Ze zeggen er ook bij dat dit ook weer kan veranderen. Dat deze man niet meer gezond gaat worden lijkt mij wel duidelijk. Het is gewoon propaganda.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:52 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Wat ik wel frappant vind is dat dat Turkse ziekenhuis zegt dat er verbetering is...
quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:52 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Wat ik wel frappant vind is dat dat Turkse ziekenhuis zegt dat er verbetering is...
Een kleine verbetering terwijl hij, na wat rekenen, waarschijnlijk al bijna een maand aan de beademing op de IC ligt. Als je voor elke dag IC een week herstel rekent dan is hij straks al een half jaar zoet als hij morgen op miraculeuze wijze geneest.quote:Het ziekenhuis in Ankara waar de vader van Furkan op dit moment nog ligt, laat aan de NOS weten dat de situatie per dag bekeken wordt en dat collega's in Nederland wellicht kijken naar een waardig leven op lange termijn. De man ligt in Turkije nog aan de beademing. Volgens het ziekenhuis is er een kleine verbetering te zien, maar er wordt wel benadrukt dat de situatie elke dag kan veranderen.
Denk idd dat het vooral hiermee te maken heeft.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Een kleine verbetering terwijl hij, na wat rekenen, waarschijnlijk al bijna een maand aan de beademing op de IC ligt. Als je voor elke dag IC een week herstel rekent dan is hij straks al een half jaar zoet als hij morgen op miraculeuze wijze geneest.
De realiteit is gewoon dat we in Nederland niet genoeg zorgcapaciteit hebben, dan heb je de keuze of je deze man 3 tot 4 maanden op de IC houdt of in diezelfde tijd 3 anderen helpt.
Moeten de Turken weten. Niet ons probleem wat mij betreft.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:34 schreef Discombobulate het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ndere-landen-op.html
Jezus, dit kost toch klauwen met geld? Even een IC patiënt in een speciaal vliegtuig naar Ankara vliegen.
Volgens cijfers van gisteren is ons totaalpercentage nu 2,69 in elk geval.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:06 schreef Caland het volgende:
Volgens de T zijn we flink gestegen op de vaccinatieranglijst![]()
HUGOD
Iemand de meest actuele cijfers?
Het zouden er deze week 250k zijn toch? Ik zie het alweer voor me dat Hugo volgende week met de mededeling komt, ja, door de sneeuw zijn het er toch maar 115k geworden...quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgens cijfers van gisteren is ons totaalpercentage nu 2,69 in elk geval.
Je ziet bij veel van die patiënten een wat schommelend ziektebeeld waarbij een lichte verbetering weer gevolgd wordt door een flinke terugval.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Een kleine verbetering terwijl hij, na wat rekenen, waarschijnlijk al bijna een maand aan de beademing op de IC ligt. Als je voor elke dag IC een week herstel rekent dan is hij straks al een half jaar zoet als hij morgen op miraculeuze wijze geneest.
De realiteit is gewoon dat we in Nederland niet genoeg zorgcapaciteit hebben, dan heb je de keuze of je deze man 3 tot 4 maanden op de IC houdt of in diezelfde tijd 3 anderen helpt.
115.000 krokettenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:21 schreef popje het volgende:
[..]
Het zouden er deze week 250k zijn toch? Ik zie het alweer voor me dat Hugo volgende week met de mededeling komt, ja, door de sneeuw zijn het er toch maar 115k geworden...
Maar wat is een goed alternatief, uedereen zijn eigen voedsel verbouwen en verder van god los of communisme en iedereen honger?quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:45 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat heet kapitalisme. Een samenleving die gebouwd is op alleen maar groeien groeien groeien. Aandeelhouders die groei eisen of anders boos worden.
In die zin is een great reset niet eens een slecht idee. Het huidige hyper kapitalisme is verrotter dan verrot.
Hugo is al véle malen door het ijs gezaktquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:33 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
weet iedereen ondertussen nu wat je moet doen als je door het ijs valt?
Zwemmenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:33 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Lockdown tegen terroristen!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:38 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Gaarne avondklok en lockdown verlenging voor deze dodelijke mutatie!!
Dat virus is veel gevaarlijker en daar doen we al jaren niks aan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:38 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Lul niet zo stom. AIVD in Nederland heeft al vele aanslagen verijdeld.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:42 schreef asco het volgende:
[..]
Dat virus is veel gevaarlijker en daar doen we al jaren niks aan.
Je kinderen zullen je later wel eens vertellen wie er stom lulde.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:44 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Lul niet zo stom. AIVD in Nederland heeft al vele aanslagen verijdeld.
Nou, vertel, hoezo doen we al jaren 'niks' tegen IS?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:47 schreef asco het volgende:
[..]
Je kinderen zullen je later wel eens vertellen wie er stom lulde.
Het aantal doden aan terrorisme stelt anders niets voor in vergelijking met het aantal covid 19 doden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:42 schreef asco het volgende:
[..]
Dat virus is veel gevaarlijker en daar doen we al jaren niks aan.
Daar zijn andere topics voor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:48 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Nou, vertel, hoezo doen we al jaren 'niks' tegen IS?
Het schijnt ook dat IS naamsverandering overweegt naar IV.... ... (Islamitische Variant)quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:38 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Moeten we nou constant in angst blijven leven of?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:38 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Handen stuk wassen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:33 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
En vergeet niet dat dalijk alle pedofielen weer massaal kinderen ontvoeren zodra de anderhalve meter is afgeschaft!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:38 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Kan me niet vaak genoeg herhaald wordenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:50 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-maatregelen-corona
Goede video 😄
Blijven pushen die kant van het verhaal 😃
quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:39 schreef Red_85 het volgende:
Klein item over jongeren
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-maatregelen-corona
volwassen hebben er geen last van?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kan me niet vaak genoeg herhaald worden
[..]
Tijd voor een alcoholverbod dus.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:38 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Huh, lijkt me wel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volwassen hebben er geen last van?
Volgens de T inmiddels 3,8quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgens cijfers van gisteren is ons totaalpercentage nu 2,69 in elk geval.
?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:58 schreef leolinedance het volgende:
De avondklok zal wel snel naar 20u gaan. Werkt in andere landen ook niet, dus zal hier wel weer ingevoerd worden.
Welk filmpje bedoel je precies?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:00 schreef leolinedance het volgende:
En invoeren medische mondkapjes. Dat zou echt briljant zijn. Is Hugo zijn filmpje opeens weer actueel.
17 uur is logischer. Voorkom je ook dat mensen onnodig naar kantoor gaanquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:58 schreef leolinedance het volgende:
De avondklok zal wel snel naar 20u gaan. Werkt in andere landen ook niet, dus zal hier wel weer ingevoerd worden.
Ja joh een avondklok van 9 tot 17quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
17 uur is logischer. Voorkom je ook dat mensen onnodig naar kantoor gaan
En nog handen schudden ook.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:54 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Mevrouw Koopmans hoeft geen mondkapje op in China als ze mensen ziet die niet uit de bubbel komen. Hoezo meten met twee maten. Voor de elite gelden de regels niet?
Fijn hè. Een land waar ze een zero-covid beleid hebben..er zijn zelfs indoor-feesten in China. Wist je dat?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:54 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Mevrouw Koopmans hoeft geen mondkapje op in China als ze mensen ziet die niet uit de bubbel komen. Hoezo meten met twee maten. Voor de elite gelden de regels niet?
Dat vind ik een heel goed idee!quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:02 schreef popje het volgende:
[..]
Ja joh een avondklok van 9 tot 17
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:01 schreef galantis het volgende:
[..]
Welk filmpje bedoel je precies?
Ministeriële vrijstelling heet dat, gelukkig is het virus slimquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:54 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat je hier een redelijk veilige gok op kan wagenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:03 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De Belgische fabriek die de tekorten bij AZ zou veroorzaken zegt van niks te weten. Heel bijzonder.
Maakt dat er nog twee scenario’s over zijn.
1. AZ heeft geen opdracht gegeven.
2. AZ heeft onze doses aan een ander verkocht.
Gewoon verplicht de hele dag binnenblijven met uitzondering van een uurtje per dag.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
17 uur is logischer. Voorkom je ook dat mensen onnodig naar kantoor gaan
Denk die. Doordat het contract van de eu alleen een inspanningsverplichting bevatte en geen leveringsverplichting, SLA of wat dan ook. AZ is ook maar gewoon een commerciële organisatie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:03 schreef trein2000 het volgende:
Handboeien om en zwart/wit gestreept pak aan. alleen zo krijgen we corona eronder.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gewoon verplicht de hele dag binnenblijven met uitzondering van een uurtje per dag.
Nooit meer naar buiten, in je bed blijven liggen en stoppen met ademen! Kan het virus ook niet op je overspringen!quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:11 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Handboeien om en zwart/wit gestreept pak aan. alleen zo krijgen we corona eronder.
Die je in je tuin mag doorbrengen. Of op je balkon.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gewoon verplicht de hele dag binnenblijven met uitzondering van een uurtje per dag.
ik gok op 2quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:03 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De Belgische fabriek die de tekorten bij AZ zou veroorzaken zegt van niks te weten. Heel bijzonder.
Maakt dat er nog twee scenario’s over zijn.
1. AZ heeft geen opdracht gegeven.
met huisarrest mag je nog meer uren naar buiten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Even serieuze vraag, hoe lang dan?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met huisarrest mag je nog meer uren naar buiten.
Voor bezoekers aan China die 2 weken in quarantaine geweest zijn hoeven inderdaad de Nederlandse corona regels niet gevolgd te worden. Gek he?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:54 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
ik gok tussen de 4-6 uurquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Even serieuze vraag, hoe lang dan?
Heb het gelukkig nooit gehad en ken ook niemand met een enkelband...
Ik dacht dat zij dat gruwelijk lekkere wijf was die ook wel eens iets over corona wil vertellen. Viel dat effe tegenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:24 schreef popje het volgende:
https://debalie.nl/programma/het-virus-blijft-09-02-2021/
Echt, die Rosanne Hertzberger, zum kotzen! 'Ik heb geen zin om ziek te worden, dus laat de rest van de maatschappij maar lekker opgesloten blijven, ook al zijn alle kwetsbaren gevaccineerd!'
Vanaf wanneer zegt ze dat?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:24 schreef popje het volgende:
Echt, die Rosanne Hertzberger, zum kotzen! 'Ik heb geen zin om ziek te worden, dus laat de rest van de maatschappij maar lekker opgesloten blijven, ook al zijn alle kwetsbaren gevaccineerd!'
Je mag België alleen niet in zonder ECHT geldende reden. Ik weet niet of even kijken bij een klant daaronder valt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:21 schreef leolinedance het volgende:
Mag je eigenlijk voor werk gewoon even België in en weer terug? Ik wilde volgende week even bij een klant langs om iets te bekijken, max een uurtje.
Lees nu dat je bij terugkeer in NL in thuisquarantaine moet. Maar dat was toch altijd pas als je minimaal 24 of 48 uur daar was geweest? Is dat nu veranderd?
Edit:
Aha, het is slechts een advies
Reisadvies België | Ministerie van Buitenlandse Zaken
https://www.nederlandwere(...)ie/reizen/reisadvies
export naar de UK waar ze wel een leveringsplicht hadden staan in het contract.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier een redelijk veilige gok op kan wagen
Bewijs het eens.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zou hooguit betekenen dat de boel afvlakt en er geen sprake meer is van een daling week-op-week.
Volgende week gaan we weer omhoog. Zoals al in januari voorspeld overigens.
belgie in is geen advies en volgende week strenge controles.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:21 schreef leolinedance het volgende:
Mag je eigenlijk voor werk gewoon even België in en weer terug? Ik wilde volgende week even bij een klant langs om iets te bekijken, max een uurtje.
Lees nu dat je bij terugkeer in NL in thuisquarantaine moet. Maar dat was toch altijd pas als je minimaal 24 of 48 uur daar was geweest? Is dat nu veranderd?
Edit:
je moet toch een verklaring van eer invullen en bij je hebben, vooral ze nu strenger gaan controleren in belgie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:21 schreef leolinedance het volgende:
Edit:
Hugo stond voorop mijn favoriete hardlooptijdschrift. Ik had spontaan geen zin meer om het te gaan lezen.quote:
en je krijgt een boete en word terug gestuurdquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je moet toch een verklaring van eer invullen en bij je hebben, vooral ze nu strenger gaan controleren in belgie.
als het niet kloptquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en je krijgt een boete en word terug gestuurd
Moet zeggen dat op een wat stroef begin na het vaccineren toch wel aardig vorm begint te krijgen. Benieuwd hoe dat gaat als de ketchupfles op gang begint te komen.quote:
Uhh ik post een bron van de Nederlandse overheid die notabene vandaag is geupdate. Mag er toch wel vanuit gaan dat die informatie klopt?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
belgie in is geen advies en volgende week strenge controles.
dus werkgeversverklaring van de klant/werkgever bij je hebben
dat is als je terugkomt uit België, wij hebben het hoe kom je België in.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Uhh ik post een bron van de Nederlandse overheid die notabene vandaag is geupdate. Mag er toch wel vanuit gaan dat die informatie klopt?
Mischien nuttiger om de informatie van de Belgische overheid te checken?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Uhh ik post een bron van de Nederlandse overheid die notabene vandaag is geupdate. Mag er toch wel vanuit gaan dat die informatie klopt?
Ik heb het overigens niet over na 21uur hè. Dan snap ik dat een papiertje nodig is. Maar gewoon overdag.
Ik lees daar niks over op die site. Maar lees er wellicht overheen ergens.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je moet toch een verklaring van eer invullen en bij je hebben, vooral ze nu strenger gaan controleren in belgie.
https://www.1limburg.nl/s(...)ie-dit-moet-je-wetenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik lees daar niks over op die site. Maar lees er wellicht overheen ergens.
Ja halloquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien nuttiger om de informatie van de Belgische overheid te checken?
Dat is geen bron van onze overheid. Maar goed, die verklaring kan ik zo fixen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/s(...)ie-dit-moet-je-weten
staat wel een link in naar de bewijs van eer, ff uitprinten en invullen, dat voeg je bij je werkgeversverklaring, anders even met het RIVM bellen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is geen bron van onze overheid.
Werkgeversverklaring zie ik ook niet staan. Maar bedankt voor het meedenkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
staat wel een link in naar de bewijs van eer, ff uitprinten en invullen, dat voeg je bij je werkgeversverklaring, anders even met het RIVM bellen.
https://www.belgium.be/nl(...)tbreiding_isolatie_0quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Werkgeversverklaring zie ik ook niet staan. Maar bedankt voor het meedenken
Wat een bullshit ook eigenlijk allemaal hè pffff![]()
je kan ook met de klant zoomenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Werkgeversverklaring zie ik ook niet staan. Maar bedankt voor het meedenken
Wat een bullshit ook eigenlijk allemaal hè pffff![]()
Van NOS.nlquote:De landelijke GGD GHOR ziet geen terugloop in het aantal mensen dat zich laat testen of vaccineren vanwege het winterse weer. Zondag besloot de GGD alle test- en vaccinatielocaties vanwege code rood te sluiten. De 40.000 afspraken voor prikken en vaccineren op die dag zijn verzet naar een later moment.
"We maken nu extra meters om dit in te lopen, maar er is voldoende capaciteit", verzekert woordvoerder Jacqueline Toonen. "Ondanks de sneeuw wisten mensen de afgelopen dagen onze test- en priklocaties wel te vinden. Heel fijn."
Maandag heeft een kwart van de mensen die een vaccinatie zou krijgen de afspraak moeten verzetten. "Er zijn maandag 19.411 mensen gevaccineerd, 6000 minder dan gepland. En op de testlocaties zijn er maandag 24.150 tests afgenomen, ongeveer 2000 minder dan gepland. Dinsdag werden er 30.920 mensen getest, 1900 minder dan gepland", aldus de woordvoerder.
Ach andere sporten mogen ook niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:46 schreef trein2000 het volgende:
NK marathon mag niet doorgaan.
Wat een grapjassen.
Ik heb sterk het idee dat beeldvorming hier bepalender is dan daadwerkelijk risico.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:51 schreef popje het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)on-op-natuurijs.html
![]()
Een te groot risico voor de volksgezondheid... Wat triest.
dan zijn de verkiezingen helemaal er al aan, met deze voorwaardenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:51 schreef popje het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)on-op-natuurijs.html
![]()
Een te groot risico voor de volksgezondheid... Wat triest.
Ik kijk iedere week voetbal en de zaalsporten (binnen!) zijn voor de hoogste klassen ook gewoon aan de gang. Dus dat is onzin.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ach andere sporten mogen ook niet.
Volgend jaar weer nieuwe kans.
Alleen hier?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb sterk het idee dat beeldvorming hier bepalender is dan daadwerkelijk risico.
Onzin.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ach andere sporten mogen ook niet.
Volgend jaar weer nieuwe kans.
Rosanne heeft geen zin om 2 weken plat op de bank te liggen. Maar de hele samenleving plat blijven leggen is wel gerechtvaardigd? Dan kan ze haarzelf toch ook opsluiten in haar eigen huis? Ze merkt het ook niet in haar portemonnee deze crisis, makkelijk praten heeft ze.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:24 schreef popje het volgende:
Wel extra onvoldoende. Beetje waardeloos compromis. Je mag al best veel onvoldoendes halen. Wat is dan nog de waarde van het diploma? Dan wordt het meer een diagnostisch instrument. (Niet dat ik daar perse tegen ben.)quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:53 schreef Janneke141 het volgende:
Examens gaan door, volgens de Telegraaf.
* Janneke141 is blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |