Ja ik ben gelukkig met F. nuquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En ben je al een beetje over de afwijzing heen?
Nou ik denk dat van het weekend de binnen en buitenkant in elkaar gaan. En dan is het uit laten hangen voordat de voering aan de buitenkant vast gemaakt wordt met de hand.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:43 schreef Dotteke het volgende:
@:ieniminimuis hoe is het met je winterjasje?
Waarom vragen jullie dat elke weekquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
En wat vindt ze er zelf van dat jij verkering met haar hebt?
Huh wij hebben nooit gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij was het Paul die het uitmaakte
Bijna klaar dus. Misschien heb je er deze winter nog iets aan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou ik denk dat van het weekend de binnen en buitenkant in elkaar gaan. En dan is het uit laten hangen voordat de voering aan de buitenkant vast gemaakt wordt met de hand.
Oh ja hoor. Ik denk dat ik hem wel aan kan volgende maandquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna kleeft dus. Misschien heb je er deze winter nog iets aan.
Leuk. En al wat in de planning voor daarna?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Ik denk dat ik hem wel aan kan volgende maand
Ik volg je niet heequote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk bewijs. Met je ontkenning
ToTquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat jullie nooit lichaamsvloeistoffen onderling hebben uitgewisseld.
Jij bent ook altijd zo lekker direct.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd zo lekker direct.
Nee niet echt wat concreet. Al liggen er genoeg patronen die ik wel wil makenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk. En al wat in de planning voor daarna?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:06 schreef Dotteke het volgende:
Moet ook altijd lachen. Dan denk ik hoe komt hij er weer bij/op
Stof kopen gaat nu alleen wat moeilijk momenteelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee niet echt wat concreet. Al liggen er genoeg patronen die ik wel wil maken
Ik heb een kast volquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stof kopen gaat nu alleen wat moeilijk momenteel
Ik? Niet zo heel slecht deze keer, ondanks dat Mini-ToT weer erg actief was op sommige momenten. Alleen had mevrouw ToT d'r wekker vanmorgen akelig hard staan.quote:
Dat is handig. Had ik ook altijd wel.quote:
Lukt het nog steeds wel in zijn eigen bedje?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik? Niet zo heel slecht deze keer, ondanks dat Mini-ToT weer erg actief was op sommige momenten. Alleen had mevrouw ToT d'r wekker vanmorgen akelig hard staan.Daarna niet zo veel meer kunnen slapen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lukt het nog steeds wel in zijn eigen bedje?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat er caffeine pillen bestaan. En dat ik die nooit mag, omdat ik dan een week niet slaap en zo hyperactief wordt dat ik eigenlijk niets kan doen.
Dat was het wel.
Ik kan 3 kleine kopjes nog wel aan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
1 kop koffie en het lijkt alsof ik strak sta
Gewoon pep pakkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat er caffeine pillen bestaan. En dat ik die nooit mag, omdat ik dan een week niet slaap en zo hyperactief wordt dat ik eigenlijk niets kan doen.
Dat was het wel.
Vervelend, ook voor het mannekequote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:14 schreef ToT het volgende:
[..]Dat is helaas weer terug bij af.
Vanavond gaan we het weer proberen, maar hij is tegenwoordig zelfs onrustig als hij ons niet allebei tegelijk kan aanraken 's nachts.
quote:
Ik kan het helemaal niet drinken, ik drink zonder cafeïnequote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
1 kop koffie en het lijkt alsof ik strak sta
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had laatst rugpijn op werk en was sjaggie. Ik nam pijnstillers en koffie.
Vrolijk en niet te stoppen was ik toen![]()
Ooit 3 koppen koffie gehad in een middag, mijn collega's hebben mij de toegang tot het koffiemachine ontzbegt.
[..]
Ik hoop dat ze daar iets aan kunnen doenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij werd vanmorgen ook niet al te vrolijk wakker.
Nog niet, maar we gaan nog gebeld worden door iemand die adviezen kan geven over het slapen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar iets aan kunnen doen
Zijn jullie ondertussen als ergens geweest behalve bij de dietiste?
Word je dan zo'n hamstertjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had laatst rugpijn op werk en was sjaggie. Ik nam pijnstillers en koffie.
Vrolijk en niet te stoppen was ik toen![]()
Ooit 3 koppen koffie gehad in een middag, mijn collega's hebben mij de toegang tot het koffiemachine ontzbegt.
[..]
Dat zal wel heel fijn zijn of nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet, maar we gaan nog gebeld worden door iemand die adviezen kan geven over het slapen.
Daarom slaap jij zo slechtquote:
Mini-tot bolkt iedereen de moeder onder de username @Paul. Had je dat niet door?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom slaap jij zo slechtDenk dat mini tot nog niet aan het DTSsen is
Ja zoiets.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mini-tot bolkt iedereen de moeder onder de username @:paul. Had je dat niet door?
A gossie, dat kleine mannekequote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mini-tot bolkt iedereen de moeder onder de username @:paul. Had je dat niet door?
ja daarom noemde ie je mamaquote:
Ik heb het over Mini ToT niet over Paulquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wowowo 5 min dts is spannender dan 15 jaar GTST
Nee, jij maakt het nog gekkerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]Dotteke is mevrouw ToT?!?
Wat een plottwist!!!
GTST is er niks bij!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]Dotteke is mevrouw ToT?!?
Wat een plottwist!!!
Ga je hem nu al ophalen dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:37 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik ga weer ff peutersleuren.Hopelijk is hij zo in een betere bui als ik hem ophaal!
Gewoon zeggen dat ie straks weer lekker slotjess mag zetten als ie thuis isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:37 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik ga weer ff peutersleuren.Hopelijk is hij zo in een betere bui als ik hem ophaal!
Hier staat de zon nog niet op het glas, de huizen die er voor gebouwd zijn houden de zon van de ramen haf nu de zon nog laag staatquote:
Stomme huizenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier staat de zon nog niet op het glas, de huizen die er voor gebouwd zijn houden de zon van de ramen haf nu de zon nog laag staat
Hier zie je toch veel mensen wandelenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Stomme huizen
Als er geen sneeuw lag, was ik wel gaan wandelen. volgende week maar weer
Ze zijn nu binnen bezig?
Ah vanwege het weer natuurlijk.. Klopt sommige wandelen wel door de sneeuw..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:41 schreef Dotteke het volgende:
O
[..]
Hier zie je toch veel mensen wandelen
Nee, ze zijn helemaal niet bezig aan de overkant, het is de hele week al stil
Heel af en toe komt de aannemen een kijkje nemen,
Ja de sneeuw is nu wel platgetrapt en op de straten zie je ook wel mensen lopenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah vanwege het weer natuurlijk.. Klopt sommige wandelen wel door de sneeuw..
1,,5 parkeerplaats per woning moet er zijn. Maar ja als er mensen zijn die 2 auto's hebben kom je al snel tekortquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja maar dan moeten ze toch ook parkeer plaatsen bij maken
Ja, hoorde het ook. Moet niet gekker worden, maar goed heb ik het vanmorgen al uitgebreid over gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Ah jij hoorde het ook op de radio van 538, benieuwd wat voor vrijheden ze krijgen dan
Hello Jippiequote:
Zou helemaal fijn zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Of hun kinderen en kleinkinderen weer zien
Echt wel heb ze nu lang genoeg niet gezien en kunnen knuffelenquote:
Ja, die komen niet veel meer voorbijquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:11 schreef Jippie het volgende:
Het werd wel weer eens tijd voor wat glitters
Die zien we niet meer. Maar dat heeft hij wel vakerquote:
Nee johquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou dan gooien we toch wat glitters plaatjes in dts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |