Nee, vind ik niet. Maar goed smaken verschillen nu eenmaalquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt er aan of je die persoon ook met haar hebt gekend.
Nee gezien bovenstaand bericht vraag ik ook maar niet verder.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je niet weten.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee gezien bovenstaand bericht vraag ik ook maar niet verder.
Heb wel met @:Rob te doen
Ach af en toe moet je de rollen eens omdraaien..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee gezien bovenstaand bericht vraag ik ook maar niet verder.
Heb wel met @:Rob te doen
Hey Robquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:59 schreef Rob het volgende:
[..]
Ach af en toe moet je de rollen eens omdraaien..
Anders wordt het zo'n sleur.
A lekkuh, dankequote:
Troost je, dat ding ben ik al een aantal jaar kwijtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:59 schreef Rob het volgende:
[..]
Ach af en toe moet je de rollen eens omdraaien..
Anders wordt het zo'n sleur.
ligt naast je sneeuwijzers :-)quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Troost je, dat ding ben ik al een aantal jaar kwijt
Ik kan jou niet peilen.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:02 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik kan jou niet peilen.
Volgens mij ben je een enorme sukkel.
quote:
Kijk!quote:
Waarom dat dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:02 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik kan jou niet peilen.
Volgens mij ben je een enorme sukkel.
Bedenk zelf ff wat svp. Zo moeilijk is t niet.quote:
Wees niet te blij, die komt alleen hoi zeggen koffie afleveren en dan zie je hem dagen niet meerquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees niet te blij, die komt alleen hoi zeggen koffie afleveren en dan zie je hem dagen niet meer
Details?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:05 schreef Maanvis het volgende:
DJMO met een zweepje doet me weer denken aan de tijd dat Rob zich als slaafje liet behandelen
Hoiquote:
Gewoon af en toe ffkes mentionen en hoppa als een duveltje uit een doosje is hij er dan even.quote:
Klopt. Ik heb het zelfs zwart op wit bevestigd door m'n psychiaterquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:06 schreef Maanvis het volgende:
Je moet FOK!kers niet proberen te peilen. We zijn allemaal een beetje psychopaat hier.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:06 schreef Maanvis het volgende:
Je moet FOK!kers niet proberen te peilen. We zijn allemaal een beetje psychopaat hier.
Werk jij niet vandaag?quote:
Weet ik veel, niet de juiste alcohol op de route ofzo?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Details?
Nee, lama trouwens.
Maan durft wel hequote:
De uitslag van mijn onderzoek volgt de 26e. Heb de Diva en SRS test gedaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb het zelfs zwart op wit bevestigd door m'n psychiater
Werk en het leven irl kosten nu eenmaal tijdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon af en toe ffkes mentionen en hoppa als een duveltje uit een doosje is hij er dan even.
Mis je wel hier hoor
Zolang ik aan 't wandelen ben drink ik alleen water (of cola voor de suikers op langere afstanden).quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Weet ik veel, niet de juiste alcohol op de route ofzo?
Verkeerde alcohol, gastquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Weet ik veel, niet de juiste alcohol op de route ofzo?
Misschien speelde ie UNO met een ander ofzo. Hij kreeg iig op zijn flikker van jequote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zolang ik aan 't wandelen ben drink ik alleen water (of cola voor de suikers op langere afstanden).
Fijne dag Robquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:08 schreef Rob het volgende:
[..]
Werk en het leven irl kosten nu eenmaal tijd![]()
Koffietijd is over verder aan het werk
Fijne dag allemaal
Ik weet niet wat jij gehad hebt, maar ik heb hem nog nooit op z'n flikker gegeven, we hebben zelfs nog nooit ruzie gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien speelde ie UNO met een ander ofzo. Hij kreeg iig op zijn flikker van je
Opgezocht.. ok.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De uitslag van mijn onderzoek volgt de 26e. Heb de Diva en SRS test gedaan.
Zijn jullie wel eens een heel weekend bij elkaar eigenlijk of alleen even en dan weer naar huis?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gehad hebt, maar ik heb hem nog nooit op z'n flikker gegeven, we hebben zelfs nog nooit ruzie gehad
Ja het was voor de grap toen dat was wel overduidelijk maar ik kan niet in 1000 topiques teruglezen wat het precies was.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gehad hebt, maar ik heb hem nog nooit op z'n flikker gegeven, we hebben zelfs nog nooit ruzie gehad
Dat gaat niemand iets aan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn jullie wel eens een heel weekend bij elkaar eigenlijk of alleen even en dan weer naar huis?
Ja, ik moest ook even zoeken. Had wel ongeveer een idee maar wist het niet zeker.quote:
For real? Wie denk je dat al die teringzooi betaalt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:11 schreef Maanvis het volgende:
Werken? Wie doet dat nog tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |