Denk die. Doordat het contract van de eu alleen een inspanningsverplichting bevatte en geen leveringsverplichting, SLA of wat dan ook. AZ is ook maar gewoon een commerciële organisatie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:03 schreef trein2000 het volgende:
2. AZ heeft onze doses aan een ander verkocht.
Handboeien om en zwart/wit gestreept pak aan. alleen zo krijgen we corona eronder.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gewoon verplicht de hele dag binnenblijven met uitzondering van een uurtje per dag.
Nooit meer naar buiten, in je bed blijven liggen en stoppen met ademen! Kan het virus ook niet op je overspringen!quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:11 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Handboeien om en zwart/wit gestreept pak aan. alleen zo krijgen we corona eronder.
Die je in je tuin mag doorbrengen. Of op je balkon.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gewoon verplicht de hele dag binnenblijven met uitzondering van een uurtje per dag.
ik gok op 2quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:03 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De Belgische fabriek die de tekorten bij AZ zou veroorzaken zegt van niks te weten. Heel bijzonder.
Maakt dat er nog twee scenario’s over zijn.
1. AZ heeft geen opdracht gegeven.
2. AZ heeft onze doses aan een ander verkocht.
met huisarrest mag je nog meer uren naar buiten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Even serieuze vraag, hoe lang dan?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met huisarrest mag je nog meer uren naar buiten.
Voor bezoekers aan China die 2 weken in quarantaine geweest zijn hoeven inderdaad de Nederlandse corona regels niet gevolgd te worden. Gek he?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:54 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Mevrouw Koopmans hoeft geen mondkapje op in China als ze mensen ziet die niet uit de bubbel komen. Hoezo meten met twee maten. Voor de elite gelden de regels niet?
ik gok tussen de 4-6 uurquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Even serieuze vraag, hoe lang dan?
Heb het gelukkig nooit gehad en ken ook niemand met een enkelband...
Ik dacht dat zij dat gruwelijk lekkere wijf was die ook wel eens iets over corona wil vertellen. Viel dat effe tegenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:24 schreef popje het volgende:
https://debalie.nl/programma/het-virus-blijft-09-02-2021/
Echt, die Rosanne Hertzberger, zum kotzen! 'Ik heb geen zin om ziek te worden, dus laat de rest van de maatschappij maar lekker opgesloten blijven, ook al zijn alle kwetsbaren gevaccineerd!'
Vanaf wanneer zegt ze dat?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:24 schreef popje het volgende:
https://debalie.nl/programma/het-virus-blijft-09-02-2021/
Echt, die Rosanne Hertzberger, zum kotzen! 'Ik heb geen zin om ziek te worden, dus laat de rest van de maatschappij maar lekker opgesloten blijven, ook al zijn alle kwetsbaren gevaccineerd!'
Je mag België alleen niet in zonder ECHT geldende reden. Ik weet niet of even kijken bij een klant daaronder valt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:21 schreef leolinedance het volgende:
Mag je eigenlijk voor werk gewoon even België in en weer terug? Ik wilde volgende week even bij een klant langs om iets te bekijken, max een uurtje.
Lees nu dat je bij terugkeer in NL in thuisquarantaine moet. Maar dat was toch altijd pas als je minimaal 24 of 48 uur daar was geweest? Is dat nu veranderd?
Edit:
Aha, het is slechts een advies
Reisadvies België | Ministerie van Buitenlandse Zaken
https://www.nederlandwere(...)ie/reizen/reisadvies
export naar de UK waar ze wel een leveringsplicht hadden staan in het contract.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier een redelijk veilige gok op kan wagen
Bewijs het eens.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zou hooguit betekenen dat de boel afvlakt en er geen sprake meer is van een daling week-op-week.
Volgende week gaan we weer omhoog. Zoals al in januari voorspeld overigens.
belgie in is geen advies en volgende week strenge controles.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:21 schreef leolinedance het volgende:
Mag je eigenlijk voor werk gewoon even België in en weer terug? Ik wilde volgende week even bij een klant langs om iets te bekijken, max een uurtje.
Lees nu dat je bij terugkeer in NL in thuisquarantaine moet. Maar dat was toch altijd pas als je minimaal 24 of 48 uur daar was geweest? Is dat nu veranderd?
Edit:
je moet toch een verklaring van eer invullen en bij je hebben, vooral ze nu strenger gaan controleren in belgie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:21 schreef leolinedance het volgende:
Edit:
Hugo stond voorop mijn favoriete hardlooptijdschrift. Ik had spontaan geen zin meer om het te gaan lezen.quote:
en je krijgt een boete en word terug gestuurdquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je moet toch een verklaring van eer invullen en bij je hebben, vooral ze nu strenger gaan controleren in belgie.
als het niet kloptquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en je krijgt een boete en word terug gestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |