Ach eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:36 schreef ToT het volgende:
-18 vannacht.....dit slaat echt nergens meer op.
Als het droog is niet maar als het met bakken de lucht uit komtquote:
Ja en mondkapjequote:
quote:
Dan valt het tegen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het droog is niet maar als het met bakken de lucht uit komt
Ow ja. Zo maar ff stukkie gassen. Staat nu 5 dagen stil.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:37 schreef ToT het volgende:
Deze temperaturen zijn vast niet al te jofel voor de accu van de auto he?
Northcoast.quote:
Mensen hebben ook problemen met de fietsaccuquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:40 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ow ja. Zo maar ff stukkie gassen. Staat nu 5 dagen stil.
Mooi kapsel ookquote:
Ja de sneeuw slaat niets overquote:
Op deze mededelingen zit ik niet te wachtenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Poh, de ochtendhoop was laat vandaag. Voordeel: hopen in de baas z'n tijd.
Ja daar kunnen die strooiwagens niet overheen rijden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Fietspad en weg is schoon, maar voetpad niet
Las t ook. Die hebben vaak wel 2 accu's.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Mensen hebben ook problemen met de fietsaccudie is blijkbaar niet echt opgewassen tegen deze kou.
Een regelmatige stoelgang is belangrijk voor de gezondheid hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op deze mededelingen zit ik niet te wachten
Dat moeten mensen zelf doen. Hier ben ik ook de enige waar de stoep voor het huis schoon isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Fietspad en weg is schoon, maar voetpad niet
Werkse Grrrrrrrr en rij/loop/fiets voorzichtigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een regelmatige stoelgang is belangrijk voor de gezondheid hoor.
Maar ben weer werken
Voor het huis wel idd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moeten mensen zelf doen. Hier ben ik ook de enige waar de stoep voor het huis schoon is
Ben jij niet zo galant dat je haar met deze kou brengtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:47 schreef ToT het volgende:
Ja die van onze fiets raakt nu ook steeds sneller leeg.
Zodra mevrouw ToT thuis komt gaat de accu meteen mee naar binnen, en op het werk legt ze de accu in haar kluisje.
Klopt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:46 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Las t ook. Die hebben vaak wel 2 accu's.
Tja.. hier ook maar s aan de gang.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar ben weer werken
Werksequote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar ben weer werken
Hey Straat en werksequote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Tja.. hier ook maar s aan de gang.
Ik ga met die zomerbandjes niet de weg op!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben jij niet zo galant dat je haar met deze kou brengt
De wegen zijn opzich wel goed.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga met die zomerbandjes niet de weg op!
Ijsrallyspikes in je banden schroeven en knallen maarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:54 schreef Dotteke het volgende:
Sneeuw is nu wel ingereden, voorzichtig rijden
Ik moet ook met de scoot over de sneeuw, was van de week ook best eng
Ik rij zo ook wel hoor, alleen slip je wat vaker wegquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ijsrallyspikes in je banden schroeven en knallen maar
Ik heb tegenwoordig de temperatuur rechtsboven in mijn scherm staan. Af en toe wel eng hoe dat zakt nu. Nu -8.8quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach eerst zien dan geloven
Ze zeiden dat het hier van de week - 15 was geweest, ik ben vroeg wakker maar kouden dan -9 heb ik nog niet gezien
Gisteren keek ik op weeronline en op buienradar en beiden gaven verschillende temperaturen aan. Nu zegt de een nu -8 de ander -12quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig de temperatuur rechtsboven in mijn scherm staan. Af en toe wel eng hoe dat zakt nu. Nu -8.8
ik denk dat ik meestal wel goed zit omdat het hier op de vliegbasis gemeten wordt (ze moeten weten of de nukes nog koud liggen)quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren keek ik op weeronline en op buienradar en beiden gaven verschillende temperaturen aan. Nu zegt de een nu -8 de ander -12
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk dat ik meestal wel goed zit omdat het hier op de vliegbasis gemeten wordt (ze moeten weten of de nukes nog koud liggen)
Hendig sjieke slip...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik rij zo ook wel hoor, alleen slip je wat vaker weg
Lijkt me vrij fris op dit moment, sliploos door het leven te gaanquote:
Zolang ik niet vast blijf zitten vind ik het wel goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |