SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik moest hem even inkorten.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hij past er niet helemaal in ( dit klinkt weer )quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij postte het nummer als eerste ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij past er niet helemaal in ( dit klinkt weer )“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik hoorde het op de radio, vond het wel grappig lekker deuntje ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij postte het nummer als eerste ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Drama,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nu kann je van tirol heruit ook
nur met en coronatest de niet ouder
is dann 48 uren
binnen nach tirol mag niemand![]()
En op de berg poepen mag ook weer?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik word zo moe over het gezeur over jongeren en de lockdown, man o man alsof zij de enige zijn die het moeilijk hebben.Kan je mooi je kont schoonmaken met de sneeuwquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:35 schreef FreshFruit het volgende:
En op de berg poepen mag ook weer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat problem is in hele oostenrijk
om dat je skirijden,touren lopen, mag maar de gasthuizen
op de bergen gesloten zijn![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe je goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt hoor Dot.Ik kan daar ook nix mee.Ze kunnen fokking alles.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar kan je niets mee? Ben de weg even kwijt denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
Echt hoor Dot.Ik kan daar ook nix mee.Ze kunnen fokking alles.
Heb je het nu over poepen op de berg?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Normaal zitten ze te gamen in hun rukbunker,en nu raken ze depri.Ga bij de AH werken dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
man man vannacht ook de kutvent inquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
Echt hoor Dot.Ik kan daar ook nix mee.Ze kunnen fokking alles.
de hottub samen met de stalker![]()
Ik heb de filmpjes gezien, wat een naar ventje.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man vannacht ook de kutvent in
de hottub samen met de stalker
O datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:41 schreef FreshFruit het volgende:
Normaal zitten ze te gamen in hun rukbunker,en nu raken ze depri.Ga bij de AH werken dan.
Ja erg, mijn kleinzoon is juist een baantje gaan zoek, die bezorgt nu pizza's
In het weekend komt een maat van hem gaan ze gamen of film kijken
Hij blijft slapen zodat ze gewoon thuis iets gezelligs kunnen doen als vrienden.
En verder gaat hij hardlopen, leert had van de week nog een examen. Je hoort hem echt niet mopperenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tadaaa,RESPECT.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat
Ja erg, mijn kleinzoon is juist een baantje gaan zoek, die bezorgt nu pizza's
In het weekend komt een maat van hem gaan ze gamen of film kijken
Hij blijft slapen zodat ze gewoon thuis iets gezelligs kunnen doen als vrienden.
En verder gaat hij hardlopen, leert had van de week nog een examen. Je hoort hem echt niet mopperen
ik kom te niks filmpjes kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb de filmpjes gezien, wat een naar ventje.
heb nur gisteren de uitzending
van mandaag gekijkt![]()
Die had je gisteren al gekeken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kom te niks filmpjes kijken
heb nur gisteren de uitzending
van mandaag gekijkt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En ze gaan samen wandelen, uit eten is thuis, maar bestellen ze gewoon wat.quote:
Iedereen heeft het moeilijk. Waarom de nadruk zo op de jeugd wordt gelegd snap ik ook niet hoor
Ik heb ook bijna een jaar mijn kleinkinderen niet gezien. Mijn kinderen heb ik het laatst gezien toen het nog een beetje weer was dat je buiten kon zitten. En vele met mij.
Mensen die hun bedrijf hebben opgebouwd met bloed zweet en tranen zien hun bedrijf naar de klotuh gaan.
Mensen raken hun baan kwijt, moeten hun pensioen opeten
En dan blijven ze maar zeiken over dat de jeugd het zo moeilijk heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh aloa
Heer aloa.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En 80% is depri,wat een BS.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze gaan samen wandelen, uit eten is thuis, maar bestellen ze gewoon wat.
Iedereen heeft het moeilijk. Waarom de nadruk zo op de jeugd wordt gelegd snap ik ook niet hoor
Ik heb ook bijna een jaar mijn kleinkinderen niet gezien. Mijn kinderen heb ik het laatst gezien toen het nog een beetje weer was dat je buiten kon zitten. En vele met mij.
Mensen die hun bedrijf hebben opgebouwd met bloed zweet en tranen zien hun bedrijf naar de klotuh gaan.
Mensen raken hun baan kwijt, moeten hun pensioen opeten
En dan blijven ze maar zeiken over dat de jeugd het zo moeilijk heeft“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja het is een en al nieuws o ze hebben het zo moeilijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er is wel een groep jeugd die dit niet trekt. Dat blijf je houden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is een en al nieuws o ze hebben het zo moeilijk![]()
Dat heb je onder alle leeftijden, niet alleen de jongerenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is wel een groep jeugd die dit niet trekt. Dat blijf je houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke groep dan? Die te lui zijn om te werken,of die hun drugsfeestjes missen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is wel een groep jeugd die dit niet trekt. Dat blijf je houden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt, maar ik snap wel dat jongere er veel last van hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb je onder alle leeftijden, niet alleen de jongeren
En oudere idd.![]()
In iedere leeftijdscategorie is dat welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt, maar ik snap wel dat jongere er veel last van hebben.
En oudere idd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je krijgt het er bij bij niet in dat sneue gedrag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De groep die niet naar school kan, niet verder kan met studie, opgesloten zit in huis, niet de kroeg in kan etc etc...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke groep dan? Die te lui zijn om te werken,of die hun drugsfeestjes missen?![]()
Ja dat over de depri jeugd; de meeste volwassenen hebben (als ze niet thuis kunnen werken) nog hun werk en hun collega's.
De jeugd kwam altijd normaal op school en missen hun klasgenoten nu al lange tijd. Hele dagen thuis, eigenlijk helemaal geen contacten meer. Ik begin het wel iets meer te begrijpen.
Zelf vond ik school vroeger altijd maar kut en er waren maar weinig klasgenoten waar ik een beetje mee op kan schieten, maar voor de meer populaire kinderen is dit natuurlijk wel kut.![]()
Nee, ze kunnen overdag samen dingen doen, kunnen vrijer naar buiten dan de ouderenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
Je krijgt het er bij bij niet in dat sneue gedrag.
Ze zitten veel minder lang opgesloten dan de ouderen en de mensen die hun zaak hebben moeten dichtdoenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToT
En de jeugd die liever op school zit dan thuis. Omdat het thuis een drama is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:00 schreef ToT het volgende:
Ja dat over de depri jeugd; de meeste volwassenen hebben (als ze niet thuis kunnen werken) nog hun werk en hun collega's.
De jeugd kwam altijd normaal op school en missen hun klasgenoten nu al lange tijd. Hele dagen thuis, eigenlijk helemaal geen contacten meer. Ik begin het wel iets meer te begrijpen.
Zelf vond ik school vroeger altijd maar kut en er waren maar weinig klasgenoten waar ik een beetje mee op kan schieten, maar voor de meer populaire kinderen is dit natuurlijk wel kut.![]()
Je kan thuis verder studeren doet mijn kleinzoon ook en ook mijn beide dochters moeten het nu online doen hun studiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:59 schreef aloa het volgende:
[..]
De groep die niet naar school kan, niet verder kan met studie, opgesloten zit in huis, niet de kroeg in kan etc etc...
Ze zitten niet opgesloten kunnen tot 21 uur naar buiten. De ouderen daarin tegen moeten binnen blijven zitten en wat denk je van al die mensen die in tehuizen binnen zitten al een jaar lang?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Natuurlijk lang niet altijd, want dan zou dik 80% van de jeugd het kut hebben thuis.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:02 schreef aloa het volgende:
[..]
En de jeugd die liever op school zit dan thuis. Omdat het thuis een drama is.
Maar als paps en mams werken is het wel HEEL leeg thuis.
En als paps en mams thuis zijn, kan dat door steeds bij elkaar op de lip te zitten wel wrijvingen opleveren, ja.![]()
Je kan ook met een vriend iets leuks doen, al is het dan na 21 uur thuisquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:00 schreef ToT het volgende:
Zelf vond ik school vroeger altijd maar kut en er waren maar weinig klasgenoten waar ik een beetje mee op kan schieten, maar voor de meer populaire kinderen is dit natuurlijk wel kut.
Tot 21 uur kunnen ze naar buiten.
Ouderen missen hun kinderen, weer andere missen hun ouders. Het is voor allemaal moeilijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is idd ook iets waar ik aan heb zitten denken, maar om elke dag met 1 kameraad op pad te gaan, daar krijg je ook weer irritaties van. En om je hele klas af te gaan: vandaag met Jantje, morgen met Pietje, overmorgen met Truusje, daarna met Achmed....schiet ook niet op, zeker niet als je een tyfuseind van school af woont en je klasgenoten ook ver weg wonen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook met een vriend iets leuks doen, al is het dan na 21 uur thuis
Tot 21 uur kunnen ze naar buiten.
Ouderen missen hun kinderen, weer andere missen hun ouders. Het is voor allemaal moeilijk![]()
Maar dan nog blijft de nadruk op de jongeren idd wel vrij sterk. Ik neem aan dat het nu over Halsema gaat?![]()
Ja je moet iets dan beter met een of met twee dan niets. Je hebt een vriendenclub vaak waar je iets mee doet..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is idd ook iets waar ik aan heb zitten denken, maar om elke dag met 1 kameraad op pad te gaan, daar krijg je ook weer irritaties van. En om je hele klas af te gaan: vandaag met Jantje, morgen met Pietje, overmorgen met Truusje, daarna met Achmed....schiet ook niet op, zeker niet als je een tyfuseind van school af woont en je klasgenoten ook ver weg wonen.
Dan met de een dan met de ander
Ik zie het bij mijn kleinzoon, die probeert er het beste van te maken met zijn vrienden. Heeft een baantje gezocht om er toch uit te zijn. En verder blijft een kameraad slapen zodat ze gezellig samen kunnen gamen of film kijken. Bestellen af en toe een pizzatje.
En natuurlijk zullen er wat moeite hebben maar 80%Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo zit de hele maatschappij in elkaar. De een kan er beter mee omgaan dan de ander.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Natuurlijk lang niet altijd, want dan zou dik 80% van de jeugd het kut hebben thuis.
Maar als paps en mams werken is het wel HEEL leeg thuis.
En als paps en mams thuis zijn, kan dat door steeds bij elkaar op de lip te zitten wel wrijvingen opleveren, ja.![]()
NIet alleen Halsema je hoort het al dagen op het nieuws en leest het in de krantenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:08 schreef ToT het volgende:
Maar dan nog blijft de nadruk op de jongeren idd wel vrij sterk. Ik neem aan dat het nu over Halsema gaat?
De jeugd zal ze alleen daarom al depri gaan voelen
Halsema haar zoon vermaakt zich prima.
Vertel?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
Halsema haar zoon vermaakt zich prima.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje inbreken,beetje een wapen van stiefpa op zak hebben.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie ben jij nou weer?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje inbreken,beetje een wapen van stiefpa op zak hebben.hij mag dat natuurlijk
De mantel der liefde.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja zo denk ik er ook grotendeels nog over, maar het is wel iets genuanceerder geworden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet iets dan beter met een of met twee dan niets. Je hebt een vriendenclub vaak waar je iets mee doet..
Dan met de een dan met de ander
Ik zie het bij mijn kleinzoon, die probeert er het beste van te maken met zijn vrienden. Heeft een baantje gezocht om er toch uit te zijn. En verder blijft een kameraad slapen zodat ze gezellig samen kunnen gamen of film kijken. Bestellen af en toe een pizzatje.
En natuurlijk zullen er wat moeite hebben maar 80%![]()
![]()
@mario390 Wat ben jij positief aanwezig.. leuk!* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
True!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo zit de hele maatschappij in elkaar. De een kan er beter mee omgaan dan de ander.Klopt, maar hier in dit topic is het ook bijna dagelijks een dingetje, dus ik dacht dat het door Halalsema weer opgerakeld was.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet alleen Halsema je hoort het al dagen op het nieuws en leest het in de kranten
De jeugd zal ze alleen daarom al depri gaan voelen
Maar je hebt er wel een punt; als je in het nieuws leest dat je leeftijdsgenootjes depri zijn door dit gedoe kan dat echt wel aanstekelijk werken, denk ik.![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:19 schreef Straatverlichting het volgende:
@:mario390 Wat ben jij positief aanwezig.. leuk!Zeker ja!
![]()
![]()
De Hypotheker.
Ben je nieuw hier?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat? wie ben ik?
dat was en oostenrijkse show 70s tot
80s,maa wat ben ik noemte zij zich“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik niet, voor iedereen is het moeilijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zo denk ik er ook grotendeels nog over, maar het is wel iets genuanceerder geworden.
Bij iedere leeftijd zitten mensen die het moeilijk hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoorde het voor de zoveelste keer op de radioquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:20 schreef ToT het volgende:
[..]
True!
[..]
Klopt, maar hier in dit topic is het ook bijna dagelijks een dingetje, dus ik dacht dat het door Halalsema weer opgerakeld was.
Maar je hebt er wel een punt; als je in het nieuws leest dat je leeftijdsgenootjes depri zijn door dit gedoe kan dat echt wel aanstekelijk werken, denk ik.
quote:
En waarom? We kunnen niet feesten,dat is de main reden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoorde het voor de zoveelste keer op de radio“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gruß gottIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jij mist het ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En waarom? We kunnen niet feesten,dat is de main reden.![]()
![]()
Dat is het, niet feesten niet zuipen en niet slikkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En waarom? We kunnen niet feesten,dat is de main reden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey DJMOquote:
Lul.quote:
Goedemorgen.![]()
Geen last van binnenGa jij op de fiets naar het werk aloa?
had je kop gehouden, dat KUTBEEST gaat prompt tekeerquote:
mogguh mopquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Aloa naar het werk.
Auto, maar moet nog stukje lopen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:30 schreef Dotteke het volgende:
Geen last van binnenGa jij op de fiets naar het werk aloa?
![]()
Dat is mooi, kom je mij halen voor een rondjequote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
had je kop gehouden, dat KUTBEEST gaat prompt tekeer![]()
!
![]()
Sjaal om handschoenen aan en gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Die indruk had ik al, en Mini-ToT moet straks weer naar de opvang.![]()
Moet ik de Sjees even ombouwen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is mooi, kom je mij halen voor een rondje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O de auto niet bij de deur staan, of niet dicht bij je werk parkerenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe maarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet ik de Sjees even ombouwen.Ik wacht om kwart over de rand bij die ene hoek wel op je
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: