuis kunnen werken) nog hun werk en hun collega's.
De jeugd kwam altijd normaal op school en missen hun klasgenoten nu al lange tijd. Hele dagen thuis, eigenlijk helemaal geen contacten meer. Ik begin het wel iets meer te begrijpen.
Zelf vond ik school vroeger altijd maar kut en er waren maar weinig klasgenoten waar ik een beetje mee op kan schieten, maar voor de meer populaire kinderen is dit natuurlijk wel kut.![]()
Je kan thuis verder studeren doet mijn kleinzoon ook en ook mijn beide dochters moeten het nu online doen hun studiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:59 schreef aloa het volgende:
[..]
De groep die niet naar school kan, niet verder kan met studie, opgesloten zit in huis, niet de kroeg in kan etc etc...
Ze zitten niet opgesloten kunnen tot 21 uur naar buiten. De ouderen daarin tegen moeten binnen blijven zitten en wat denk je van al die mensen die in tehuizen binnen zitten al een jaar lang?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Natuurlijk lang niet altijd, want dan zou dik 80% van de jeugd het kut hebben thuis.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:02 schreef aloa het volgende:
[..]
En de jeugd die liever op school zit dan thuis. Omdat het thuis een drama is.
Maar als paps en mams werken is het wel HEEL leeg thuis.
En als paps en mams thuis zijn, kan dat door steeds bij elkaar op de lip te zitten wel wrijvingen opleveren, ja.![]()
Je kan ook met een vriend iets leuks doen, al is het dan na 21 uur thuisquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:00 schreef ToT het volgende:
Zelf vond ik school vroeger altijd maar kut en er waren maar weinig klasgenoten waar ik een beetje mee op kan schieten, maar voor de meer populaire kinderen is dit natuurlijk wel kut.
Tot 21 uur kunnen ze naar buiten.
Ouderen missen hun kinderen, weer andere missen hun ouders. Het is voor allemaal moeilijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is idd ook iets waar ik aan heb zitten denken, maar om elke dag met 1 kameraad op pad te gaan, daar krijg je ook weer irritaties van. En om je hele klas af te gaan: vandaag met Jantje, morgen met Pietje, overmorgen met Truusje, daarna met Achmed....schiet ook niet op, zeker niet als je een tyfuseind van school af woont en je klasgenoten ook ver weg wonen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook met een vriend iets leuks doen, al is het dan na 21 uur thuis
Tot 21 uur kunnen ze naar buiten.
Ouderen missen hun kinderen, weer andere missen hun ouders. Het is voor allemaal moeilijk![]()
Maar dan nog blijft de nadruk op de jongeren idd wel vrij sterk. Ik neem aan dat het nu over Halsema gaat?![]()
Ja je moet iets dan beter met een of met twee dan niets. Je hebt een vriendenclub vaak waar je iets mee doet..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is idd ook iets waar ik aan heb zitten denken, maar om elke dag met 1 kameraad op pad te gaan, daar krijg je ook weer irritaties van. En om je hele klas af te gaan: vandaag met Jantje, morgen met Pietje, overmorgen met Truusje, daarna met Achmed....schiet ook niet op, zeker niet als je een tyfuseind van school af woont en je klasgenoten ook ver weg wonen.
Dan met de een dan met de ander
Ik zie het bij mijn kleinzoon, die probeert er het beste van te maken met zijn vrienden. Heeft een baantje gezocht om er toch uit te zijn. En verder blijft een kameraad slapen zodat ze gezellig samen kunnen gamen of film kijken. Bestellen af en toe een pizzatje.
En natuurlijk zullen er wat moeite hebben maar 80%Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo zit de hele maatschappij in elkaar. De een kan er beter mee omgaan dan de ander.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Natuurlijk lang niet altijd, want dan zou dik 80% van de jeugd het kut hebben thuis.
Maar als paps en mams werken is het wel HEEL leeg thuis.
En als paps en mams thuis zijn, kan dat door steeds bij elkaar op de lip te zitten wel wrijvingen opleveren, ja.![]()
NIet alleen Halsema je hoort het al dagen op het nieuws en leest het in de krantenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:08 schreef ToT het volgende:
Maar dan nog blijft de nadruk op de jongeren idd wel vrij sterk. Ik neem aan dat het nu over Halsema gaat?
De jeugd zal ze alleen daarom al depri gaan voelen
Halsema haar zoon vermaakt zich prima.
Vertel?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
Halsema haar zoon vermaakt zich prima.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje inbreken,beetje een wapen van stiefpa op zak hebben.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie ben jij nou weer?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje inbreken,beetje een wapen van stiefpa op zak hebben.hij mag dat natuurlijk
De mantel der liefde.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja zo denk ik er ook grotendeels nog over, maar het is wel iets genuanceerder geworden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet iets dan beter met een of met twee dan niets. Je hebt een vriendenclub vaak waar je iets mee doet..
Dan met de een dan met de ander
Ik zie het bij mijn kleinzoon, die probeert er het beste van te maken met zijn vrienden. Heeft een baantje gezocht om er toch uit te zijn. En verder blijft een kameraad slapen zodat ze gezellig samen kunnen gamen of film kijken. Bestellen af en toe een pizzatje.
En natuurlijk zullen er wat moeite hebben maar 80%![]()
![]()
@mario390 Wat ben jij positief aanwezig.. leuk!* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
True!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo zit de hele maatschappij in elkaar. De een kan er beter mee omgaan dan de ander.Klopt, maar hier in dit topic is het ook bijna dagelijks een dingetje, dus ik dacht dat het door Halalsema weer opgerakeld was.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet alleen Halsema je hoort het al dagen op het nieuws en leest het in de kranten
De jeugd zal ze alleen daarom al depri gaan voelen
Maar je hebt er wel een punt; als je in het nieuws leest dat je leeftijdsgenootjes depri zijn door dit gedoe kan dat echt wel aanstekelijk werken, denk ik.![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:19 schreef Straatverlichting het volgende:
@:mario390 Wat ben jij positief aanwezig.. leuk!Zeker ja!
![]()
![]()
De Hypotheker.
Ben je nieuw hier?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat? wie ben ik?
dat was en oostenrijkse show 70s tot
80s,maa wat ben ik noemte zij zich“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik niet, voor iedereen is het moeilijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zo denk ik er ook grotendeels nog over, maar het is wel iets genuanceerder geworden.
Bij iedere leeftijd zitten mensen die het moeilijk hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoorde het voor de zoveelste keer op de radioquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:20 schreef ToT het volgende:
[..]
True!
[..]
Klopt, maar hier in dit topic is het ook bijna dagelijks een dingetje, dus ik dacht dat het door Halalsema weer opgerakeld was.
Maar je hebt er wel een punt; als je in het nieuws leest dat je leeftijdsgenootjes depri zijn door dit gedoe kan dat echt wel aanstekelijk werken, denk ik.
quote:
En waarom? We kunnen niet feesten,dat is de main reden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoorde het voor de zoveelste keer op de radio“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gruß gottIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jij mist het ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En waarom? We kunnen niet feesten,dat is de main reden.![]()
![]()
Dat is het, niet feesten niet zuipen en niet slikkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En waarom? We kunnen niet feesten,dat is de main reden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey DJMOquote:
Lul.quote:
Goedemorgen.![]()
Geen last van binnenGa jij op de fiets naar het werk aloa?
had je kop gehouden, dat KUTBEEST gaat prompt tekeerquote:
mogguh mopquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
Aloa naar het werk.
Auto, maar moet nog stukje lopen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:30 schreef Dotteke het volgende:
Geen last van binnenGa jij op de fiets naar het werk aloa?
![]()
Dat is mooi, kom je mij halen voor een rondjequote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
had je kop gehouden, dat KUTBEEST gaat prompt tekeer![]()
!
![]()
Sjaal om handschoenen aan en gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Die indruk had ik al, en Mini-ToT moet straks weer naar de opvang.![]()
Moet ik de Sjees even ombouwen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is mooi, kom je mij halen voor een rondje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O de auto niet bij de deur staan, of niet dicht bij je werk parkerenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe maarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet ik de Sjees even ombouwen.Ik wacht om kwart over de rand bij die ene hoek wel op je
Niet bij werk. Maar maakt niet uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O de auto niet bij de deur staan, of niet dicht bij je werk parkeren![]()
Wel in klederdracht dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe maarIk wacht om kwart over de rand bij die ene hoek wel op je
Ach eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:36 schreef ToT het volgende:
-18 vannacht.....dit slaat echt nergens meer op.
Ze zeiden dat het hier van de week - 15 was geweest, ik ben vroeg wakker maar kouden dan -9 heb ik nog niet gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het droog is niet maar als het met bakken de lucht uit komtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en mondkapjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
4 op een rijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Dan valt het tegen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het droog is niet maar als het met bakken de lucht uit komt![]()
Ow ja. Zo maar ff stukkie gassen. Staat nu 5 dagen stil.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:37 schreef ToT het volgende:
Deze temperaturen zijn vast niet al te jofel voor de accu van de auto he?* Contra principia negantem disputari non potest *
Northcoast.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mensen hebben ook problemen met de fietsaccuquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:40 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ow ja. Zo maar ff stukkie gassen. Staat nu 5 dagen stil.die is blijkbaar niet echt opgewassen tegen deze kou.
![]()
Mooi kapsel ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Poh, de ochtendhoop was laat vandaag. Voordeel: hopen in de baas z'n tijd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja de sneeuw slaat niets overquote:
Op deze mededelingen zit ik niet te wachtenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Poh, de ochtendhoop was laat vandaag. Voordeel: hopen in de baas z'n tijd.
Ja daar kunnen die strooiwagens niet overheen rijden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Fietspad en weg is schoon, maar voetpad niet![]()
![]()
Las t ook. Die hebben vaak wel 2 accu's.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Mensen hebben ook problemen met de fietsaccudie is blijkbaar niet echt opgewassen tegen deze kou.
* Contra principia negantem disputari non potest *
Een regelmatige stoelgang is belangrijk voor de gezondheid hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op deze mededelingen zit ik niet te wachten
Maar ben weer werken
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat moeten mensen zelf doen. Hier ben ik ook de enige waar de stoep voor het huis schoon isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Fietspad en weg is schoon, maar voetpad nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die van onze fiets raakt nu ook steeds sneller leeg.
Zodra mevrouw ToT thuis komt gaat de accu meteen mee naar binnen, en op het werk legt ze de accu in haar kluisje.![]()
Werkse Grrrrrrrr en rij/loop/fiets voorzichtigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een regelmatige stoelgang is belangrijk voor de gezondheid hoor.
Maar ben weer werken
Voor het huis wel idd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moeten mensen zelf doen. Hier ben ik ook de enige waar de stoep voor het huis schoon is![]()
Ben jij niet zo galant dat je haar met deze kou brengtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:47 schreef ToT het volgende:
Ja die van onze fiets raakt nu ook steeds sneller leeg.
Zodra mevrouw ToT thuis komt gaat de accu meteen mee naar binnen, en op het werk legt ze de accu in haar kluisje.
Klopt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:46 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Las t ook. Die hebben vaak wel 2 accu's.![]()
Tja.. hier ook maar s aan de gang.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar ben weer werken* Contra principia negantem disputari non potest *
Werksequote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar ben weer werken![]()
![]()
Hey Straat en werksequote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Tja.. hier ook maar s aan de gang.
Ik ga met die zomerbandjes niet de weg op!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben jij niet zo galant dat je haar met deze kou brengt![]()
![]()
De wegen zijn opzich wel goed.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga met die zomerbandjes niet de weg op!![]()
Sneeuw is nu wel ingereden, voorzichtig rijden
Ik moet ook met de scoot over de sneeuw, was van de week ook best engWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Na het weekend geen vorst bijna en regen dus zal de sneeuw snel weg zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ijsrallyspikes in je banden schroeven en knallen maarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:54 schreef Dotteke het volgende:
Sneeuw is nu wel ingereden, voorzichtig rijden
Ik moet ook met de scoot over de sneeuw, was van de week ook best eng
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik rij zo ook wel hoor, alleen slip je wat vaker wegquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ijsrallyspikes in je banden schroeven en knallen maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb tegenwoordig de temperatuur rechtsboven in mijn scherm staan. Af en toe wel eng hoe dat zakt nu. Nu -8.8quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach eerst zien dan geloven
Ze zeiden dat het hier van de week - 15 was geweest, ik ben vroeg wakker maar kouden dan -9 heb ik nog niet gezien
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Gisteren keek ik op weeronline en op buienradar en beiden gaven verschillende temperaturen aan. Nu zegt de een nu -8 de ander -12quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig de temperatuur rechtsboven in mijn scherm staan. Af en toe wel eng hoe dat zakt nu. Nu -8.8Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik denk dat ik meestal wel goed zit omdat het hier op de vliegbasis gemeten wordt (ze moeten weten of de nukes nog koud liggen)quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren keek ik op weeronline en op buienradar en beiden gaven verschillende temperaturen aan. Nu zegt de een nu -8 de ander -12Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk dat ik meestal wel goed zit omdat het hier op de vliegbasis gemeten wordt (ze moeten weten of de nukes nog koud liggen)
Hendig sjieke slip...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik rij zo ook wel hoor, alleen slip je wat vaker wegI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Lijkt me vrij fris op dit moment, sliploos door het leven te gaanquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Zolang ik niet vast blijf zitten vind ik het wel goed.quote:
Heb het wel een keer gehad. Mensen vegen hun sneeuw altijd in de gooed, wat inhoudt dat je dus de speciaal verlaagde stoppen niet meer op of af komt. Heb wel eens vast gestaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heee schoonheidquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:
Een gedicht over Maanvis
Wat is zo'n warme douche toch lekker
Ik heb er één en ik ben er trots op
ik vind het altijd zo enorm kut om dan weer de kou in te moetenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Morguh Mrsl
Stevig afdrogen en gelijk warm aankledenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo enorm kut om dan weer de kou in te moeten
ik ga dan het liefste terug het bed inquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stevig afdrogen en gelijk warm aankleden
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Ik heb het nooit koud hoor als ik uit de douche komquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stevig afdrogen en gelijk warm aankledenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet, in de douche is het sowieso niet snel koudMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
O niks aan met natte haren in bedquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ga dan het liefste terug het bed inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het dan juist altijd heel warm.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ook niet, in de douche is het sowieso niet snel koudWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niks aan met natte haren in bed
Een gedicht over Maanvis
Soms wel, vooral in de zomer maanden, dat schiet dan niet echt op als je gedoucht hebtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het dan juist altijd heel warm.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Kale kop?quote:
Ik heb lange haren, dat duurt altijd wel even voor die droog zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik verveel me en weet niet wat ik moet gaan doen :/Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, dan helemaal niet, maar heb het nu ook hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms wel, vooral in de zomer maanden, dat schiet dan niet echt op als je gedoucht hebtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is altijd wel iets op te ruimen of schoon te maken toch in huis?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:28 schreef DJMO het volgende:
Ik verveel me en weet niet wat ik moet gaan doen :/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kale kop?
Ik heb lange haren, dat duurt altijd wel even voor die droog zijn
Een gedicht over Maanvis
Das wel makkelijk dan. Ik hou niet zo van kale koppenquote:
Dat is het probleem juist. Ik heb geen zin om thuis te zittenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is altijd wel iets op te ruimen of schoon te maken toch in huis?
Morge.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ja ik ook niet ben het ook zat naar een jaar. Wil er ook wel op uit. Jij kan de trein pakken en er op uit gaan tochquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist. Ik heb geen zin om thuis te zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
't is ideaal en het staat me erg goed, ik zie er tiptop uit in deze coronatijdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das wel makkelijk dan. Ik hou niet zo van kale koppenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Morguh SBE , hopelijk heb je vandaag geluk en vind je iemand om je boiler te maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi schoonheid.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Als je er zelf maar tevreden mee bent toch. Dat is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
't is ideaal en het staat me erg goed, ik zie er tiptop uit in deze coronatijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
Duidelijke taalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja alleen elke mm is een graad celsius op je hoofd, dus ik doe het in de winter meestal niet helemaal kaalquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je er zelf maar tevreden mee bent toch. Dat is het belangrijkste.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Je komt momenteel toch niet echt veel buiten toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja alleen elke mm is een graad celsius op je hoofd, dus ik doe het in de winter meestal niet helemaal kaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee dat valt wel meequote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je komt momenteel toch niet echt veel buiten toch?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dan kan je het lekker kaal scheren
Mijn zoon had dat ook een tijdje, ik vond het maar helemaal niets.
Gelukkig heeft hij het nu weer laten groeien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mij zal een kaal hoofd ook niet staan.
Ik heb het als twintiger ook wel gemillimeterd gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:41 schreef Dotteke het volgende:
Dan kan je het lekker kaal scheren
Mijn zoon had dat ook een tijdje, ik vond het maar helemaal niets.
Gelukkig heeft hij het nu weer laten groeien.
Niet, ik vind het ook bij niemand staan, het ziet er altijd uit of iemand ziekelijk is ( als je weet wat ik bedoel)quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Mij zal een kaal hoofd ook niet staan.
Maar het is wel echt een modetrent momenteel al die kale koppen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een uitsnede van een foto tijdens mijn eerste FOK! crew meet gemaaktmoet ergens in 2007 of 2008 zijn geweest
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:48 schreef DJMO het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het niet mooi vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een uitsnede van een foto tijdens mijn eerste FOK! crew meet gemaaktmoet ergens in 2007 of 2008 zijn geweest
Ligt er aan of je die persoon ook met haar hebt gekend.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet, ik vind het ook bij niemand staan, het ziet er altijd uit of iemand ziekelijk is ( als je weet wat ik bedoel)
Maar het is wel echt een modetrent momenteel al die kale koppen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Toen vond ik het geweldig, zou het nu echt niet meer doen nee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik het niet mooi vind.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:48 schreef DJMO het volgende:
Vraag mij wel af wat jullie daar aan het doen zijn, je hebt een soort van zweepje in je handenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een uitsnede van een foto tijdens mijn eerste FOK! crew meet gemaaktmoet ergens in 2007 of 2008 zijn geweest
Ja, ze geloofden destijds niet dat ik een zweep had. Dus die had ik voor de lol meegenoemenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij wel af wat jullie daar aan het doen zijn, je hebt een soort van zweepje in je handenIk heb er één en ik ben er trots op
Sommige dingen wil je niet weten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij wel af wat jullie daar aan het doen zijn, je hebt een soort van zweepje in je handen
Nee, vind ik niet. Maar goed smaken verschillen nu eenmaalquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt er aan of je die persoon ook met haar hebt gekend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee gezien bovenstaand bericht vraag ik ook maar niet verder.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je niet weten.
Heb wel met @Rob te doen
Geen commentaar.* Contra principia negantem disputari non potest *
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee gezien bovenstaand bericht vraag ik ook maar niet verder.
Heb wel met @:Rob te doen![]()
Die zweep is verder niets bijzonders hoorwas een herinnering aan m'n jeugd, toen ik wel eens met m'n nichtjes ging paardrijden
Ach af en toe moet je de rollen eens omdraaien..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee gezien bovenstaand bericht vraag ik ook maar niet verder.
Heb wel met @:Rob te doen
Anders wordt het zo'n sleur.![]()
Hey Robquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:59 schreef Rob het volgende:
[..]
Ach af en toe moet je de rollen eens omdraaien..
Anders wordt het zo'n sleur.Lijkt mij nu helemaal niets voor jou met de zweep er over
A lekkuh, dankequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Troost je, dat ding ben ik al een aantal jaar kwijtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:59 schreef Rob het volgende:
[..]
Ach af en toe moet je de rollen eens omdraaien..
Anders wordt het zo'n sleur.
ligt naast je sneeuwijzers :-)quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Troost je, dat ding ben ik al een aantal jaar kwijt![]()
Ik kan jou niet peilen.quote:
Volgens mij ben je een enorme sukkel.* Contra principia negantem disputari non potest *
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:02 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik kan jou niet peilen.
Volgens mij ben je een enorme sukkel.![]()
![]()
quote:
Kijk!quote:
Waarom dat dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:02 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik kan jou niet peilen.
Volgens mij ben je een enorme sukkel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rob is terug!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Bedenk zelf ff wat svp. Zo moeilijk is t niet.quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
DJMO met een zweepje doet me weer denken aan de tijd dat Rob zich als slaafje liet behandelen
Een gedicht over Maanvis
Wees niet te blij, die komt alleen hoi zeggen koffie afleveren en dan zie je hem dagen niet meerquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees niet te blij, die komt alleen hoi zeggen koffie afleveren en dan zie je hem dagen niet meerDotteke weet 't
![]()
Je moet FOK!kers niet proberen te peilen. We zijn allemaal een beetje psychopaat hier.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Details?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:05 schreef Maanvis het volgende:
DJMO met een zweepje doet me weer denken aan de tijd dat Rob zich als slaafje liet behandelen
Nee, lama trouwens.
Hoiquote:
Een gedicht over Maanvis
Gewoon af en toe ffkes mentionen en hoppa als een duveltje uit een doosje is hij er dan even.quote:
Mis je wel hier hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt. Ik heb het zelfs zwart op wit bevestigd door m'n psychiaterquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:06 schreef Maanvis het volgende:
Je moet FOK!kers niet proberen te peilen. We zijn allemaal een beetje psychopaat hier.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:06 schreef Maanvis het volgende:
Je moet FOK!kers niet proberen te peilen. We zijn allemaal een beetje psychopaat hier.![]()
![]()
Werk jij niet vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik veel, niet de juiste alcohol op de route ofzo?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Details?
Nee, lama trouwens.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Maan durft wel hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De uitslag van mijn onderzoek volgt de 26e. Heb de Diva en SRS test gedaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb het zelfs zwart op wit bevestigd door m'n psychiaterTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Werk en het leven irl kosten nu eenmaal tijdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon af en toe ffkes mentionen en hoppa als een duveltje uit een doosje is hij er dan even.
Mis je wel hier hoor![]()
Koffietijd is over verder aan het werk
Fijne dag allemaal![]()
![]()
Zolang ik aan 't wandelen ben drink ik alleen water (of cola voor de suikers op langere afstanden).quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Weet ik veel, niet de juiste alcohol op de route ofzo?Ik heb er één en ik ben er trots op
Verkeerde alcohol, gastquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Weet ik veel, niet de juiste alcohol op de route ofzo?![]()
Misschien speelde ie UNO met een ander ofzo. Hij kreeg iig op zijn flikker van jequote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zolang ik aan 't wandelen ben drink ik alleen water (of cola voor de suikers op langere afstanden).
Een gedicht over Maanvis
Fijne dag Robquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:08 schreef Rob het volgende:
[..]
Werk en het leven irl kosten nu eenmaal tijd![]()
Koffietijd is over verder aan het werk
Fijne dag allemaal
Ik weet niet wat jij gehad hebt, maar ik heb hem nog nooit op z'n flikker gegeven, we hebben zelfs nog nooit ruzie gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien speelde ie UNO met een ander ofzo. Hij kreeg iig op zijn flikker van je
Werken? Wie doet dat nog tegenwoordigTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Opgezocht.. ok.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De uitslag van mijn onderzoek volgt de 26e. Heb de Diva en SRS test gedaan.* Contra principia negantem disputari non potest *
Zijn jullie wel eens een heel weekend bij elkaar eigenlijk of alleen even en dan weer naar huis?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gehad hebt, maar ik heb hem nog nooit op z'n flikker gegeven, we hebben zelfs nog nooit ruzie gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het was voor de grap toen dat was wel overduidelijk maar ik kan niet in 1000 topiques teruglezen wat het precies was.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gehad hebt, maar ik heb hem nog nooit op z'n flikker gegeven, we hebben zelfs nog nooit ruzie gehad
Tevens: KUTHAANTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat gaat niemand iets aan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn jullie wel eens een heel weekend bij elkaar eigenlijk of alleen even en dan weer naar huis?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, ik moest ook even zoeken. Had wel ongeveer een idee maar wist het niet zeker.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
For real? Wie denk je dat al die teringzooi betaalt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:11 schreef Maanvis het volgende:
Werken? Wie doet dat nog tegenwoordig* Contra principia negantem disputari non potest *
quote:
diva-5 en srs-Aquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook even zoeken. Had wel ongeveer een idee maar wist het niet zeker.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Jeff Bezosquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:13 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
For real? Wie denk je dat al die teringzooi betaald?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Me neus.. koffietijd voorbij.quote:
Ik zit nog aan de koffie.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Werkze!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:15 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Me neus.. koffietijd voorbij.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ach hemel, nu is er een die drie keer zo besmettelijk is
De variant van het coronavirus die is ontdekt in het Braziliaanse Amazonegebied is drie keer zo besmettelijk als de oorspronkelijke versie, meent minister van Volksgezondheid Eduardo Pazuello die in de Senaat in hoofdstad Brasilia benadrukte dat vaccins volgens de eerste onderzoeksresultaten bruikbaar zijn tegen de nieuwe variant.
https://www.telegraaf.nl/(...)-keer-besmettelijkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Werkse Straat, tot laters:Wquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:15 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Me neus.. koffietijd voorbij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En en en een mod zonder avatar had ons verhuisd naar zijn eigen forum. Was heel spannend mammieWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
O echt. Gefeliciteerd mien knul. Maaruh moet jij niet slapen s'nachtsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:18 schreef Paul het volgende:
@:dotteke mammie ik had vannacht veel poenten gepaktbent u trots
Ik was ff opgebleven en ik had in 1x 13 punten ofzo hihihiquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Gefeliciteerd mien knul. Maaruh moet jij niet slapen s'nachtsWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die Fogel aan het spielen geweestquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:18 schreef Paul het volgende:
En en en een mod zonder avatar had ons verhuisd naar zijn eigen forum. Was heel spannend mammie
Zo gaat dat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:17 schreef Dotteke het volgende:
Ach hemel, nu is er een die drie keer zo besmettelijk is
De variant van het coronavirus die is ontdekt in het Braziliaanse Amazonegebied is drie keer zo besmettelijk als de oorspronkelijke versie, meent minister van Volksgezondheid Eduardo Pazuello die in de Senaat in hoofdstad Brasilia benadrukte dat vaccins volgens de eerste onderzoeksresultaten bruikbaar zijn tegen de nieuwe variant.
https://www.telegraaf.nl/(...)-keer-besmettelijker
Gelukkig is het in het amazonegebied.
Dus je hoeft alleen op te letten dat je niet in contact komt met mensen of dieren uit het amazonegebied.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Lekker is dat dan he, dat tikt dan wel aan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik was ff opgebleven en ik had in 1x 13 punten ofzo hihihi
Heb je ook met de DT strijd meegedaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja moet je maar kijken in de geschiedenis hee, 1 topi staat nu op slot in TRAVEL heequote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die Fogel aan het spielen geweestWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
O mafklappers die van daar naar hier komen, of mafklappers die van hier daar naar toe gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zo gaat dat.
Gelukkig is het in het amazonegebied.
Dus je hoeft alleen op te letten dat je niet in contact komt met mensen of dieren uit het amazonegebied.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat geklooi van mods van andere forumonderdelen mag dat zomaar?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja moet je maar kijken in de geschiedenis hee, 1 topi staat nu op slot in TRAVEL heeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee mammie, kan je hem straf geven mammiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geklooi van mods van andere forumonderdelen mag dat zomaar?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gelukkig woon ik al mijn hele leven in Nederland!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O mafklappers die van daar naar hier komen, of mafklappers die van hier daar naar toe gaan.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Gewoon zelf doen.
Geef mij maar even admin functiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee mammie, kan je hem straf geven mammie
Kijk, dit zal ze leren (hopelijk)
DEN BOSCH - De rechtbank in Den Bosch heeft twee mannen veroordeeld tot celstraffen van vijf en zes maanden waarvan twee voorwaardelijk, voor het meedoen aan de rellen in Eindhoven op 24 januari. De politierechter hield zaken tegen twee andere verdachten aan tot 24 februari.
https://www.telegraaf.nl/(...)-en-agenten-bekogeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hee mammie dat is een stukje uit de krantquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:27 schreef Dotteke het volgende:
Kijk, dit zal ze leren (hopelijk)
DEN BOSCH - De rechtbank in Den Bosch heeft twee mannen veroordeeld tot celstraffen van vijf en zes maanden waarvan twee voorwaardelijk, voor het meedoen aan de rellen in Eindhoven op 24 januari. De politierechter hield zaken tegen twee andere verdachten aan tot 24 februari.
https://www.telegraaf.nl/(...)-en-agenten-bekogeld
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja, ik ben zelf niet bij de rechtbank geweest om een stukje te schrijvenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Hee mammie dat is een stukje uit de krant![]()
Maar wel goed dat ze die lui zo aanpakken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kheb het stukje niet gelezen mamquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik ben zelf niet bij de rechtbank geweest om een stukje te schrijven![]()
Maar wel goed dat ze die lui zo aanpakken.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hoeft ook niet
![]()
![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Mammiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Hee mammie dat is een stukje uit de krant![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom heb je een pleister? Heb je au?![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben je gevallen met schaatsen? Moet @:dotteke je verzorgen![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben je gevallen met schaatsen? Moet @:dotteke je verzorgen
Bbbrrr was even buiten. Best frisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja eigenlijk wel warmte van het zonnetjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ja.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: