Natuurlijk lang niet altijd, want dan zou dik 80% van de jeugd het kut hebben thuis.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:02 schreef aloa het volgende:
[..]
En de jeugd die liever op school zit dan thuis. Omdat het thuis een drama is.
Je kan ook met een vriend iets leuks doen, al is het dan na 21 uur thuisquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:00 schreef ToT het volgende:
Ja dat over de depri jeugd; de meeste volwassenen hebben (als ze niet thuis kunnen werken) nog hun werk en hun collega's.
De jeugd kwam altijd normaal op school en missen hun klasgenoten nu al lange tijd. Hele dagen thuis, eigenlijk helemaal geen contacten meer. Ik begin het wel iets meer te begrijpen.
Zelf vond ik school vroeger altijd maar kut en er waren maar weinig klasgenoten waar ik een beetje mee op kan schieten, maar voor de meer populaire kinderen is dit natuurlijk wel kut.
Dat is idd ook iets waar ik aan heb zitten denken, maar om elke dag met 1 kameraad op pad te gaan, daar krijg je ook weer irritaties van. En om je hele klas af te gaan: vandaag met Jantje, morgen met Pietje, overmorgen met Truusje, daarna met Achmed....schiet ook niet op, zeker niet als je een tyfuseind van school af woont en je klasgenoten ook ver weg wonen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook met een vriend iets leuks doen, al is het dan na 21 uur thuis
Tot 21 uur kunnen ze naar buiten.
Ouderen missen hun kinderen, weer andere missen hun ouders. Het is voor allemaal moeilijk
Ja je moet iets dan beter met een of met twee dan niets. Je hebt een vriendenclub vaak waar je iets mee doet..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is idd ook iets waar ik aan heb zitten denken, maar om elke dag met 1 kameraad op pad te gaan, daar krijg je ook weer irritaties van. En om je hele klas af te gaan: vandaag met Jantje, morgen met Pietje, overmorgen met Truusje, daarna met Achmed....schiet ook niet op, zeker niet als je een tyfuseind van school af woont en je klasgenoten ook ver weg wonen.
Zo zit de hele maatschappij in elkaar. De een kan er beter mee omgaan dan de ander.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Natuurlijk lang niet altijd, want dan zou dik 80% van de jeugd het kut hebben thuis.
Maar als paps en mams werken is het wel HEEL leeg thuis.
En als paps en mams thuis zijn, kan dat door steeds bij elkaar op de lip te zitten wel wrijvingen opleveren, ja.
NIet alleen Halsema je hoort het al dagen op het nieuws en leest het in de krantenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:08 schreef ToT het volgende:
Maar dan nog blijft de nadruk op de jongeren idd wel vrij sterk. Ik neem aan dat het nu over Halsema gaat?
Vertel?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
Halsema haar zoon vermaakt zich prima.
Beetje inbreken,beetje een wapen van stiefpa op zak hebben.quote:
Wie ben jij nou weer?quote:
O datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje inbreken,beetje een wapen van stiefpa op zak hebben.
De mantel der liefde.quote:
Ja zo denk ik er ook grotendeels nog over, maar het is wel iets genuanceerder geworden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet iets dan beter met een of met twee dan niets. Je hebt een vriendenclub vaak waar je iets mee doet..
Dan met de een dan met de ander
Ik zie het bij mijn kleinzoon, die probeert er het beste van te maken met zijn vrienden. Heeft een baantje gezocht om er toch uit te zijn. En verder blijft een kameraad slapen zodat ze gezellig samen kunnen gamen of film kijken. Bestellen af en toe een pizzatje.
En natuurlijk zullen er wat moeite hebben maar 80%
True!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo zit de hele maatschappij in elkaar. De een kan er beter mee omgaan dan de ander.
Klopt, maar hier in dit topic is het ook bijna dagelijks een dingetje, dus ik dacht dat het door Halalsema weer opgerakeld was.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet alleen Halsema je hoort het al dagen op het nieuws en leest het in de kranten
De jeugd zal ze alleen daarom al depri gaan voelen
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:19 schreef Straatverlichting het volgende:
@:mario390 Wat ben jij positief aanwezig.. leuk!
Ben je nieuw hier?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat? wie ben ik?
dat was en oostenrijkse show 70s tot
80s,maa wat ben ik noemte zij zich
Ik niet, voor iedereen is het moeilijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zo denk ik er ook grotendeels nog over, maar het is wel iets genuanceerder geworden.
Nee hoorde het voor de zoveelste keer op de radioquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:20 schreef ToT het volgende:
[..]
True!
[..]
Klopt, maar hier in dit topic is het ook bijna dagelijks een dingetje, dus ik dacht dat het door Halalsema weer opgerakeld was.
Maar je hebt er wel een punt; als je in het nieuws leest dat je leeftijdsgenootjes depri zijn door dit gedoe kan dat echt wel aanstekelijk werken, denk ik.
quote:
En waarom? We kunnen niet feesten,dat is de main reden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoorde het voor de zoveelste keer op de radio
Jij mist het ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En waarom? We kunnen niet feesten,dat is de main reden.
Dat is het, niet feesten niet zuipen en niet slikkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En waarom? We kunnen niet feesten,dat is de main reden.
Hey DJMOquote:
Lul.quote:
had je kop gehouden, dat KUTBEEST gaat prompt tekeerquote:
mogguh mopquote:
Auto, maar moet nog stukje lopen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:30 schreef Dotteke het volgende:
Geen last van binnenGa jij op de fiets naar het werk aloa?
Dat is mooi, kom je mij halen voor een rondjequote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
had je kop gehouden, dat KUTBEEST gaat prompt tekeer
Sjaal om handschoenen aan en gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Die indruk had ik al, en Mini-ToT moet straks weer naar de opvang.
Moet ik de Sjees even ombouwen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is mooi, kom je mij halen voor een rondje
O de auto niet bij de deur staan, of niet dicht bij je werk parkerenquote:
Doe maarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet ik de Sjees even ombouwen.
Niet bij werk. Maar maakt niet uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O de auto niet bij de deur staan, of niet dicht bij je werk parkeren
Wel in klederdracht dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe maarIk wacht om kwart over de rand bij die ene hoek wel op je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |