SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik moest hem even inkorten.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hij past er niet helemaal in ( dit klinkt weer )quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij postte het nummer als eerste ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij past er niet helemaal in ( dit klinkt weer )“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik hoorde het op de radio, vond het wel grappig lekker deuntje ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij postte het nummer als eerste ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Drama,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nu kann je van tirol heruit ook
nur met en coronatest de niet ouder
is dann 48 uren
binnen nach tirol mag niemand![]()
En op de berg poepen mag ook weer?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik word zo moe over het gezeur over jongeren en de lockdown, man o man alsof zij de enige zijn die het moeilijk hebben.Kan je mooi je kont schoonmaken met de sneeuwquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:35 schreef FreshFruit het volgende:
En op de berg poepen mag ook weer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat problem is in hele oostenrijk
om dat je skirijden,touren lopen, mag maar de gasthuizen
op de bergen gesloten zijn![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe je goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt hoor Dot.Ik kan daar ook nix mee.Ze kunnen fokking alles.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar kan je niets mee? Ben de weg even kwijt denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
Echt hoor Dot.Ik kan daar ook nix mee.Ze kunnen fokking alles.
Heb je het nu over poepen op de berg?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Normaal zitten ze te gamen in hun rukbunker,en nu raken ze depri.Ga bij de AH werken dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
man man vannacht ook de kutvent inquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
Echt hoor Dot.Ik kan daar ook nix mee.Ze kunnen fokking alles.
de hottub samen met de stalker![]()
Ik heb de filmpjes gezien, wat een naar ventje.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man vannacht ook de kutvent in
de hottub samen met de stalker
O datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:41 schreef FreshFruit het volgende:
Normaal zitten ze te gamen in hun rukbunker,en nu raken ze depri.Ga bij de AH werken dan.
Ja erg, mijn kleinzoon is juist een baantje gaan zoek, die bezorgt nu pizza's
In het weekend komt een maat van hem gaan ze gamen of film kijken
Hij blijft slapen zodat ze gewoon thuis iets gezelligs kunnen doen als vrienden.
En verder gaat hij hardlopen, leert had van de week nog een examen. Je hoort hem echt niet mopperenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tadaaa,RESPECT.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat
Ja erg, mijn kleinzoon is juist een baantje gaan zoek, die bezorgt nu pizza's
In het weekend komt een maat van hem gaan ze gamen of film kijken
Hij blijft slapen zodat ze gewoon thuis iets gezelligs kunnen doen als vrienden.
En verder gaat hij hardlopen, leert had van de week nog een examen. Je hoort hem echt niet mopperen
ik kom te niks filmpjes kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb de filmpjes gezien, wat een naar ventje.
heb nur gisteren de uitzending
van mandaag gekijkt![]()
Die had je gisteren al gekeken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kom te niks filmpjes kijken
heb nur gisteren de uitzending
van mandaag gekijkt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En ze gaan samen wandelen, uit eten is thuis, maar bestellen ze gewoon wat.quote:
Iedereen heeft het moeilijk. Waarom de nadruk zo op de jeugd wordt gelegd snap ik ook niet hoor
Ik heb ook bijna een jaar mijn kleinkinderen niet gezien. Mijn kinderen heb ik het laatst gezien toen het nog een beetje weer was dat je buiten kon zitten. En vele met mij.
Mensen die hun bedrijf hebben opgebouwd met bloed zweet en tranen zien hun bedrijf naar de klotuh gaan.
Mensen raken hun baan kwijt, moeten hun pensioen opeten
En dan blijven ze maar zeiken over dat de jeugd het zo moeilijk heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: