Hey Fogel, ben je aan het spoken geweest met DTS hoorde ikquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet meer gezien sinds december vorig jaar
Ook niet in BB?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zien we niet meer. Maar dat heeft hij wel vaker
Hij moest ook aan zich zelf denken he
Nee als ik er even gluur nietquote:
Valt mee, we waren even op reis.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Fogel, ben je aan het spoken geweest met DTS hoorde ik
Vast wel dat is Schakel die kan tijden weg blijven dan is hij er tijden weer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nope helemaal niet meer gezien, hoop dat alles wel goed is met hem
Ik ga wel weer hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:16 schreef Dotteke het volgende:
Fogel had je beter niet kunnen zeggen
Paul was nog van slag heequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Valt mee, we waren even op reis.
Onz>men (dat was paul)>onz>trv>onz
Da’s alles
Waar staat dat je moet gaan?quote:
Ook zo lang danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel dat is Schakel die kan tijden weg blijven dan is hij er tijden weer.
Vreselijk vond ik dat, vond het haast op treiteren lijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:18 schreef Jippie het volgende:
Nu nog even een smartlappenuurtje met @:FreshFruit, dan ben ik weer helemaal de oude![]()
In mijn kalender, even vergaderen zo. Hoera.quote:
Volgens mij nog wel langerquote:
O ja daar kom je dan niet onderuit. Maar nog even en dan heb je weekendquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
In mijn kalender, even vergaderen zo. Hoera.
Hey FF was je in slaap gevallen?quote:
Is dat dan niet beperkt geldig? het geld bedrag wat je erop zet?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:21 schreef Maanvis het volgende:
zo net ff stukje gewandeld om mijn ov chipkaart op te laden.. niet dat dat nu nodig is maar dan heb ik buiten weer ff gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |