Lijkt me vrij fris op dit moment, sliploos door het leven te gaanquote:
Zolang ik niet vast blijf zitten vind ik het wel goed.quote:
Heee schoonheidquote:
quote:
ik vind het altijd zo enorm kut om dan weer de kou in te moetenquote:
Stevig afdrogen en gelijk warm aankledenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo enorm kut om dan weer de kou in te moeten
ik ga dan het liefste terug het bed inquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stevig afdrogen en gelijk warm aankleden
Ik heb het nooit koud hoor als ik uit de douche komquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stevig afdrogen en gelijk warm aankleden
O niks aan met natte haren in bedquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ga dan het liefste terug het bed in
Ik heb het dan juist altijd heel warm.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ook niet, in de douche is het sowieso niet snel koud
heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niks aan met natte haren in bed
Soms wel, vooral in de zomer maanden, dat schiet dan niet echt op als je gedoucht hebtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het dan juist altijd heel warm.
Kale kop?quote:
Nee, dan helemaal niet, maar heb het nu ook hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms wel, vooral in de zomer maanden, dat schiet dan niet echt op als je gedoucht hebt
Er is altijd wel iets op te ruimen of schoon te maken toch in huis?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:28 schreef DJMO het volgende:
Ik verveel me en weet niet wat ik moet gaan doen :/
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kale kop?
Ik heb lange haren, dat duurt altijd wel even voor die droog zijn
Das wel makkelijk dan. Ik hou niet zo van kale koppenquote:
Dat is het probleem juist. Ik heb geen zin om thuis te zittenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is altijd wel iets op te ruimen of schoon te maken toch in huis?
Ja ik ook niet ben het ook zat naar een jaar. Wil er ook wel op uit. Jij kan de trein pakken en er op uit gaan tochquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist. Ik heb geen zin om thuis te zitten
't is ideaal en het staat me erg goed, ik zie er tiptop uit in deze coronatijdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das wel makkelijk dan. Ik hou niet zo van kale koppen
Hoi schoonheid.quote:
Als je er zelf maar tevreden mee bent toch. Dat is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
't is ideaal en het staat me erg goed, ik zie er tiptop uit in deze coronatijd
ja alleen elke mm is een graad celsius op je hoofd, dus ik doe het in de winter meestal niet helemaal kaalquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je er zelf maar tevreden mee bent toch. Dat is het belangrijkste.
Je komt momenteel toch niet echt veel buiten toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja alleen elke mm is een graad celsius op je hoofd, dus ik doe het in de winter meestal niet helemaal kaal
nee dat valt wel meequote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je komt momenteel toch niet echt veel buiten toch?
Ik heb het als twintiger ook wel gemillimeterd gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:41 schreef Dotteke het volgende:
Dan kan je het lekker kaal scheren
Mijn zoon had dat ook een tijdje, ik vond het maar helemaal niets.
Gelukkig heeft hij het nu weer laten groeien.
Niet, ik vind het ook bij niemand staan, het ziet er altijd uit of iemand ziekelijk is ( als je weet wat ik bedoel)quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Mij zal een kaal hoofd ook niet staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een uitsnede van een foto tijdens mijn eerste FOK! crew meet gemaaktmoet ergens in 2007 of 2008 zijn geweest
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:48 schreef DJMO het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het niet mooi vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een uitsnede van een foto tijdens mijn eerste FOK! crew meet gemaaktmoet ergens in 2007 of 2008 zijn geweest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ligt er aan of je die persoon ook met haar hebt gekend.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet, ik vind het ook bij niemand staan, het ziet er altijd uit of iemand ziekelijk is ( als je weet wat ik bedoel)
Maar het is wel echt een modetrent momenteel al die kale koppen.
Toen vond ik het geweldig, zou het nu echt niet meer doen nee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik het niet mooi vind.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:48 schreef DJMO het volgende:
Vraag mij wel af wat jullie daar aan het doen zijn, je hebt een soort van zweepje in je handenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een uitsnede van een foto tijdens mijn eerste FOK! crew meet gemaaktmoet ergens in 2007 of 2008 zijn geweest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja, ze geloofden destijds niet dat ik een zweep had. Dus die had ik voor de lol meegenoemenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij wel af wat jullie daar aan het doen zijn, je hebt een soort van zweepje in je handen
Sommige dingen wil je niet weten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij wel af wat jullie daar aan het doen zijn, je hebt een soort van zweepje in je handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |