quote:
diva-5 en srs-Aquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook even zoeken. Had wel ongeveer een idee maar wist het niet zeker.
Jeff Bezosquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:13 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
For real? Wie denk je dat al die teringzooi betaald?
Me neus.. koffietijd voorbij.quote:
Werkze!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:15 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Me neus.. koffietijd voorbij.
Werkse Straat, tot laters:Wquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:15 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Me neus.. koffietijd voorbij.
O echt. Gefeliciteerd mien knul. Maaruh moet jij niet slapen s'nachtsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:18 schreef Paul het volgende:
@:dotteke mammie ik had vannacht veel poenten gepaktbent u trots
Ik was ff opgebleven en ik had in 1x 13 punten ofzo hihihiquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Gefeliciteerd mien knul. Maaruh moet jij niet slapen s'nachts
Die Fogel aan het spielen geweestquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:18 schreef Paul het volgende:
En en en een mod zonder avatar had ons verhuisd naar zijn eigen forum. Was heel spannend mammie
Zo gaat dat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:17 schreef Dotteke het volgende:
Ach hemel, nu is er een die drie keer zo besmettelijk is
De variant van het coronavirus die is ontdekt in het Braziliaanse Amazonegebied is drie keer zo besmettelijk als de oorspronkelijke versie, meent minister van Volksgezondheid Eduardo Pazuello die in de Senaat in hoofdstad Brasilia benadrukte dat vaccins volgens de eerste onderzoeksresultaten bruikbaar zijn tegen de nieuwe variant.
https://www.telegraaf.nl/(...)-keer-besmettelijker
Lekker is dat dan he, dat tikt dan wel aan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik was ff opgebleven en ik had in 1x 13 punten ofzo hihihi
Ja moet je maar kijken in de geschiedenis hee, 1 topi staat nu op slot in TRAVEL heequote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die Fogel aan het spielen geweest
O mafklappers die van daar naar hier komen, of mafklappers die van hier daar naar toe gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zo gaat dat.
Gelukkig is het in het amazonegebied.
Dus je hoeft alleen op te letten dat je niet in contact komt met mensen of dieren uit het amazonegebied.
Dat geklooi van mods van andere forumonderdelen mag dat zomaar?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja moet je maar kijken in de geschiedenis hee, 1 topi staat nu op slot in TRAVEL hee
Nee mammie, kan je hem straf geven mammiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geklooi van mods van andere forumonderdelen mag dat zomaar?
Gelukkig woon ik al mijn hele leven in Nederland!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O mafklappers die van daar naar hier komen, of mafklappers die van hier daar naar toe gaan.
Geef mij maar even admin functiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee mammie, kan je hem straf geven mammie
Hee mammie dat is een stukje uit de krantquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:27 schreef Dotteke het volgende:
Kijk, dit zal ze leren (hopelijk)
DEN BOSCH - De rechtbank in Den Bosch heeft twee mannen veroordeeld tot celstraffen van vijf en zes maanden waarvan twee voorwaardelijk, voor het meedoen aan de rellen in Eindhoven op 24 januari. De politierechter hield zaken tegen twee andere verdachten aan tot 24 februari.
https://www.telegraaf.nl/(...)-en-agenten-bekogeld
Ja, ik ben zelf niet bij de rechtbank geweest om een stukje te schrijvenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Hee mammie dat is een stukje uit de krant
Kheb het stukje niet gelezen mamquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik ben zelf niet bij de rechtbank geweest om een stukje te schrijven![]()
Maar wel goed dat ze die lui zo aanpakken.
Mammiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Hee mammie dat is een stukje uit de krant
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom heb je een pleister? Heb je au?
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben je gevallen met schaatsen? Moet @:dotteke je verzorgen
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:32 schreef Paul het volgende:
[..]