En 80% is depri,wat een BS.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze gaan samen wandelen, uit eten is thuis, maar bestellen ze gewoon wat.
Iedereen heeft het moeilijk. Waarom de nadruk zo op de jeugd wordt gelegd snap ik ook niet hoor
Ik heb ook bijna een jaar mijn kleinkinderen niet gezien. Mijn kinderen heb ik het laatst gezien toen het nog een beetje weer was dat je buiten kon zitten. En vele met mij.
Mensen die hun bedrijf hebben opgebouwd met bloed zweet en tranen zien hun bedrijf naar de klotuh gaan.
Mensen raken hun baan kwijt, moeten hun pensioen opeten
En dan blijven ze maar zeiken over dat de jeugd het zo moeilijk heeft
Ja het is een en al nieuws o ze hebben het zo moeilijkquote:
quote:
Er is wel een groep jeugd die dit niet trekt. Dat blijf je houden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is een en al nieuws o ze hebben het zo moeilijk
Dat heb je onder alle leeftijden, niet alleen de jongerenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is wel een groep jeugd die dit niet trekt. Dat blijf je houden.
Welke groep dan? Die te lui zijn om te werken,of die hun drugsfeestjes missen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is wel een groep jeugd die dit niet trekt. Dat blijf je houden.
Klopt, maar ik snap wel dat jongere er veel last van hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb je onder alle leeftijden, niet alleen de jongeren
In iedere leeftijdscategorie is dat welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt, maar ik snap wel dat jongere er veel last van hebben.
En oudere idd.
De groep die niet naar school kan, niet verder kan met studie, opgesloten zit in huis, niet de kroeg in kan etc etc...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke groep dan? Die te lui zijn om te werken,of die hun drugsfeestjes missen?
Nee, ze kunnen overdag samen dingen doen, kunnen vrijer naar buiten dan de ouderenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
Je krijgt het er bij bij niet in dat sneue gedrag.
En de jeugd die liever op school zit dan thuis. Omdat het thuis een drama is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:00 schreef ToT het volgende:
Ja dat over de depri jeugd; de meeste volwassenen hebben (als ze niet thuis kunnen werken) nog hun werk en hun collega's.
De jeugd kwam altijd normaal op school en missen hun klasgenoten nu al lange tijd. Hele dagen thuis, eigenlijk helemaal geen contacten meer. Ik begin het wel iets meer te begrijpen.
Zelf vond ik school vroeger altijd maar kut en er waren maar weinig klasgenoten waar ik een beetje mee op kan schieten, maar voor de meer populaire kinderen is dit natuurlijk wel kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |